فهرست این مقاله

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                              0912823524202188621912

 

قیمت آینه بک لایت

 

قیمت آینه بک لایت

آینه های بک لایت به شدت بازار آینه های دکوراتیو و مدرن را تحت تاثیر قرار داده است به طوری که در اغلب ساختمان ها از این نوع آینه ها برای تزیین فضای داخلی استفاده می شود ، قیمت آینه بک لایت به المان های مختلفی چون ابعاد آینه ، آپشن هایی که روی آینه قرار گرفته و طرح آینه بستگی دارد از همین رو در این مقاله به بررسی این نوع آینه ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله قیمت آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

قیمت آینه بک لایت – لمسی

طرح جدیدی از آینه های بک لایت که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

قیمت آینه بک لایت – ریموتی

طرح دیگری از آینه های بک لایت که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طروی که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

قیمت آینه بک لایت – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های بک لایت با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و یپیچده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

قیمت آینه بک لایت – ضد بخار

با توجه به ایجاد بخار روی آینه ناشی از باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار محو خواهد شد .

 

قیمت آینه بک لایت – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های بک لایت حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مورد نظر را روی آینه حکاکی کرد .

 

قیمت آینه بک لایت – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های بک لایت که یک صفحه نمایش و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

قیمت آینه بک لایت – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار گرفته به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها اغلب در سالن های زیبایی و مزون های لباس فروش لوکس استفاده می شود ، آینه های پایه دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

قیمت آینه بک لایت – کودک

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی شده است بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

قیمت آینه بک لایت – قدی 

آینه های بک لایت قدی کاربردی ترین طرح آینه های بک لایت محسوب می شود این نوع آینه ها اغلب در ابعاد 80 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید می باشد ، آینه های قدی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

قیمت آینه بک لایت – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

 

قیمت آینه بک لایت - اینستاگرام

 

قیمت آینه بک لایت - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت اطلاع از قیمت آینه بک لایت

برای اطلاع از قیمت آینه بک لایت و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از قیمت آینه بک لایت مطاع شوید .

شایان ذکر است قیمت آینه بک لایت در صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به نرخ های مصوبه اتحادیه صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت آینه بک لایت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند