فهرست این مقاله

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار در صنایع شیشه و اینه کولیوند                                                      0912823524202188621912

 

قیمت آینه ضد بخار

 

قیمت آینه ضد بخار

با تولید آینه های ضد بخار یکی از مهم ترین دغدغه های همیشگی افراد هنگام حمام رفتن برطرف شد چرا که با باز کردن آب گرم بخار ناشی از آن روی سطح آینه قرار می گیرد از همین رو آینه تصویر را منعکس نخواهد کرد اما ساختار آینه ضد بخار به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن به طور کامل از بین خواهد رفت در این مقاله به بررسی قیمت آینه ضد بخار می پردازیم .

صنایع شیشه و اینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های ضد بخار در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه ضد بخار بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی انواع طرح ها و قیمت آینه ضد بخار می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

قیمت آینه ضد بخار – لمسی 

طرح جدیدی از آینه های ضد بخار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه سیستم ضد بخار فعال می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

قیمت آینه ضد بخار – ریموتی 

طرح دیگری از آینه های ضد بخار که با استفاده از ریموت سیستم ضد بخار روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف led به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

قیمت آینه ضد بخار – حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه های ضد بخار با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد .

 

قیمت آینه ضد بخار – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های ضد بخار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار می گیرد به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است قیمت آینه ضد بخار تقریبا دو برابر آینه های ضد بخار ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در ساختمان های لوکس استفاده می کنند .

قیمت آینه ضد بخار صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه سرویس بهداشتی معرفی شده است .

 

قیمت آینه ضد بخار – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های ضد بخار  مدرن حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

قیمت آینه ضد بخار – اکلیلی 

طرح دیگری از آینه های ضد بخار مدرن که رنگ به صورت اکلیلی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها با نام آینه لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

قیمت آینه ضد بخار – با قاب استیل 

در این طرح از آینه های ضد بخار یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

قیمت آینه ضد بخار – کودک

برای سرویس بهداشتی های کودک مدرن نوعی از آینه های ضد بخار طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود .

 

قیمت آینه ضد بخار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

قیمت آینه ضد بخار – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، آبی و طلایی می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه های ضد بخار بکار برد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از آینه مشکی بکار برد ، آینه های رنگی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

قیمت آینه ضد بخار – پایه دار 

در این طرح یم پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد بدین شکل آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، آینه های پایه دار در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

قیمت آینه ضد بخار – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه های ضد بخار به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد ، آینه های طرح دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

 

قیمت آینه ضد بخار - واتساپ

 

 

جهت اطلاع از نحوه ی سفارش و قیمت آینه ضد بخار در صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه ضد بخار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از قیمت آینه ضد بخار مطلع شوید .

شایان ذکر است قیمت آینه ضد بخار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به ابعاد آینه ، طرح آینه و آپشن هایی که قرار است روی آینه قرار گیرد تعیین می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

قیمت آینه روشویی

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

فروش آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

قیمت آینه ضد بخار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت آینه ضد بخار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند