فهرست این مقاله

میز تلویزیون آینه ای

تولید میز تلویزیون آینه ای و شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

در 10 سال گذشته میزهای تلویزیون شیشه ای و ام دی افی بخش اعظمی از بازار میزهای تلویزیون را به خود اختصاص داد و در هز خانه ای یکی از این دو نوع میزهای تلویزون وجود داشت تا اینکه میز تلویزیون آینه ای توسط فعالان در صنعت شیشه و آینه تولید شد .

طراحان دکوراسیون داخلی با تولید میز تلویزیون آینه ای تمایل بسیار زیادی به استفاده از این نوع میزها برای تزیین فضای داخلی ساختمان های لوکس و مدرن پیدا کردند از همین رو تولید میزهای آینه ای در سال 97 به حجم انبوهی رسید تا جایی که یک کارگاه مجزا در صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت تولید آن ها راه اندازی شده است .

در واقع میز تلویزیون آینه ای همان میز تلویزیون ام دی اف یا پی وی سی است که روی آن به شکل های مختلفی آینه کاری شده است به عبارتی باید زیر آینه یک قالب وجود داشته باشد که در اثر فشار و یا ضربه میز دچار شکستگی نشود به همین دلیل بهترین راهکار استفاده از میزهای MDF و PVC می باشد .

 

نحوه تولید میز تلویزیون آینه ای

در گام نخست طرح میز تلویزیون آینه ای باید تعیین گردد لذا تمامی نمونه کارهای انجام شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند در قسمت نمونه کارها وجود دارد و یا مراجعه به این قسمت می توانید طرح مورد نظر خود را پیدا کرده و به کارشناسان ما اعلام نمایید اگر طرحی که مد نظر دارید در داخل نمونه کارها وجود نداشت می توانید طرح میز تلویزیون آینه ای مورد نظر خود را برای کارشناسان ما از طریق پیام رسان های مختلف ارسال نمایید .

در گام بعدی از تولید میز تلویزیون آینه ای طرح انتخاب شده با ورق های ام دی اف و PVC تولید خواهد شد در این بخش افراد متخصص و فنی در زمینه ی ساخت کالاهای چوبی میز تلویزیون را ساخته و تحویل تیم فنی صنایع شیشه می دهند توجه داشته باشید که برش ورق های ام دی اف و پی وی سی با دستگاه CNC انجام می شود چرا که پس از پایان کار ابعاد دقیق میز را باید به تیم فنی صنایع شیشه گزارش شود .

اگر برش ورق های اشاره شده به صورت دستی صورت گیرد هنگام چسباندن آینه ها به میز قطعا درزهای بسیار زیادی به وجود می آید که ظاهر میز را زشت و زننده خواهد کرد در مزحله ی سوم از تولید میز تلویزیون آینه ای با توجه به ابعاد دقیق میز آینه ه توسط میز برش CNC برش داده می شوند سپس هر کی از آینه ها به صورت جداگانه وارد دستگاه تراش کرده و چهار طرف آینه را تراش می دهیم .

در آخرین مرحله از تولید میز تلویزیون آینه ای ، آینه های تراش داده شده را با چسب های مخصوص آینه به صورت جوچین روی میز تلویزیون ام دی افی می چسبانیم در این مرحله چسباندن آینه روی میز باید به صورت بسیار دقیقی انجام شود که هیچ گونه فاصله ای بین آینه و وزف جوبی ایجاد نشود .

لازم به ذکر است مکان هایی روی میز تلویزیون آینه ای که باید دستگیره قرار گیرد خالی گذاشته می شود به صورتی که آینه را با دستگاه سوراخ می کنیم سپس روی میز می چسبانیم و رد آخر هم دستگیره میز را نصب خواهیم کرد .

 

میز تلویزیون آینه ای رنگی     

طراحان دکوراسیون داخلی تمایل زیادی به ست کردن رنگ های غالب در فضای داخلی هر ساختمانی دارند در همین راستا صنایع شیشه و آینه کولیوند با تولید آینه های رنگی طلایی ، آبی ، بنفش ، سبز ، شامپاینی و نقره ای کار را برای طراحان دکوراسیون داخلی راحت کرده لذا در این صورت می توان میز تلویزیون آینه ای را در رنگ های اشاره شده تولید کرد .

 

ابعاد میز تلویزیون آینه ای

یک میز آینه ای تلویزیون استاندارد باید دارای 160 سانتی متر طول ، 35 سانتی متر عرض و 40 سانتی متر طول باشد اما امکان تولید اینگونه میزها با هر ابعادی در صنایع شیشه و آینه کولیوند وجود دارد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر میز های تلویزیون آینه ای ، میز جلو مبلی آینه ای و میز کنسول آینه کاری شده را نیز تولید می کند ، به طور کلی استفاده از میزهای آینه ای در طراحی دکوراسیون مدرن به کرات بکار می رود .

 

میز تلویزیون آینه ای تراش

متداول ترین نوع میزهای آینه ای که از تایل های مربعی و مستطیلی آینه ای تراش خورده تشکیل شده است ، قاصله ی لبه آینه تا ابزار تراش در این روش معولا 1.5 سانتی متر در نظر گرفته می شود .

 

میز تلویزیون آینه ای طرح دار

میزهای آینه ای را می توان در طرح های مختلفی تولید کرد برای تولید این نوع میزها ابتدا میز با ورق های PVC طرح دار تولید شده سپس از دستگاه CNC و MASTER جهت برش آینه های در طرح های مختلف هندسی استفاده می شود .

 

میز تلویزیون آینه ای سندبلاست

با استفاده از دستگاه سندبلاست می توان طرح های مختلفی را به صورت ما روی آینه ایجاد کرد به عنوان مثال در برخی از طرح ها حاشیه دور آینه با عرض 4 سانتی متر سندبلاست شده و پشت آن نورپردازی مخفی خواهد شد .

 

میز تلویزیون آینه ای سه بعدی

جدیدترین نوع میزهای آینه ای که از ورق های PVC با ضخامت مختلف پشت آینه های استفاده می شود و به نوعی نمای سه بعدی روی میز ایجاد خواهد شد ، از آینه های رنگی نیز می توان برای تولید اینگونه ها میز بکار برده می شود .

 

میز تلویزیون آینه ای آنتیک

از آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده نیز می توان برای تولید میزهای آینه ای استفاده کرد ، این نوع آینه ها در سه رنگ طلایی ، نقره ای و برنز وجود دارد که با توجه به رنگ میز می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد میز تلویزیون آینه ای آنتیک در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

میز تلویزیون آینه ای ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، فرآیند تولید این نوع آینه های مدرن بسیار زمانبر و پیچیده است .

 

میز تلویزیون آینه ای حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی میز تلویزیون آینه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، لازم به ذکر است میز های تلویزیون آینه ای حکاکی شده در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود .

 

میز تلویزیون آینه ای اسیدکاری شده 

طرح خاصی از میزهای تلویزیون آینه ای که الگوهای مختلفی روی آینه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع آینه ها از اسیدهای مخصوص آینه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

میز تلویزیون آینه ای با پایه استیل

طرح جدیدی از میز تلویزیون آینه ای که پایه های استیل طلایی و نقره ای رنگ زیر میز آینه ای قرار دارد ، این نوع میزها با نام میز آینه ای مدرن و میز آینه ای لاکچری نیز شناخته شده است ف میز تلویزیون آینه ای با پابه استیل جذاب ترین طرح میزهای آینه به شمار می رود این نوع میزها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی منحصربفرد آن قرار خواهند گرفت .

 

میز تلویزیون آینه ای اکریلیک 

در این طرح از میزهای آینه ای با استفاده زا قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع از میزهای آینه ای در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود ، میز تلویزیون آینه ای اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان های مسکونی بکار می برند .

 

میز تلویزیون آینه ای اکلیلی 

طرح دیگری از میزهای آینه ای مدرن که رنگ به صورت اکلیلی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها با نام آینه لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، میز تلویزیون آینه ای اکلیلی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع میزها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

میز تلویزیون آینه ای کودک

برای اتاق های کودک نوعی از میزهای آینه ای طراحی شده است که شخصیت های انیمیشنی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی شده است بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

میز تلویزیون آینه ای دخترانه 

برای اتاق های دخترانه نوعی از میزهای آینه ای تولید شده است که شخصیت های سینمایی روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروزه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

میز تلویزیون آینه ای خم

یکی از جدیدترین طرح های میز آینه ای که از آینه های خم شده استفاده می شود ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا شیشه به همراه قالب داخل کوره قرار گرفته سپس پشت شیشه جیوه زده خواهد شد .

 

میز تلویزیون آینه ای کریستال 

به طور کلی میزهای تلویزیون از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

میز تلویزیون آینه ای بی نهایت 

طرح خاص دیگری از میزهای آینه ای که با نام میز بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، میزهای بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

میز تلویزیون آینه ای - اینستاگرام

 

میز تلویزیون آینه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز تلویزیون آینه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز تلویزیون آینه ای و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز تلویزیون آینه ای مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز تلویزیون آینه ای با ورق های ام دی اف و آینه های با درجه کیفیت +A انجام می شود در ضمن با توجه درخواست های مکرر مشتریان گرامی سفارشات شهرستان ها نیز پذیرفته می شود .

 

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز نلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز تلویزیون آینه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند