فهرست این مقاله

میز تمام شیشه ای

تولید انواع میز تمام شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                0912823524202188621912

 

میز تمام شیشه ای

 

میز تمام شیشه ای

شاید در گذشته حتی کسی تصورش را نداشت که میزهای شیشه ای تولید شود اما امروز شاهد تولید این نوع میزها در اشکال هندسی مختلفی هستیم از همین رو در این مقاله به بررسی انواع میزهای شیشه ای مدرن و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله میز تمام شیشه ای را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز تمام شیشه ای – خم

به طور کلی میزهای شیشه ای به دو دسته ی میزهای شیشه ای خم و میزهای شیشه ای لیزری تقسیم می شود که در این بین میز شیشه ای خم جذاب ترین نوع میز شیشه ای محسوب می شود برای تولید این نوع میزهای ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز تمام شیشه ای – کریستال

میزهای شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر شفاف ترین نوع شیشه محسوب می شود این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

میز تمام شیشه ای – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میزهای شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ از شیشه های مشکی بکار می روند ، میزهای رنگی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز تمام شیشه ای – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی میز حکاکی کرد ، میزهای طرح دار در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز تمام شیشه ای – با پایه فلزی

در این طرح از میزهای شیشه ای شاهد ترکیب شیشه های خم و پایه های فلزی هستیم ساختار این نوع میزها به گونه ای است که یک طرف میز از شیشه خم تشکیل شده و طرف مقابل شیشه به پایه استیل چسبیده خواهد شد ، میزهای پایه فلزی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز تمام شیشه ای – تاشو 

طرح خاص دیگری از میزهای تمام شیشه ای که از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میز تمام شیشه ای تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز تمام شیشه ای – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

 

میز تمام شیشه ای - اینستاگرام

 

میز تمام شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز تمام شیشه ای می توانید از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز تمام شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز تمام شیشه ای مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز تمام شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز تمام شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند