فهرست این مقاله

میز شیشه ای با پایه چوبی

تولید میز شیشه ای با پایه چوبی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

میز شیشه ای با پایه چوبی

 

میز شیشه ای با پایه چوبی

امروزه در ساختمان های اداری و تجاری میزهای متعددی در قسمت های مختلفی از ساختمان وجود دارد که هر کدام از آن ها کاربرد خاص را دارد ، برای تولید میزها از متریال های گوناگونی استفاده می شود که در این بین میز شیشه ای با پایه چوبی متداول ترین آن محسوب می شود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله میز شیشه ای با پایه چوبی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – اداری

به طور کلی میزهای اداری به سه دسته ی میزهای کنفرانس ، میز مدیریت و میز منشی تقسیم می شود که در این بین میز شیشه ای کنفرانس از ابعاد بزرگی برخوردار است این نوع میزها با شیشه های دارای ضخامت های 10 میل ، 12 میل و 16 میل تولید می شود .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – ناهارخوری

میزهای شیشه ای ناهارخوری امروزه در همه ی ساختمان های مسکونی وجود دارد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای ناهارخوری 8 نفره باید از شیشه های 15 میل کریستال یا اکسترا کلیر استفاده کرد بدین شکل علاوه بر زیبایی میز از مقاومت مناسبی نیز برخوردار خواهد بود .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – فروشگاه 

نوع دیگری از میزهای شیشه ای که در فروشگاه ها به عنوان پبشخوان و میز جلو مبلی استفاده می شود ضمنا این نوع میزها در رنگ های مختلف لاکوبل شکل نیز تولید شده است بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی فروشگاه ایجاد شده و موجب جذب مشتری بیشتر نیز خواهد شد ، میزهای فروشگاه در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – جلو مبلی 

در این طرح از میزهای شیشه ای ارتفاع میز معمولا 45 سانتی متر در نظر گرفته خواهد شد میز جلو مبلی شیشه ای با نام Coffee Tbale نیز شناخته شده است و معمولا در ابعاد 120 * 60 سانتی متر با ارتفاع 40 سانتی متر تولید می شود ، میزهای جلو مبلی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – کریستال

به طور کلی میزهای شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل الی 20 میل وجود دارد ، میزهای کریستال در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوری معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر نیز می توان طرح های مختلفی را روی شیشه میز حکاکی یا اینگریوینگ کرد به طور مثال در طرح های جدید لوگوی مجموعه روی میزهای شیشه ای حکاکی می شود ، میزهای حکاکی شده فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – ضخیم

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای با ابعاد 100 * 200 سانتی متر باید از شیشه های 15 میل بکار برد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های ضخیم بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای با پایه چوبی - اینستاگرام

میز شیشه ای با پایه چوبی - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز شیشه ای با پایه چوبی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای با پایه چوبی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز شیشه ای با پایه چوبی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای با پایه چوبی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز شیشه ای پایه چوبی

میز شیشه ای پایه چوبی

میز شیشه ای بار

میز شیشه ای پایه چوبی

میز شیشه ای چوبی

میز شیشه ای پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

میز شیشه ای با پایه چوبی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای با پایه چوبی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند