فهرست این مقاله

میز شیشه ای مدیریت

تولید انواع میز شیشه ای مدیریت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                         0912823524202188621912

 

میز شیشه ای مدیریت

 

میز شیشه ای مدیریت

در طراحی دکوراسیون داخلی تمامی تجهیزات فضای داخلی تاثیر بسزایی در زیباتر شدن ساختمان می شود که این امر مستلزم دقت و سلیقه به خرج دادن در طراحی است ، یکی از اجرای بسیار مهم در محیط اداری میزهای مدیرتی و اداری مجموعه می باشد از همین رو در این مقاله به بررسی جدیدترین طرح میز اداری که با نام میز شیشه ای مدیریت شناخته شده است می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله میز شیشه ای مدیریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید میز شیشه ای مدیریت به گونه ای است که ابتدا شیشه 16 میل و 20 میل کریستال در ابعاد مورد نظر توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه جهت خم شدن داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز شیشه ای مدیریت – UV

متداول ترین طرح میزهای شیشه ای که ابتدا شیشه ها در ابعاد مورد نظر برش داده سپس لبه شیشه ابزار دایمنوند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از چسب UV و اشعه ماورابنفش شیشه ها ظبق طرح به یکدیگر چسبیده می شوند به طوری که اثری از چسب روی شیشه دیده نخواهد شد .

 

میز شیشه ای مدیریت – خم

محبوب ترین طرح میز شیشه ای که برای تولید آن ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده سپس لبه شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی قالب فلزی مورد نظر ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد تا اینکه شیشه به طور کامل به شکل شیشه خم درآید .

 

میز شیشه ای مدیریت – کریستال

به طور شیشه های شفاف برای ساخت میز شیشه ای به دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر تز شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 16 میل و 20 میل موجود می باشد .

 

میز شیشه ای مدیریت – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای حکاکی یا اینگریونیگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

میز شیشه ای مدیریت – رنگی

با توجه به تولید شیشه های لاکوبل رنگی یک رو نما می توان از این طیع وسیع رنگی شیشه جهت تولید میزهای شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی که فضای داخلی با رنگ سفید تزیین شده است باید از شیشه های لاکوبل مشکی بکار برد .

 

میز شیشه ای مدیریت – رفلکس 

در این طرح از میزهای شیشه ای از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، میزهای رفلکس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز شیشه ای مدیریت – دو طبقه 

با توجه به اینکه اغلب میزهای شیشه ای فاقد کشو است به همین دلیل بهتر است که از میزهای شیشه ای دو طبقه بکار برد ، طبقه شیشه ای توسط یراق به میز چسبیده خواهد شد ، میزهای دو طبقه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای مدیریت – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 2 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای مدیریت – تاشو 

طرح خاص دیگری از میزهای شیشه ای که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میزهای تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

میز شیشه ای مدیریت - اینستاگرام

 

میز شیشه ای مدیریت - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش میز شیشه ای مدیریت

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای مدیریت و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز شیشه ای مدیریت مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای مدیریت در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

میز شیشه ای مدیریت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای مدیریت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند