فهرست این مقاله

میز شیشه ای ناهارخوری

تولید انواع میز شیشه ای ناهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                              09128235242  – 02188621912

 

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

در مقالات متعددی در رابطه به شیشه میز ناهارخوری و ویژگی های آن مطالب مختلفی نوشته شده است اما بحث انتخاب و تولید یک شیشه رومیزی مناسب برای میز ناهارخوری به قدری گسترده است که باز هم می توان در رابطه با آن مطالب دیگری را نوشت ، در این مقاله بیشتر به بررسی میز شیشه ای ناهارخوری یا میزهایی که کاملا از شیشه تشکیل شده اند می پردازیم .

برای تولید یک میز شیشه ای ناهارخوری مراحل مختلفی طی خواهد شد که به صورت کامل یک به یک این مراحل را توضیح خواهیم داد اما قبل از شروع آن توجه داشته باشید که ساخت این نوع میزها به هیچ وجه کار آسانی نیست و اگر توسط فرد با تجربه و مسلط به خدمات شیشه صورت نگیرد ممکن است اتفاقات ناگواری در هنگام ساخت میز شیشه ای ناهارخوری و پس از آن رخ دهد .

 

فرآیند تولید میز شیشه ای ناهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند  

در ابتدا باید طرح میز انتخاب شود برای اینکار می توانید با مراجعه به بخش نمونه کارهای انجام شده یکی از طرح های مورد نظر خود را انتخاب کنید یا اینکه طرح مورد نظر خود را از طریق پیام رسان ها یمختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید سپس تیم فنی صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به طرح و ابعاد مورد نظر ضخامت میز شیشه ای ناهارخوری را تعیین خواهد کرد لازم به ذکر است که می توانید یکی از شیشه های رنگی و طرح دار را جهت ساخت میز شیشه ای انتخاب نمایید .

بنابراین پس از اینکه طرح میز شیشه ای ناهارخوری ، ابعاد ، ضخامت و رنگ شیشه مشخص شد فرآیند تولید میز در کارگاه آغاز خواهد شد ، اولین کاری که در کارگاه صورت می گیرد شیشه ها توسط دستگاه CNC  برش داده می شود لذا برش دقیق شیشه ها برا ساخت میز شیشه ای بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد .

در مرحله ی بعدی با استفاده از روش UV فرآیند چسباندن شیشه ها به یکدیگر انجام می شود به طوری که ابتدا روی میز کار شیشه ها توسط بست های مخصوص کنار هم قرار می دهیم سپس با استفاده از چسب UV و دستگاه نور ماورا بنفش شروع به متصل کردن شیشه ها به یکدیگر خواهیم کرد ، نحوه ی چسب زدن شیشه ها و اینکه چسب کاملا شیه ها را آب بندی کرده و چسب اضافی دور شیشه وجود نداشته باشد بسیار مهم می باشد .

در مرحله آخر از تولید میز شیشه ای ناهارخوری چسب های اضافی که لبه های شیشه وجود دارد را توسط تینرهای مخصوص پاک خواهیم کرد به طوری که نباید هیچ گونه اثری از چسب روی شیشه ها باقی مانده باشد .

 

انواع میز شیشه ای ناهارخوری

  • میز شیشه ای گرد ناهارخوری
  • میز شیشه ای طرح دار ناهارخوری
  • میز شیشه ای کریستال ناهارخوری
  • میز شیشه ای 6 نفره ناهارخوری
  • میز شیشه ای 8 نفره ناهارخوری
  • میز شیشه ای 10 نفره ناهارخوری

 

میز شیشه ای ناهارخوری گرد

بری تولید میز ناهارخوری شیشه ای گرد باید نکاتی را در نظر گرفت اول اینکه پایه های شیشه ای باید طوری وسط میز قرار داده شوند که با قرار دادن اشیاء روی میز سنگینی به یک طرف شیشه وارد نشود لذا قبل از چسباندن پایه های میز باید محاسبات دقیقی صورت گیرد و نکته ی بعدی در رابطه با تعیین ضخامت میز شیشه ای ناهارخوری است زیرا یک میز شیشه ای گرد با قطر 2 متر برابر است با یک میز شیشه ای مستطیلی با ابعاد 100 * 400 سانتی متر .

صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر میز شیشه ای ناهارخوری ، میز شیشه ای جلو مبلی و میز شیشه ای اداری را نیز در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می کند .

 

میز شیشه ای ناهارخوری رنگی

با استفاده از شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما یا لاکوبل می توان میزهای شیشه ای رنگی را تولید کرد به طوری که رنگ میز شیشه ای با رنگ های بکار رفته در ساختمان تطابق داشته باشد .

 

میز شیشه ای ناهارخوری طرح دار 

برخی از طراحان دکوراسیون داخلی اصرار بر استفاده از شیشه های طرح دار دارند لذا با استفاده از دستگاه سندبلاست و چاپ شیشه های طرح دار مات و رنگی جهت اجرای میز شیشه ای تولید می شوند .

 

میز شیشه ای ناهارخوری کریستال

برای تولید میزهای شیشه ای ناهارخوری شفاف از شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال می توان استفاده کرد که در این بین شیشه های کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین گزینه به شمار می رود ، ساختار میز شیشه ای ناهارخوری به گونه ای است که باید از شیشه های 12 میل ، 16 میل و 20 میل کریستال استفاده کرد چرا که فشار زیادی به شیشه ها وارد خواهد شد .

 

میز شیشه ای ناهارخوری اسیدکاری شده

نوع جدیدی از میزهای شیشه ای مدرن که طرح های مختلفی روی میز شیشه ای اسیدکاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده نیز شناخته شده است .

 

میز شیشه ای ناهارخوری حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی میزهای شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

میز شیشه ای ناهارخوری مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است به طور مثال برای تولید میز شیشه ای ناهارخوری با پایه های استیل طلایی و نقره ای باید از شیشه های مات سندبلاست طرح دار و ساتینا استفاده کرد .

میز شیشه ای ناهارخوری مات جذاب ترین طرح میزهای شیشه ای جدید و مدرن به شمار می رود این نوع شیشه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد را تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای ناهارخوری اکریلیک

در این طرح با استفاده از رنگ های اکریلیک و قلم های نقاشی روی بوم حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، فرآیند تولید این نوع شیشه ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، میز شیشه ای ناهارخوری اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

میز شیشه ای ناهارخوری اکریلیک جذاب ترین طرح میزهای شیشه ای به شمار می رود ، این نوع میزها در پروژه های لاکچری و خاص استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای ناهارخوری هوشمند 

جدیدترین طرح میزهای شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، میز شیشه ای ناهارخوری در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح میز شیشه ای معرفی شده است .

قیمت میز شیشه ای ناهارخوری مدرن هوشمند تقریبا دو برابر میزهای شیشه ای ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع میزها در ساختمان های لوکس استفاده می کنند ، میز شیشه ای ناهارخوری هوشمند در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

 

میز شیشه ای ناهارخوری لمینت 

چنانچه ابعاد میز شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت دو لایه استفاده کرد به طور مثال برای یک میز شیشه ای با طول 250 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر باید از شیشه لمینت 12 میل بکار برد .

 

میز شیشه ای ناهارخوری ضخیم 

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد بزرگ و بیش از حد استاندارد باید از شیشه های ضخیم 16 میل و 20 میل استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه مناسب بوده و از نمای خاص و زیبایی نیز بخوردار خواهد بود .

 

میز شیشه ای ناهارخوری شامپاینی 

به طور کلی میزهای شیشه ای ناهارخوری به دو دسته ی میزهای برنز و شامپاینی تقسیم می شود که در این بین میز شامپاینی به صوت قهوه ای کم رنگ است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، میزهای شامپاینی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز شیشه ای ناهارخوری رفلکس

در این طرح از میزهای شیشه ای مدرن و لوکس از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، میزهای رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های رومیزی معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای ناهارخوری تاشو 

برای تولید برخی از شیشه های رومیزی خاص از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میز شیشه ای ناهارخوری تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نشده و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

میز شیشه ای ناهارخوری پایه استیل 

در این طرح از میزهای شیشه ای شاهد ترکیب شیشه های ضخیم و پایه های استیل خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که یک طرف شیششه خم و طرف مقابل شیشه یه پایه استیل چسبیده خواهد شد ، میزهای پایه استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای ناهارخوری 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای شیشه ای 20 میل فقط در پروژه های لوکس و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای ناهارخوری - اینستاگرام

 

میز شیشه ای ناهارخوری - واتساپ

 

جهت سفارش میز شیشه ای ناهارخوری به صنایع شیشه و آِینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای ناهارخوری و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز شیشه ای ناهارخوری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تمامی شیشه هایی که برای تولید میز شیشه ای ناهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند استفاده می شود ایرانی بوده جز شیشه 20 میل کریستال که هنوز در کشورمان تولید نشده است .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

میز شیشه ای ناهارخوری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای ناهارخوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.dir.indiamart.com

تیم تحریریه کولیوند