فهرست این مقاله

میز شیشه ای پذیرایی

تولید انواع میز شیشه ای پذیرایی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

میز شیشه ای پذیرایی

 

میز شیشه ای پذیرایی

در گذشته اغلب میزها از جنس چوبی بوده و یک شیشه نیز روی میز جهت جلوگیری از آسیب به میز و زیباتر شدن آن قرار می گرفت اما رفته رفته با فراگیر شدن اجرای نمای شیشه ای داخلی و خارجی ساختمان ها اغلب طراحان دکوراسیون داخلی تمایل زیادی به استفاده از شیشه در اجرای بخش های مختلف یک ساختمان پیدا کردند به طوری که امروزه شاهد تولید میزهای شیشه ای از جمله میز شیشه ای پذیرایی نیز هستیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تا کنون بیش از 500 طرح مختلف میز شیشه ای پذیرایی را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها درب وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

استفاده از میزهای شیشه ای در ابتدا ترس زیادی را برای طراحان دکوراسیون داخلی و خریداران آن ایجاد می کرد اما با گذشت زمان و استفاده از شیشه های با ضخامت بالا دیگر جای نگرانی در صورت استفاده از میز شیشه ای پذیرایی نیست .

 

فرآیند تولید میز شیشه ای پذیرایی

برای تولید میزهای شیشه ای ابتدا شیشه با ضخامت و ابعاد مورد نظر توسط دستگاه CNC برش داده می شود ، لازم به ذکر است که ضخامت شیشه با توجه به ابعاد میز و طرح آن تعیین می گردد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای پذیرایی با طول 120 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر باید از شیشه 16 میل و 20 میل استفاده کرد .

در مرحله بعدی از تولید میز شیشه ای پذیرایی ابزار دور شیشه زده می شود در این مرحله با بهره گیری از دستگاه دیاموند لبه های شیشه ابزار زده خواهد شد در نهایت شیشه ها توسط چسب های UV به یکدیگر چسبیده می شود اما در روش دیگری میزهای شیشه ای خم تولید خواهد شد به طوری که پس از برش شیشه ، قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته شده سپس شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده می شود .

 

میز شیشه ای پذیرایی کریستال

برای تولید میزهای شیشه ای از سه نوع شیشه فلوت ، سوپر کلیر و کریستال می توان استفاده کرد که در این بین شیشه کریستال با توجه شفافیت بسیار بالا بهترین انتخاب جهت تولید میز شیشه ای پذیرایی محسوب می شود ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل الی 20 میل وجود دارد .

نوع دیگری از میز شیشه ای پذیرایی با استفاده از شیشه های کریستال ایرانی که با نام شیشه وین وایت نیز شناخته شده است تولید می شود ، این نوع شیشه ها علاوه بر شفافیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

 

میز شیشه ای پذیرایی رنگی

نوع دیگری از میزهای شیشه ای که با استفاده از شیشه های رنگی لاکوبل تولید می شود به طوری که ابتدا شیشه توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس با پیسوله های رنگی به رنگ مورد نظر تبدیل می شود در نهایت هم فرآیند تولید میز شیشه ای صورت خواهد گرفت ، این نوع از میزهای شیشه ای در طیف وسیع رنگی قابل تولید می باشد .

 

میز شیشه ای پذیرایی طرح دار

در طرح های جدید میزهای شیشه ای دارای تصاویر مختلفی هستند به عبارتی تصاویر دو بعدی و سه بعدی به صورت مات و رنگی روی شیشه ایجاد می شود ، برای تولید شیشه های طرح دار مات از دستگاه سندبلاست و برای تولید میزهای رنگی از دستگاه چاپ استفاده می شود .

 

میز شیشه ای پذیرایی مات

با استفاده از شیشه های مات سندبلاست و ساتینا نیز می توان میز شیشه ای را تولید کرد ، تفاوت اصلی این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

میز شیشه ای پذیرایی جلو مبلی و عسلی

به طور کلی میزهای شیشه ای سالن پذیرایی به دو دسته میز شیشه ای جلو مبلی و میز شیشه ای عسلی تقسیم بندی می شود به طوری که برای تولید میزهای جلو مبلی با توجه به اینکه ابعاد بزرگتری دارند از شیشه های 16 میل و 20 میل و برای تولید میزهای شیشه ای عسلی از شیشه 12 میل استفاده می شود .

 

میز شیشه ای پذیرایی گرد

یکی دیگر از طرح های میز شیشه ای که یک صفحه شیشه ای گرد با ضخامت 16 میل و 20 میل روی پایه شیشه ای قرار می گیرد ، برای تولید شیشه های گرد از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

میز شیشه ای پذیرایی حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

میز شیشه ای پذیرایی هوشمند 

طرح خاصی از میزهای شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، لازم به ذکر است میز شیشه ای پذیرایی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

میز شیشه ای پذیرایی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح میز شیشه ای معرفی شده است .

 

میز شیشه ای پذیرایی اکریلیک 

در این طرح از میزهای شیشه ای با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

 

میز شیشه ای پذیرایی ضخیم 

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میال الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز شیشه ای با ابعاد 70 * 130 سانتی متر باید از شیشه های 16 میل شفاف و رنگی بکار برد ، میزهای ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز شیشه ای پذیرایی رفلکس

در این طرح از میزهای شیشه ای مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ف برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، میزهای رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های رومیزی معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای پذیرایی پایه فلزی 

میزهای شیشه ای پذیرایی از ترکیب شیشه های خم پایه های فلزی تشکیل شده است ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که یک طرف شیشه خم و طرف مقابل پایه های استیل به شیشه چسبیده می شود ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میزهای فلزی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز شیشه ای پذیرایی تاشو 

برای تولید برخی از میزهای شیشه ای مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ، ساختار این نوع میزها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، میزهای مدرت تاشو فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای پذیرایی دو طبقه 

میزهای شیشه ای اغلب فاقد کشو هستند به همین دلیل در برخی پروژه ها بهتر است که از میزهای دو طبقه بکار برد ، طبقه شیشه ای توسط یراق های استیل به شیشه چسبیده خواهد شد ، میزهای دو طبقه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای پذیرایی

 

میز شیشه ای پذیرایی - واتساپ

 

 

 از طریق زیر می توان  میز شیشه ای پذیرایی را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای پذیرایی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز شیشه ای پذیرایی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای پذیرایی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا بهتر است که از شیشه کریستال جهت تولید میزهای شیشه ای بکار برد .

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای پذیرایی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند