فهرست این مقاله

میز شیشه ای 20 میل

تولید انواع میز شیشه ای 20 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند             0912823524202188621912

 

 

میز شیشه ای 20 میل

 

میز شیشه ای 20 میل

میزهای شیشه ای همانطور که مقاله های متعددی شرح داده شد جذاب ترین طرح میزهای مبلمان محسوب می شود که اغلب به عنوان میزهای ناهارخوری ، میزهای جلو مبلی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع میزهای شیشه ای مدرن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع میزها از جمله میز خم را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز شیشه ای – خم 

رایج ترین طرح میزهای شیشه ای که با نام میز خم شیشه ای شناخته شده است که برای تولید آن ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میزهای شیشه ای – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، بنفش و سبز می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میز مورد استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برده شود .

 

میز شیشه ای – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان بوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد ، میزهای طرح دار در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای 20 میل – پایه استیل 

در این طرح یک طرف میز از شیشه خم تشکیل شده و طرف مقابل پایه استیل به شیشه مسطح چسبیده شده است این نوع میزها در کشورهای اروپایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، میزهای پایه استیل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای 20 میل – ناهارخوری 

بزرگ ترین طرح میزهای شیشه ای بدون تردید نمیز ناهارخوری به شمار می رود که اغلب در ابعاد استاندارد 120 * 290 سانتی متر تولید می شود این نوع میزها بیشتر به صورت طرح دار و به صورت رنگی ایجاد خواهد شد ، میزهای ناهارخوری در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای 20 میل – جلو مبلی 

رایج ترین طرح میزهای شیشه ای که با نام میز جلو مبلی و میز عسلی شناخته شده است ابن نوع میزها اغلب در ابعاد استاندارد 60 * 90 با ارتفاع 40 سانتی متر تولید می شود البته در ابعاد دیگری نیز قابل ایجاد است ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های جلو مبلی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز شیشه ای 20 میل - اینستاگرام

 

میز شیشه ای 20 میل - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان میز شیشه ای 20 میل را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت میزهای شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 02188621912091282352420912140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میزهای شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

میز شیشه ای 20 میل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میزهای شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند