فهرست این مقاله

میز شیشه ای

ساخت انواع میز شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            09128235242 – 02188621912

 

میز شیشه ای

میز شیشه ای

در گذشته میزهای چوبی با تنوع و رنگ های متنوع تقریبا در منازل و محیط های کاری همه ما وجود داشت و با استقبال بسیار زیادی هم از طرف مردم مواجعه بود اما رفته رفته با رویکار آمدن نمای کرتین وال (curtain wall) در کشور ما هم طراحان دکوراسیون و مشتریان میل بیشتری به استفاده از شیشه در دکوراسیون نشان دادند .

بنابراین طبق استقبال بسیار زیاد مشتریان استفاده از شیشه تا جایی پیش رفته است که حتی میز های ناهارخوری و جلومبلی هم امروزه کاملا شیشه ای ساخته می شوند شاید در نگاه اول عجیب بنظر رسد اما امروزه در لوکس ترین ساختمان ها میز شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد .

لازم به ذکر است که ساخت میز شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند به گونه ای انجام می شود که هنگام مشاهده میز چیزی جز شیشه دیده نخواهد شد حتی چسابندن شیشه ها به یکدیگر به نحوی انجام خواهد شد که اثری از چسب روی نخواهد ماند به عبارت دیگر حتی لبه های شیشه هم هیچ گونه چسبی مشاهده نخواهد شد .

علت اینکه چرا در ساخت میز شیشه ای هیچ گونه چسبی حتی لبه های شیشه دیده نخواهد شد به فرآیند چسب UV برمی گردد لذا با استفاده تور ماورا بنفش چسب روی شیشه کاملا محو خواهد شد و ظاهرا شیشه ها بدون چسب روی هم قرار گرفته اند .

صنایع شیشه و آینه کولیوند با استعانت از خدای بزرگ و بلندمرتبه از سال 1394 شروع به ساخت انواع میز شیشه ای با اندازه های گوناگون و رنگ های متنوع کرد و به یاری خدا اکنون بیش از 10 مدل میز شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود و در بازار ارائه می شود که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت :

در ساخت میز شیشه ای تعیین ضخامت شیشه از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که چیزی جز شیشه در تولید این نوع میزها استفاده نمی شود و سنگینی وزن تمامی وسایل روی آن به شیشه وارد خواهد شد ، در کشورهای اروپایی نیز به کرات از میز شیشه ای برای تزیین فضای داخلی ساختمان استفاده می کنند به طور مثال در شرکت اپل و مایکروسافت حتی میزهای اداری نیز تمام شیشه ای تولید می شود .

 

انواع میز شیشه ای تولید شده صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- میز شیشه ای با پایه استیل

2- میز شیشه ای با پایه چوبی

3- میز شیشه ای خم 

4- میز تمام شیشه ای

 

در بین موارد اشاره شده در بالا میز تمام شیشه ای جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته است چرا که در هنگام مشاهده میز چیزی جز شیشه دید نخواهد شد و همین موضوع برای مشتریان بسیار لذت بخش می باشد .

 

کاربردهای میز شیشه ای صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • میز ناهار خوری شیشه ای
  • میز مدیریت شیشه ای
  • میز جلومبلی شیشه ای
  • عسلی مبلمان شیشه ای
  • میز کامپیوتر شیشه ای
  • میز پیشخوان فروشگاه ها شیشه ای
  • میز اداری شیشه ای
  • میز غذاخوری شیشه ای
  • میز کانتر شیشه ای

 

میز شیشه ای تلویزیون

در بین موارد اشاره شده در بالا میزهای شیشه ای تلویزیون و جلو مبلی بیشترین تقاضا را داشته از همین رو تیم تولید صنایع شیشه و آینه کولیوند این نوع میزها را در طرح های مختلف رنگی تولید کرده و روانه بازار می کند ، رد گذشته اغلب میز های شیشه ای تلویزیون با استفاده از شیشه های لاکوبل مشکی تولید می شد اما در طرح های جدید از شیشه های کریستال 16 میل و 20 میل بکار می رود .

 

میز شیشه ای اداری

برای ساخت میز شیشه ای اداری باید از بست های بیرنگ استفاده کرد چرا که استفاده از این نوع میزها در طول روز به کرات صورت می گیرد و وسایل فراوانی ممکن است که روی میز قرار داده شود به همین دلیل سازه ی میز باید دارای استحکام بالایی باشد .

میز های شیشه ای اداری به سه دسته میز شیشه ای رایانه ، میزهای کنفرانس و میزهای مدیریت تقسیم می شود که در این بین میز شیشه ای کنفرانس معمولا ابعاد بزرگتری داشته و برای تولید آن از شیشه های 20 میل استفاده می شود ضمنا برای تولید میز شیشه ای کنفرانس باید تعداد پایه های میز بیش از 2 عدد در نظر گرفته شود در غیر این صورت احتمال شکسته شدن شیشه بسیار زیاد می باشد .

 

میز شیشه ای جلو مبلی

میزهای شیشه ای جلو مبلی مدرن به صورت خم تولید می شوند به طوری که پایه های میز به سمت پایین خم شده و به صورت یک تکه می باشد ، این نوع میزها در صنایع شیشه و آینه کولیوند در رنگ های شفاف ، دودی و برنز تولید می شود ، برای ساخت میز های شیشه ای جلو مبلی خم بسته به ابعاد میز باید از شیشه های 15 میل و 20 میل استفاده کرد زیرا وزن اشیای روی میز کاملا روی شیشه قرار می گیرد .

ساخت میز شیشه ای جلو مبلی با استفاده از شیشه کریستال یا اکسترا کلیر موجب زیباتر شدن میز خواهد شد زیرا شفافیت شیشه کریستال بسیار بالاست و حتی لبه های شیشه شفاف می باشد ،به عبارتی از لبه های شیشه می توان داخل شیشه را مشاهده کرد از همین رو اغلب طراحان دکوراسیون داخلی از شیشه کریستال جهت تولید میز شیشه ای جلو مبلی استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای عسلی

میزهای شیشه ای عسلی معمولا ابعاد کوچکتری نسبت به میز شیشه ای جلو مبلی داشته اما تعداد این نوع میزها برای یک سرویس مبلمان 3 الی 4 عدد می باشد در صورتی که میز جلو مبلی یک عدد در نظر گرفته می شود ، برای تولید میز شیشه ای عسلی از شیشه های 10 میل و 12 میل فلوت و کریستال استفاده می شود زیرا ابعاد این نوع میزها کمتر از میزهای جلو مبلی است .

 

میز شیشه ای کامپیوتر

برای همه ی ما دیدن میزهای کامپیوتر چوبی تکراری شده و به نوعی جذابیت خاصی در هنگام مشاهده این نوع میزها دیگر وجود ندارد اما با تولید میز تمام شیشه ای کامپیوتر در صنایع شیشه و آینه کولیوند طراحی جدید و جذابی را مشاهده خواهید کرد ، برای تولید میز شیشه ای کامپیوتر معمولا یک طبقه شیشه ای جهت قرار دادن کیس قسمت پایین میز نصب می شود به دو صورت UV و بست های فلزی می توان طبقه شیشه ای را اجرا کرد .

 

میز شیشه ای آشپزخانه

نوع دیگری از میزهای شیشه ای که به عنوان اپن آشپزخانه کاربرد دارند برای تولید این نوع میزها معمولا شیشه های با ضخامت بالا روی میز اپن آشپزخانه در طرح های مختلفی توسط پایه های استیل به صورت UV چسبیده می شوند ، به طور مثال برای تولید میز شیشه ای آشپزخانه با طول 200 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر از شیشه 20 میل کریستال استفاده می شود .

 

میز شیشه ای ناهارخوری

برای ساخت میزهای شیشه ای ناهارخوری بای از شیشه های با ضخامت 16 میل و 20 میل بسته با ابعاد میز استفاده کرد و تعداد پایه های شیشه ای میز حداقل باید 2 عدد در نظر گرفته شود چرا که طول میز شیشه ای بیش از 150 سانتی متر خواهد بود در واقع تولید میز شیشه ای ناهارخوری نسبت به سایر میزهای شیشه ای سخت تر بوده و نیاز به زمان بسیار بیشتری دارد .

 

میز شیشه ای مطالعه

نوعی از میزهای شیشه ای خم و UV طرح دار که در کتابخانه های مدرن و اتاق مطالعه وجود دارد ، برای تولید این نوع میزها نیز از شیشه 16 میل کریستال یا اکسترا کلیر دیاموند شده استفاده می شود .

 

میز شیشه ای آرایش 

امروزه در سالن های زیبایی نیز از میزهای شیشه ای خم به عنوان میز آرایش استفاده می شود علاوه بر این استفاده از میز شیشه ای کریستال خم موجب زیباتر شدن فضای داخلی سالن خواهد شد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای آرایش سالن های زیبایی معمولا از شیشه های 15 میل و 20 میل کریستال یا اکسترا کلیر ( Extra clear ) استفاده می شود .

 

میز شیشه ای سه بعدی

یکی دیگر از میزهای تمام شیشه ای طرج دار که تصاویر مختلف سه بعدی روی شیشه چاپ می شود چنانچه طرح خاصی را جهت چاپ روی شیشه مد مظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

 

میز شیشه ای هوشمند

طرح خاصی از میزهای شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است میز شیشه ای هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

میز شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله ی THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه میز تمام شیشه ای معرفی شده است قیمت میز شیشه ای هوشمند ( swichable glass ) تقریبا دو برابر میزهای شیشه ای ساده و شفاف است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع میزها در ساختمان های لوکس و خاص استفاده می کنند .

 

انواع شیشه های قابل استفاده در ساخت میز شیشه ای صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • شیشه کریستال (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه فلوت  (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه چاپی  (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه رنگی  (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه کلیر (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه سندبلاست  (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه سکوریت  (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)

به طور کلی برای ساخت میز شیشه ای بهتر است که از شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل کریستال استفاده کرد اما برای تعیین دقیق ضخامت شیشه باید مواردی چون ابعاد میز ، نوع میز ( از نظر کاربردی ) و طرح آن را در نظر گرفت .

 

میز شیشه ای گرد 

به طور کلی میزهای گرد دارای جلوه ی خاصی در تزیین طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان است که به صورت های مختلفی مانند میز های شیشه ای گرد با پایه چوبی ، میزهای شیشه ای گرد با پایه استیل و میز تمام شیشه ای گرد تولید می شود ، برای تولید میز شیشه ای گرد ابتدا یک صفحه گرد شیشه ای با قطر مورد نظر تولید شده سپس تعدادی پایه شیشه ای در طرح های مختلف زیر شیشه قرار داده می شود .

 

میز شیشه ای خم

به طور کلی میزهای شیشه ای تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند به دو صورت هستند در حالت اول شیشه ها به صورت UV به چسبیده می شوند اما در حالت دوم لبه های میز به صورت پایین خم خواهد و به میزهای شیشه ای خم شهرت دارند ، برای تولید میز شیشه ای خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم 90 درجه تولید شده در نهایت شیشه به همراه قالب فلزی وارد کوره می شود .

لازم به ذکر است میز شیشه ای با شعاع های خم متفاوتی تولید می شود به طور مثال برخی از میزها با شعاع خم 90 درجه و برخی دیگر با شعاع خم 45 درجه تولید خواهد شد ، البته توجه داشته باشید که برای تولید میز شیشه ای با شعاع خم غیر از 90 درجه باید قالب اختصاصی ساخت و به طبع قیمت میز بسیار بیشتر از میزهای ساده خواهد شد .

 

میز شیشه ای پیشخوان

در تمامی فروشگاه ها حداقل یک میز پیشخوان وجود دارد حال اگر میز پیشخوان به صورت شیشه ای اجرا شود به طبع نمای مدرنی در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ایجاد خواهد شد ، برای تولید این نوع میزها از شیشه 20 میل  استفاده می شود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های رنگی و حکاکی شده میزهای آینه ای را نیر در ابعاد مختلفی تولید می کند به طوری که بر خلاف میز شیشه ای که زیر شیشه چیزی قرار نخواهد گرفت در ساخت میز آینه ای ورق های mdf استفاده می شود ،

 

میز شیشه ای کریستال

برای تولید میزهای شیشه ای بهتر است که از شیشه های کریستال استفاده کرد چرا که شفافیت این نوع شیشه ها تاثیر بسزایی در نمای میزهای تمام شیشه ای خواهد داشت به ویژه زمانی که ضخامت شیشه بیش از 10 میل در نظر گرفته شده باشد ، به طور مثال برای تولید میز شیشه ای جلو مبلی با ابعاد 70 * 140 باید از شیشه کریستال 16 میل استفاده کرد چرا که وزن صفحه شیشه ای میز سنگین می باشد .

 

میز شیشه ای رنگی

برای تولید میز های شیشه ای رنگی از دو نوع شیشه رنگی ساده و لاکویل می توان استفاده کرد در اغلب میزهای شیشه ای رنگی از شیشه لاکوبل رنگی استفاده می شود لازم به ذکر است که ابتدا شیشه توسط دستگاه چاپ تبدیل به رنگ مورد نظر می شود ، به طور مثال در ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از میز شیشه ای دودی استفاده کرد .

 

میز شیشه ای مات

برای تولید میزهای شیشه ای از شیشه های مات سندبلاست ساده و طرح دار و شیشه ساتینا نیز می توان استفاده کرد ، تفاوت این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست می باشد ، به طور مثال در سازمان های اداری معمولا روی میز شیشه ای اداری لوگوی مجموعه به صورت سندبلاست ایجاد می شود بدین شکل تبلیغات حرفه ای نیز صورت می گیرد .

طرح جدید میز شیشه ای مات به گونه ای است که لوگو یا متن شفاف روی میز شیشه ایجاد می شود در واقع میز کاملا به صورت مات است اما لوگوی شفاف طبق فرآیند سندبلاست کردن روی شیشه ایجاد خواهد شد .

 

میز شیشه ای طرح دار

جدیدترین طرح میزهای شیشه ای در واقع میز های طرح دار شیشه ای محسوب می شود که روی شیشه با استفاده از دستگاه چاپ طراحی خواهد شد به طوری که طرح با شفافیت بسیار بالایی روی شیشه ایجاد می شود و به دلیل استفاده از رنگ های با کیفیت +A چاپ روی شیشه از بین نخواهد رفت .

چنانجه طرح خاصی به منظور اعمال روی میز شیشه ای طرح دار در نظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، در فروشگاه ها و شرکت های بزرگ لوگو روی قسمت های مختلف قرار دارد .

 

میز شیشه ای مدیریت

در هر شرکتی طراحی اتاق مدیریت از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون اداری محسوب می شود با اجرای میز های شیشه ای مدیریت به صورت خم و UV می توان تاثیر بسیار زیادی در ذهن مشتریان مجوعه گذاشت البته نوع دیگری از میز شیشه ای مدیریت تولید می شود که از چند عدد پایه فلزی یا سنگی و شیشه 20 میل تشکیل شده است به طوری که شیشه به صورت UV به پایه ها چسبیده خواهد شد .

به طور مثال برای تولید میز شیشه ای مدیریت مدرن  با طول 140 سانتی متر ، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر باید از شیشه های 16 میل و 20 میل کریستال یا اکسترا کلیر استفاده کرد بدین شکل مقاومت و شفافیت شیشه مناسب خواهد بود .

 

میز شیشه ای کامپیوتر

برای تولید میزهای شیشه ای کامپیوتر باید از شیشه های 16 میل و 20 میل کریستال استفاده کرد ، ابعاد استاندارد این نوع میزها 120 * 70 با ارتفاع 85 سانتی متر است این نوع میزها در ابعاد مختلفی تولید می شود به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای کامپیتر خم با طول 130 سانتی متر ؛ عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر باید از شیشه 16 میل کریستال بکار برد .

 

میز شیشه ای کنسول

طراحان دکوراسیون داخلی از میز کنسول جهت تزیین فضای داخای ساختمان به کرات استفاده می کنند حال اگر میزهای کنسول به صورت شیشه ای تولید شود به طبع نمای بسیار زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، میز شیشه ای کنسول معمولا دارای ارتفاع یک متر ، عرض 25 الی 35 سانتی متر و طول 1 متر می باشد البته توجه داشته باشید که این نوع میزها را می توان در هر ابعادی تولید کرد .

 

میز شیشه ای با پایه فلزی

در برخی از موارد پس از تولید میزهای شیشه ای پایه فلزی متناسب با ضخامت شیشه زیر آن قرار می گیرد البته بهتر است که از پایه های فلزی استفاده شود چرا که زیبایی این نوع میز به واسطه نمای تمام شیشه ای می باشد به طور یکه ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده و ابزار لبه های شیشه ای زده می شود سپس شیشه توسط چسب های UV روی پایه استیل قرار می گیرد .

میز شیشه ای با پایه فلزی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان های مسکونی بکار می برند .

 

میز شیشه ای با پایه سنگی

برای تولید این نوع میزها معولا دو عدد پایه سنگی به فاصله 1 تا 2 متر از هم قرار گرفته سپس شیشه 20 میل کریستال یا اکسترا کلیر روی پایه ها قرار خواهد گرفت ، این نوع میزها با نام میز مدرن نیز شناخته شده است در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا نیز از میز شیشه ای با پایه سنگی برای تزیین فضای داخلی و اجرای طراحی دکوراسیون کلاسیک استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای حکاکی شده

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه اینگریوینگ طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای حکاکی خواهد شد ، به طور مثال در هتل ها و رستوران ها لوگوی مجموعه روی شیشه ایجاد می شود در واقع طرح مورد نظر روی میز شیشه ای تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد توجه داشته باشید که قیمت این نوع میزها بیشتر از سایر میزهای شیشه ای است .

 

میز شیشه ای اسید کاری شده

نوع جدیدی از میزهای شیشه ای خم و UV که طرح های مختلفی روی شیشه اسید کاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده در سراسر دنیا شناخته شده است ، جهت تولید میز شیشه ای اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر برای برش روزرنگ ها و پمپ های فشار قوی استفاده می شود .

میز شیشه ای اسید کاری شده محبوب ترین طرح میزهای شیشه ای محسوب می شود که در طی فرآیندی بسیار زمانبر و پیچیده تولید می شود ، این نوع میزها اغلب در مزون ها مورد استفاده قرار می گیرد .

 

میز شیشه ای استیند گلاس

طرح جدیدی از میزهای شیشه ای دکوراتیو که از ترکیب فرآیند های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ،فرآیند تولید شیشه استیند گلاس بسیار زمانبر و پیچیده است به طور مثال برای تولید میز شیشه ای جلو مبلی دکوراتیو با طول 120 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر از شیشه های استیند گلاس 12 میل و 16 میل استفاده می شود .

 

میز شیشه ای لمینت

طرح جدیدی از میزهای شیشه ای که دو عدد شیشه خم توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود به طوری که مقاومت شیشه افرایش پیدا کرده و احتمال شکستن میز لمینت شیشه ای به حداقل ممکن خواهد رسید چنانچه ابعاد میز شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید با از شیشه های خم لمینت جهت تولید میز استفاده کرد .

به طور مثال برای تولید میز شیشه ای کنفرانس با طول 250 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر باید از شیشه لمینت 16 میل استفاده کرد به طوری که میز از دو لایه شیشه کریستال 8 میل تشکیل شده باشد .

 

میز شیشه ای چند تکه

یکی از خاص ترین میزهای شیشه ای که از چند عدد پایه شیشه ای و یک صفحه شیشه ای تشکیل شده است ، پایه های شیشه ای با استفاده از چسب های UV به صفحه شیشه ای چسبیده می شود .

 

میز شیشه ای اکریلیک

طرح خاصی از میزهای شیشه ای که با استفاده از رنگ های اکریلیک و قلم های طراحی حروف فارسی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه مدرن و لوکس نیز نشاخته شده است ضمنا میز شیشه ای طرح دار اکریلیک و چاپی در کشورهایی مانند ایتالیا ، آلمان ، سوئد و هلند به کرات جهت ارتقای سطح طراحی دکوراسیون داخلی سالن های پذیرایی و اتاق های مهمان ساختمان های لوکس استفاده می شود .

میز شیشه ای اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون حرفه ای در درنیا از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان های مسکونی و اداری به کار می برند .

 

میز شیشه ای رفلکس

شیشه های رفلکس با نام شیشه آینه ای نیز شناخته شده است و ساختار آن به گونه ای است که یک طرف آن شیشه رنگی و طرف دیگر آینه می باشد ، این نوع شیشه ها در رنگ های مختلفی تولید شده است به طور مثال برای تولید میز شیشه ای جلو مبلی با ظول 100 سانتی تر ، ارتفاع 4 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر می توان از شیشه رفلکس 10 میل استفاده کرد .

 

میز شیشه ای اکلیلی 

طرح دیگری از میزهای شیشه ای رنگی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه پاشیده می شود ، این نوع میزها با نام شیشه رنگی اکلیلی شناخته شده است و در پروژه های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای یک ساختمان با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی اکلیلی استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی  ساختمان ایجاد خواهد شد .

میز شیشه ای اکلیلی دکوراتیو با نام میزهای شیشه ای لاکچری و میزهای شیشه ای مدرن شناخته شده است ، این نوع میزها اغلب در شرکت های خصوصی با فضای بزرگ و طراحی داخلی خاص استفاده می شود ، برای تولید میز شیشه ای اکلیلی زمان زیادی صرف خواهد شد به همین دلیل قیمت آن نیز حدود 30 درصد از میزهای شیشه ای نرمال بیشتر می باشد و به طبع فروش آن به ندرت صورت می گیرد .

میز شیشه ای اکلیلی محبوب ترین طرح میزهای شیشه ای محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات میزهای شیشه ای به این طرح جدید و مدرن تعلق دارد ، این نوع میزها در ابعاد مختلفی تولید می شود .

 

میز شیشه ای صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح میزهای شیشه ای که یک صفحه نمایش جلوی میز قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، میز شیشه ای صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح میزهای شیشه ای معرفی شده است .

قیمت میز شیشه ای صفحه نمایش دار تقریبا دو برابر میزهای شیشه ای ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند ، میز شیشه ای صفحه نمایش دار جذابترین طرح میزهای شیشه ای به شمار می رود این نوع میزها اغلب در ساختمان های لاکچری استفاده می شود و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای کنفرانس

برای تولید میزهای شیشه ای کنفرانس جدید و مدرن باید از شیشه های 16 میل و 20 میل کریستال بکار برد به طور مثال برای تولید میز کنفرانس 220 *110 باید از شیشه کریستال 20 میل سکوریت بکار برد .

 

میز شیشه ای آنتیک 

در این طرح از میزهای شیشه ای با استفاده از شیشه های آنتیک میز مورد نظر ساخته می شود به طور مثال در جدیدترین طرح از شیشه های آنتیک نقره ای رنگ برای میزهای جلو مبلی و عسلی استفاده می شود .

 

میز شیشه ای با قاب استیل

طرح دیگری از میزهای شیشه ای که یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور شیشه قرار می گیرد به طور مثال برای میزهای مشکی باید قاب طلایی مدرنئ بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

میز شیشه ای ضخیم

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم سکوریت شده استفاده کرد به طور مثال برای یک میز مدرن شیشه ای ناهارخوری 8 نفره باید از شیشه 12 میل کریستال بکار برد .

 

میز شیشه ای بیضی

برای تولید میزهای بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع میزها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

میز شیشه ای شامپاینی

به طور کلی میزهای شیشه ای قهوه ای رنگ به دو دسته ی میزهای برنز و میزهای شامپاینی تقسیم می شود که در این بین شیشه شامپاینی به صورت قهوه ای کم رنگ است و در پروژه های خاصی مودر استفاده قرار خواهد گرفت ، میزهای شامپاینی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز شیشه ای رفلکس

طرح خاص دیگری از میزهای شیشه ای مدرن که با استفاده از شیشه های رفلکس تولید می شود ، این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، مسی ، شامپاینی ، آبی و بنفش و برنز وجود دارد ، میزهای رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوری معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای تاشو 

برای تولید برخی از میزهای شیشه ای خاص از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع میزها به گونه ای است که هنگام باز و بسته شدن ، لنگ ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از میز شیشه ای تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نشده و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود

 

میز شیشه ای استیل

در این طرح از میزهای شیشه ای از ترکیب شیشه های کریستال 20 میل و پایه های استیل مدرن تشکیل شده است بدنی شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی مشکی رنگ باید از میز شیشه ای استیل طلایی ( استیل با آبکاری طلایی ) بکار برد بدین شکل شاهد تطابق میز با طراحی داخلی دکوراسیون در ساختمان مورد نظر خواهید شد .

 

میز شیشه ای 20 میل 

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های 20 میل بکار برد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای ناهارخوری 8 نفره بهتر است که از شیشه 20 میل کریستال استفاده کرد ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای طرح سنگ 

یک یاز جذاب ترین طرح های میزهای شیشه ای که با استفاده از شیشه طرح سنگ تولید می شود این نوع شیشه ها در واقع ترکیبی از سنگ های مرمر و گرانیتی به شمار می رود ، میزهای طرح سنگ فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

میز شیشه ای - اینستاگرام

 

میز شیشه ای - واتساپ

 

 

نحوه سفارش میز شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش میز شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 02188621912 0912823524209214195178  اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش میز شیشه ای مورد نظر خود را به تیم طراحی ما تحویل دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب میز شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب غیر از شکستن شیشه به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نخواهد کرد .

جهت مشاهده همه نمونه کارهای صنایع شیشه و آینه کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید :  نمونه کارها ➡ 

 

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز خم 90 درجه

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای 

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

میز شیشه ای

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

www.allmodern.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند