فهرست این مقاله

میز ناهارخوری کم جا

تولید انواع میز ناهارخوری کم جا در صنایع کولیوند                                                  0912823524202188621912   

 

میز ناهارخوری کم جا

 

میز ناهارخوری کم جا

میزهای ناهارخوری امروزه یه یکی از تجهیزات اصلی و ضروری داخلی ساختمان های مسکونی تبدیل شده است به همین دلیل از متریال مختلفی برای تولید این نوع میزها بکار می رود در این مقاله به بررسی یکی از کاربردی ترین طرح های میز ناهارخوری که با نام میز ناهارخوری کم جا شناخته شده است می پردازیم .

صنایع شیشه و اینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای ناهارخوری در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع میزها از جمله میز ناهارخوری خم را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز ناهارخوری کم جا – شیشه ای

جذاب ترین طرح میزهای ناهارخوری که با نام میز شیشه ای شناخته شده است سبرای تولید این نوع میزها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قالب فلزی ساخته شده و بهمراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز ناهارخوری کم جا – کریستال

به طور کلی شیشه های میز ناهارخوری از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

میز ناهارخوری کم جا – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، مسی ، آبی و بنفش می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میزهای ناهارخوری شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های 20 میل مشکی بکار برد .

 

میز ناهارخوری کم جا – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای ناهارخوری به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی میز حکاکی کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

میز ناهارخوری کم جا – بیضی

برای تولید شیشه های بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع میزها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی ساختمان های مسکونی خواهد شد .

 

میز ناهارخوری کم جا – پایه استیل

در این طرح از میزهای ناهارخوری شاهد ترکیب شیشه های کریستالی و پایه های استیل خواهید بود ساختار این نوع میزها به گونه ای است که اغلب یک طرف میز از شیشه خم و طرف مقابل شیشه به پایه استیل چسبیده خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میزهای پایه استیل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز ناهارخوری کم جا – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای ناهارخوری بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

میز ناهارخوری کم جا - اینستاگرام

 

میز ناهارخوری کم جا - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز ناهارخوری کم جا به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز ناهارخوری کم جا و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری میز ناهارخوری کم جا مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز ناهارخوری کم جا در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز ناهارخوری کم جا در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند