فهرست این مقاله

میز کار شیشه ای

تولید میز کار شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                          0912823524202188621912

 

میز کار شیشه ای

 

میز کار شیشه ای

در شرکت ها و ساختمانی مسکونی نوعی از میزهای با ابعاد استاندارد استفاده می شود که با استفاده از متریال های مختلفی قابل تولید است که در این بین میز کار شیشه ای بسیار جذاب و مدرن به نظر می رسد به همین دلیل در این مقاله به بررسی انواع میزهای شیشه ای کار می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع میزها از جمله میز کار شیشه ای را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز کار شیشه ای – خم

به طور کلی میزهای شیشه ای کار به دو دسته ی میزهای شیشه ای لیزری و میزهای شیشه ای خم تقسیم می شود که در این بین میز شیشه ای خم بسیار جذاب تر به نظر می رسد برای تولید این نوع میزها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده شده و قاب فلزی ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز کار شیشه ای – کریستال

میزهای شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین میزهای شیشه ای کریستال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

میز کار شیشه ای – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های سکوریت رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میز شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برد .

 

میز کار شیشه ای – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای به صورت رنگی و مات ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی میز حکاکی کرد .

 

میز کار شیشه ای – پایه فلزی

جدیدترین طرح میزهای شیشه ای که از ترکیب شیشه های کریستالی خم و پایه های استیل تشکیل شده است ساختار این نوع میزها به گونه ای است که یک طرف شیشه خم و طرف دیگر پایه استیل می باشد ، میثزهای پایه فلزی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

میز کار شیشه ای – دو طبقه 

در این طرح از میزهای شیشه ای یک طبقه شیشه ای میز داخل میز قرار گرفته است این نوع میزها اغلب به عنوان میز تلوزیون مورد استفاده قرار می گیرد ، بدین شکل دستگاه های مختلف را می توان روی میز قرار داد ، میزهای دو طبقه در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه های دکوری معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز کار شیشه ای – رفلکس

در این طرح از میزهای شیشه ای از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، میزهای رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد  تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز کار شیشه ای – تاشو 

طرح خاص دیگری از میزهای شیشه ای که با سیستم تاشو کار خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میز کار شیشه ای تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

میز کار شیشه ای – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبا از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن نیز استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

میز کار شیشه ای - اینستاگرام

 

میز کار شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز کار شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز کار شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دقتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز کار شیشه ای مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز کار شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در رورزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

میز کار شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز کار شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند