فهرست این مقاله

میز کنفرانس شیشه ای اداری

تولید میز کنفرانس شیشه ای اداری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

شیشه میز کنفرانس اداری

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میزهای اداری دارای دسته بندهای مختلفی است که هر کدام از آن ها در قسمت خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد ، بدون تردید بزرگترین و کاربردی ترین میز اداری با نام میز کنفرانس شیشه ای اداری شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میز کنفرانس شیشه ای اداری در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله میز کنفرانس شیشه ای خم را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – خم

به طور کلی میزهای کنفرانس شیشه ای به دو دسته ی میزهای شیشه ای لیزری و میزهای شیشه ای خم تقسیم می شود که در این بین میزهای خم از محبوب بسیار زیادی برخوردار است که برای تولید آن ابتدا شیشه توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس قالب فلزی مورد نظر ساخته می شود و در نهایت شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – با پایه فلزی

میزهای شیشه ای با پایه فلزی نیز به دو دسته های میزهای با پایه آهنی و میزهای با پایه استیل تقسیم می شود که در این بین میزهای استیل نقره ای و طلایی رنگ بسیار جذاب تر به نظر می رسند این نوع میزها در ابعاد مختلفی تولید خواهد شد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – کریستال

میزهای شیشه ای از نظر شفافیت شیشه به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 8 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی دودی ، برنز ، آبی و بنفش و همچنین شیشه های سکوریت یک رو نما منی توان از این نوع شیشه ها برای تولید میزهای شیشه ای اداری استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های لاکوبل مشکی بکار برد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی میزهای شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی میزهای شیشه ای چاپ کرد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – مات 

به طور کلی میزهای شیشه ای مات به دو دسته ی شیشه های سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – دو طبقه 

با توجه به اینکه اغلب میزهای شیشه ای فاقد کشو است به همین دلیل بهتر است که از میزهای شیشه ای دو طبقه بکار برد ، طبقه شیشه ای توسط یراق استیل به میز متصل خواهد شد .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 مکیل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری – تاشو 

طرح خاص دیگری ایز میزهای کنفرانس که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای سات که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میز کنفرانس شیشه ای اداری تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری - اینستاگرام

 

میز کنفرانس شیشه ای اداری - واتساپ

 

 

جهت سفارش میز کنفرانس شیشه ای اداری به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت میز کنفرانس شیشه ای اداری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز کنفرانس شیشه ای اداری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز کنفرانس شیشه ای اداری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال تولید می شود ، ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

میز کنفرانس شیشه ای اداری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز کنفرانس شیشه ای اداری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند