فهرست این مقاله

نرده شیشه ای ساختمان

تولید انواع نرده شیشه ای ساختمان در صنایع شیشه کولیوند                0912823524202188621912

 

 

نرده شیشه ای ساختمان

نرده شیشه ای ساختمان

شیشه های ایمنی در پروژه های مختلف بررگ ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به اجرای شیشه های کنار راه پله اشاره کرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های سکوریت و لمینت نرده به طور اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های نرده در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه ایمنی دو لایه را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

نرده شیشه ای ساختمان – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، شیشه های لمینت در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

نرده شیشه ای ساختمان – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

نرده شیشه ای ساختمان – کریستال

شیشه های نرده از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافین بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

نرده شیشه ای ساختمان – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های محنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای ساختمان - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای ساختمان - واتساپ

 

 

جهت سفارش نرده شیشه ای ساختمان به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های نرده و سفارش آن می توانید با شماره های 0218862191209128235242 – 09122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفترر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های نرده در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای ساختمان

نرده شیشه ای دوبلکس

نرده شیشه ای ساختمان

نرده شیشه ای ساختمان

نرده شیشه ای ساختمان

نرده شیشه ای ساختمان

نرده شیشه ای ساختمان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های ایمنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند