فهرست این مقاله

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

شیشه های منحنی با توجه به اینکه خاص ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود فقط در پروژه های محدود و خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی تک جداره و دوجداره می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

نصب شیشه خم – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت منحنی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد بود .

 

نصب شیشه خم – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدگر چسبیده خواهند شد .

 

نصب شیشه خم – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از ششه های منحنی دوجداره بکار می رود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نصب شیشه خم – میز شیشه ای 

برای تولید میزهای شیشه ای مدرن نیز از شیشه های منحنی بکار برده می شود به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی از شیشه منحنی 16 میل وین لایت استفاده خواهد شد .

 

نصب شیشه خم – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد .

 

نصب شیشه خم – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

نصب شیشه خم – نرده

اجرای نرده های شیشه ای ساده و خم از جذاب ترین طرح های اجرای یک نمای شیشه ای محسوب می شود این نوع نرده ها به سه دسته ی نرده های اسپیگات ، دفنی و فیکس پوینت تقسیم می شود .

 

نصب شیشه خم - اینستاگرام

 

نصب شیشه خم - واتساپ

 

 

جهت سفارش نصب شیشه خم به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912214046709128235242 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

نصب شیشه خم

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند