فهرست این مقاله

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت صنایع شیشه و آینه کولیوند                                         0912823524202188621912 

 

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

شیشه های ایمنی به دلیل استحکام بالا در برابر ضربه و فشارهای احتمالی که ممکن است به شیشه وارد شود جایگاه ویژه ای را در بین انواع شیشه های موجود در صنعت شیشه دارد که متداول ترین شیشه های ایمنی ، شیشه سکوریت به شمار می رود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند نماینده رسمی عرضه انواع شیشه های سکوریت در سراسر کشور محسوب می شود که از سال 1384 طی قراردادی بخش اعظمی از عرضه شیشه های سکوریت را در انواع مختلف بر عهده دارد ، نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند شیشه های خام سفارش داده شده را کمتر از 72 ساعت به شیشه سکوریت تبدیل کرده و به شهرستان مورد نظر ارسال خواهد کرد .

نمایندگی شیشه سکوریت صنایع شیشه و آینه کولیوند با همکاری کارخانه های تولید شیشه سکوریت کاوه ، اردکان و آذرجام  شیشه های سکوریت را در ابعاد و رنگ های مختلف عرضه می نماید که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم :

 

انواع شیشه های سکوریت موجود در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

  • شیشه سکوریت ساده و شفاف
  • شیشه سکوریت سوپر کلیر
  • شیشه سکوریت کریستال
  • شیشه سکوریت سندبلاست
  • شیشه سکوریت ساتینا                            ➡   نمایندگی شیشه سکوریت
  • شیشه سکوریت دودی
  • شیشه سکوریت برنز
  • شیشه سکوریت حکاکی شده
  • شیشه سکوریت چاپی یا اسپندرال

 

کاربردهای شیشه سکوریت نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

 

از نظر ضخامت شیشه هم نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند شیشه های سکوریت 6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل را به صورت قواره و عمده و به فروش می رساند در ضمن امکان ارسال شیشه های سکوریت به شهرهای کرج ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، شیراز ، اردبیل و همدان وجود دارد .

نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند برای ارسال شیشه های سکوریت به شهرهای اشاره شده از وانت بارهای مجهز به خرک شیشه استفاده می کند لذا در این صورت شیشه سالم و بودن شکستگی به دست مشتری خواهد رسید .

لازم به ذکر است که در نمایندگی شیشه سکوریت صنایع شیشه و آینه کولیوند تمامی شیشه های سکوریت ساده و رنگی کلیر و سوپر کلیر می باشد و دور شیشه با ابزار دیاموند تراش داده شده است در ضمن قیمت شیشه های سکوریت شده ساده و طرح دار در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند طبق نرخ اتحادیه تعیین می شود و به دلیل حذف واسطه ها معمولا قیمت شیشه ها بین 20 تا 40 درصد از سایر صنایع شیشه در کشورمان کمتر می باشد .

 

مدت زمان تحویل شیشه سکوریت در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

از هنگامی که سفارش شما در سیستم ثبت شده به مدت 2 روز یا 24 ساعت شیشه سکوریت مورد نظر آماده خواهد شد اما توجه داشته باشید که شیشه های سکوریت طرح دار به دلیل اینکه قبل از سکوریت شدن باید طی فرآیندی به صورت چاپی یا حکاکی درآورده شود مدت زمان تحویل آن هم 48 ساعت بیشتر از شیشه های سکوریت ساده خواهد بود .

 

شیشه سکوریت خم در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر تولید شیشه های سکوریت ساده ، شیشه های خم هم به صورت سکوریت عرضه می نماید به طوری که برای تولید شیشه های خم سکوریت نیاز به کوره های مخصوص شیشه های خم است ، این نوع شیشه ها بیشتر برای اجرای نرده های شیشه ای و تولید میز شیشه ای استفاده می شود .

همانطور که در مقاله های مربوطه به طور مفصل توضیح داده شد در نمایندگی شیشه سکوریت برای تولید شیشه های خم از قالب های آهنی شکل استفاده کرده و شیشه را به همراه قالب وارد کوره می کنیم تا اینکه به طور کامل شیشه به حالت قالب درآورده شود .

 

شیشه سکوریت دوجداره در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

به طور کلی دو نوع شیشه سکویت دوجداره در صنعت شیشه وجود دارد در حالت اول شیشه های سکوریت با استفاده از اسپیسرهای فلزی به هم متصل می شوند و در حالت دوم دو شیشه سکوریت توسط لایه PVB به سکوریت لمینت شده تبدیل می شود .

 

شیشه سکوریت رنگی در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه های سکوریت رنگی را در ابعاد مختلف تولید می کند ، این نوع شیشه ها در رنگ های دودی ، مسی ، برنز ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ضمنا شیشه سکوریت رنگی لاکوبل نیز در طرح های متنوعی تولید می شود .

 

شیشه سکوریت طرح دار در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

برای تولید شیشه های سکوریت طرح دار از دو روش سندبلاست و چاپ استفاده می شود به طوری که برای تولید شیشه های طرح دار مات از دستگاه سندبلاست و برای تولید شیشه طرح دار رنگی از دستگاه چاپ استفاده می شود .

 

شیشه سکوریت لمینت در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

برای تولید شیشه های سکوریت لمینت شده ابتدا دو عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان برش داده شده سپس توسط لایه PVB شیشه ها به یکدیگر چسبیده می شوند ، این نوع شیشه ها از مقاومت بالایی برخوردار است .

 

شیشه سکوریت کریستال در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

به طور کلی شیشه های شفاف سکوریت و لمینت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر دارای بیشترین میزان شفافیت است ، نمایندگی شیشه سکوریت کریستال کولیوند در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز وجود دارد .

 

شیشه سکوریت هوشمند در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

جدیدترین طرح شیشه های سکوریت که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد .

 

شیشه سکوریت حکاکی شده در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه ای سکوریت حکاکی یا اینگریونیگ می شود ، به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه سکوریت محافظ شیشه ای سنگ قبر در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر باید از شیشه های سکوریت 10 میل کریستال استفاده کرد بدین شکل هم مقاومت شیشه مناسب است و هم نمای لوکس و زیبایی خواهد داشت .

 

شیشه سکوریت دیوارپوش در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

برای اجرای دیوارپوش های شیشه ای مدرن نیز می توان از شیشه های رنگی سکوریت لاکوبل نیز استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه سفید یا مشکی بکار برد .

 

شیشه سکوریت ضخیم در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

برای تولید شیشه های سکوریت با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای اجرای یک درب شیشه ای با ابعاد 110 * 230 سانتی متر باید از شیشه های 12 میل بکار برد .

 

شیشه سکوریت رفلکس در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

در این طرح از شیشه های سکوریت مدرن و لوکس از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد .

 

شیشه سکوریت تاشو در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

طرح خاص دیگری از شیشه های سکوریت که با سیستم تاشو کار خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه سکوریت 20 میل در نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های سکوریت بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار خواهد گرفت .

 

نمایندگی شیشه سکوریت - اینستاگرام

نمایندگی شیشه سکوریت - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند جهت مشاوره رایگان و سفارش شیشه سکوریت

جهت اطلاع از قیمت انواع شیشه سکوریت و سفارش آن به نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند شیشه سکوریت مورد نظر خود را به صورت حضوری سفارش دهید .

شایان ذکر است با توجه به درخواست های متعدد مشتریان گرامی مبنی بر اینکه اجرای پروژه هم توسط نمایندگی شیشه سکوریت کولیوند انجام شود ، صنایع شیشه کولیوند با تشکیل تیم فنی مجرب انواع پروژه های شیشه سکوریت مانند اجرای نرده های شیشه ای ، درب شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای و … را انجام می دهد .

 

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

شیشه سکوریت ضخیم

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نمایندگی شیشه سکوریت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.glassdoor.com

 

تیم تحریریه کولیوند