فهرست این مقاله

نمایندگی پنجره upvc

صنایع کولیوند دارای انواع نمایندگی پنجره upvc در ایران                       0912823524202188621912

 

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

صنایع کولیوند از سال 1389 فغالیت خود را در زمینه ساخت انواع درب و پنجره های upvc آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی با شرکت وین تک قراردادی پیرامون همکاری بین دو شرکت بسته شد و نمایندگی پنجره upvc و پروفیل وین تک به صورت رسمی به صنایع کولیوند واگذار شد ، در واقع صنایع کولیوند به عنوان اولین نمایندگی پنجره upvc در ایران است که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است .

در آن سال ها صنایع کولیوند با در اختیار داشتن نمایندگی پنجره upvc  به طور کلی فقط از پروفیل وین تک جهت ساخت درب و پنجره های upvc استفاده می کرد و تمامی مشتریان هم در سراسر کشور از کیفیت پروژه رضایت کامل داشتند لذا پروفیل وین تک از لحاظ ماندگاری در دراز مدت و زیبایی بهترین پروفیل یو پی وی سی در ایران محسوب می شد .

پس از گذشت 3 سال شرکت ویستابست و هافمن هم با تولید پروفیل های با کیفیت بسیار بالا به عنوان رقبای وین تک مطرح شدند از همین رو صنایع کولیوند نمایندگی پنجره upvc ویستابست و هافمن را هم در اختیار گرفت و در هر پروژه ای با توجه به نیاز مشتری و بودجه ی در نظر گفته شده یکی از این پروفیل ها را جهت ساخت درب و پنجره دوجداره انتخاب می کرد .

 

نمایندگی پنجره upvc ویستابست ، وین تک و هافمن

ار نظر کیفیت هر سه پروفیل از بهترین پروفیل های حال حاضر در ایران به شمار می روند اما از لحاظ تخصصی و تجربه ای که در این سال ها ما بدست آورده ایم پروفیل ویستابست دارای درجه کیفیت A1 و پروفیل وین تک دارای در جه کیفیت A2 سپس پروفیل هافمن دارای درجه کیفیت A3 می باشد که قیمت پروفیل ها هم به ترتیب ذکر شده می باشد .

صنایع کولیوند نمایندگی پنجره upvc ویستابست ، وین تک و هافمن را در سراسر ایران بر عهده دارد و شما مشتریان گرامی در هر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران هستید می توانید طی تماسی با کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن درب و پنجره UPVC مورد نظر خود را تحوبل بگیرید .

استفاده از هر یک از پروفیل های upvc بستگی به میزان هزینه ای که قادر به پرداخت آن هستید خواهد داشت به عبارتی با توجه به میزان هزینه ی در نظر گرفته شده نمایندگی پنجره upvc صنایع کولیوند نوع پروفیل را برای ساخت پنجره تعیین خواهد کرد .

 

انواع رنگ های پروفیل در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

  • درب و پنجره upvc شامپاینی
  • درب و پنجره upvc قهوه ای
  • درب و پنجره upvc سفید
  • درب و پنجره upvc مشکی                        ➡ نمایندگی پنجره upvc
  • درب و پنجره upvc آبی
  • درب و پنجره upvc سبز
  • درب و پنجره upvc طرح چوب

 

حالت های مختلف نصب پنجره upvc در نمایندگی پنجره upvc کولیوند   

هر سه پروفیل ویستابست ، وین تک و هافمن را می توان به صورت لولایی و کشویی نصب کرد و از زمانی که صنایع کولیوند نمایندگی پنجره upvc پروفیل های اشاره شده را در اختیار گرفته است هر سه پروفیل را هم به صورت کشویی و هم به صورت لولایی تولید کرده است اما به طور معمول به دلیل ساختار پروفیل یو پی وی سی که از جنس نوعی پلاستیک فشرده می باشد بهتر است که پنجره به صورت لولایی ساخته شود .

صنایع کولیوند به عنوان نمایندگی پنجره upvc حالت کشویی پروفیل یو پی وی سی را پیشنهاد نمی کند اما اگر شما مشتریان گرامی اصرار بر این موضوع داشته باشید اینکار انجام خواهد شد ، لازم به ذکر است که حالت کشویی نیاز به یراق های متفاوتی داشته و به طبع قیمت پنجره هم به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد .

 

ساخت درب های دوجداره upvc در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

علاوه بر ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی در صنایع کولیوند درب های دوجداره هم تولید می شود به طوری که با توجه به رنگ های مختلف پروفیل های وین تک می توان درب رنگی مورد نظر خود را به صنایع کولیوند سفارش دهید .

 

تولید پنجره upvc رنگی در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

صنایع درب و پنجره کولیوند با بهره گیری از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قادر به تولید انواع پروفیل upvc رنگی است به طوری که رنگ پروفیل در دراز مدت هم تغییر نخواهد کرد البته نوع پروفیل در کیفیت رنگ تاثیرگذار می باشد .

 

تولید پنجره upvc دکوراتیو در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

خاص ترین نوع پنجره های upvc که داخل پنجره از یک شبکه بندی تشکیل شده و معمولا از شیشه های استیند گلاس به عنوان شیشه دوجداره استفاده می شود ضمنا پنجره upvc دکوراتیو در رنگ های مختلفی تولید می شود .

 

تولید پنجره upvc طرح چوب در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

با توجه به اینکه چوب به عنوان متریال اصلی در اجرای نمای ساختمانی اصیل ایرانی محسوب می شود صنایع درب و پنجره کولیوند پروفیل های upvc طرح چوب را در دو رنگ قهوه ای تیره و روشن تولید کرده است .

 

تولید پنجره upvc کشویی در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

استفاده از پنجره های upvc کشویی موجب استفاده بهینه از فضای داخلی می شود به طوری که برخلاف پنجره های لولایی فضایی جهت باز و بسته کردن پنجره اشغال نخواهد شد ، برای ساختمان هایی که فضای داخلی محدود در نظر گرفته شده بهتر است که از پنجره upvc کشویی استفاده کرد در این صورت ار فضای داخلی به صورت بهینه استفاده خواهد شد .

 

تولید پنجره upvc خم در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

طرح دیگری از پنجره های UPVC که از پروفیل های خم شده برای تولید پنجره استفاده می شود ، این نوع پنجره ها با نام پنجره لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

تولید پنجره upvc هوشمند در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

در این طرح از پنجره های UPVC با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت شفاف به مات و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، نمایندگی پنجره upvc کولیوند در اغلب کشورهای حوزه خلیج فارس نیز وجود دارد زیرا این نوع پنجره ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد .

نمایندگی پنجره upvc هوشمند صنایع کولیوند در تمامی استان های کشور و حتی شهرهای کوچک وجود دارد لذا برای خرید این نوع پنجره ها کافیست که فقط به نمایندگی شهر خود مراجعه نمایید ، قیمت پنجره upvc هوشمند در نمایندگی پنجره upvc کولیوند به عنوان گرانترین طرح معرفی شده است به همین دلیل ططراحان دکوراسیون از ان فقط در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

تولید پنجره upvc تاشو در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

یکی دیگر از طرح های پنجره دوجداره upvc که لنگه ها به صورت تاشو هستند در واقع هنگام باز و بسته کردن پنجره لنگه های ثابت روی هم قرار می گیرند بدین شکل فضای بسیار کمی اشغال خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از پنجره های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

تولید توری پنجره upvc در نمایندگی پنجره upvc کولیوند

برای پنجره های دوجداره نوعی توری های پلیسه ای و اختصاصی طراحی شده است که موجب جلوگیری از ورود حشرات به ساختمان می شود بدین شکل دیگری هنگام خواب ، آزاری به افراد نمی رسد ، پنجره های UPVC فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

تولید پنجره دوجداره با شیشه استین گلاس در نمایندگی پنجره upvc کولیوند 

شیشه های استین گلاس در واقع تریکب شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی است این نوع پنجره ها در پروژه های ساختمانی لاکچری اجرا خواهد شد ، شیشه های استین گلاس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

نمایندگی پنجره upvc - اینستاگرام

 

نمایندگی پنجره upvc - واتساپ

 

 

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق زیر درب و پنجره upvc را به نمایندگی پنجره upvc کولیوند سفارش دهید 

جهت اطلاع از قیمت درب و پنجره upvc و سفارش آن به پنجره upvc کولیوند با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری پنجره upvc مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید حالت های مختلف درب و پنجره upvc در پنجره upvc کولیوند با استفاده از مدرنترین دستگاه های صنعت پنجره دوجداره انجام خواهد شد در ضمن تیم فنی پنجره upvc صنایع کولیوند اجرای پروژه های شما مشتریان گرامی را در سراسر ایران می پذیرد .

 

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره UPVC

نمانیدگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نمایندگی پنجره upvc در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.everest.co.uk

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند