فهرست این مقاله

ویترین شیشه ای فروشگاه

تولید و اجرای ویترین شیشه ای فروشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                           0912823524202188621912

 

ویترین شیشه ای فروشگاه

 

ویترین شیشه ای فروشگاه

امروزه با توجه به فراگیر شدن نمای شیشه ای در طراحی دکوراسیون فروشگاه به دلیل زیبایی و نمایش هرچه بهتر محصولات اغلب طراحان دکوراسیون داخلی انواع ویترین شیشه ای فروشگاه را اجرا می کنند به عبارتی با استفاده از این نوع ویترین ها جذب مشتری بسیار بهتر و بیشتر صورت می گیرد و حتی از بیرون فروشگاه اجناس براحتی مشاهده می شوند .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی ویترین شیشه ای در سراسر ایران فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد و به یاری خدا تا کنون بیش از 100 طرح مختلف ویترین شیشه ای فروشگاه را اجرا کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

نمایندگی های شرکت اپل در آمریکا اولین فروگشاهی محسوب می شود که ویترین شیشه ای فروشگاه در آن اجرا شد که مورد اسقبال بسیار زیاد مشتریان این شرکت نیز قرار گرفت و از آن پس طراحان دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا ویترین های شیشه ای را فروشگاه های مختلف اجرا کردند .

 

فرآیند تولید ویترین شیشه ای فروشگاه

در ابتدا اندازه گیری دقیق توسط تیم فنی صنایع شیشه و آینه کولیوند صورت می گیرد و نقشه پروژه ترسیم خواهد شد در این مرحله با در نظر گرفتن نیاز مشتری و اصول طراحی دکوراسیون طرح ویترین شیشه ای تعیین می گردد سپس در کارخانه فرآیند تولید شیشه سکوریت آغاز می شود در این مرحله از تولید ویترین شیشه ای فروشگاه شیشه ها با دستگاه CNC برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود .

لازم به ذکر است که برای تولید ویترین شیشه ای فروشگاه ، ضخامت شیشه ها و نوع شیشه با توجه به ابعاد آن ها و همچنین نوع فروشگاه تعیین خواهد شد به طور مثال برای تولید ویترین شیشه ای جواهر فروشی از دو لایه شیشه سکوریت 10 میل لمینت شده استفاده می شود در حالی که برای فرو.شگاه های پوشاک از شیشه های 10 میل کریستال بکار می رود .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – لمینت

در فروشگاه هایی که اجناس گران قیمت وجود دارد بهتر است که از شیشه های چند لایه لمینت شده استفاده کرد در این صورت حتی اگر شیشه ها شکسته شود ذرات ان از هم جدا نخواهد شد و بدین ترتیب سارقان براحتی نمی توانند وارد فروشگاه شوند ، برای تولید شیشه لمینت ابتدا شیشه ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – خم

نمای بسیار زیبا و خاص شیشه های خم موجب شده که حتی ویترین های شیشه ای نیز با استفاده از این نوع شیشه ها پیاده سازی شود توجه داشته باشید که اجرای ویترین شیشه ای فروشگاه با استفاده از شیشه های خم بسیار زمانبر و پیچیده می باشد ، برای تولید شیشه های خم ابتدا قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته شده سپس به همراه شیشه وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا می شود .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – کریستال

به طور کلی از سه نوع شیشه فلوت ، سوپرکلیر و کریستال می توان برای تولید ویترین شیشه ای استفاده کرد که در این بین با توجه به شفافیت بسیار بالای شیشه های کریستال بهتر است از این نوع شیشه ها برای اجرای ویترین شیشه ای بکار برد ، شیشه کریستال نیز در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل وجود دارد .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی ویترین های شیشه ای به صورت رنگی و مات ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی فروشگاه را روی شیشه سندبلاست کرد .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – هوشمند 

در این طرح از ویترین های شیشه ای با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برف از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است ویترین شیشه ای فروشگاه هوشمند در کشوهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

ویترین شیشه ای فروشگاه هوشمند در اغلب مجله های معنبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح ویترین معرفی شده است .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – ضخیم 

برای تولید ویترین شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک ویترین با طول 230 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل سکوریت بکار برد ، ویترین های ضخیم در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های فروشگاهی معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – رفلکس

در این طرح از ویترین های شیشه ای جدید و مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، نقره ای ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، ویترین های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – تاشو

در این طرح از ویترین های شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از ویترین شیشه ای فروشگاه تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد ویترین های شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل اتسفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، ویترین های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ایدر دنیا قرار گرفته است .

 

ویترین شیشه ای فروشگاه - اینستاگرام

 

ویترین شیشه ای فروشگاه - واتساپ

 

 

جهت سفارش ویترین شیشه ای فروشگاه به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت ویترین شیشه ای فروشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری ویترین شیشه ای فروشگاه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای ویترین شیشه ای فروشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم فنی مجرب صورت می گیرد چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

ویترین شیشه ای طلافروشی

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین شیشه ای فروشگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ویترین شیشه ای فروشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.drsdoors.com

تیم تحریریه کولیوند