فهرست این مقاله

ویترین شیشه ای مغازه

تولید انواع ویترین شیشه ای مغازه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                0912823524202188621912

 

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

امروزه با توجه به فراگیر شدن نمای شیشه ای در اجرای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها اغلب طراحان دکوراسیون از این روش استفاده می کنند ، اجرای ویترین شیشه ای مغازه نیز در طراحی فروشگاه تاثیر بسزایی داشته و به طبع در نمایش هرچه بهتر محصولات کمک شایانی خواهد کرد از همین رو در این مقاله به بررسی ویترین های شیشه ای می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی ویترین های شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغار کرد و به یاری خدا تا کنون بیش از 500 طرح مختلف ویترین شیشه ای مغازه را تولید و اجرا کرده است ، برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها مراجعه نمایید .

به طور کلی ویترین شیشه ای مغازه به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود به طوری که نوعی از ویترین های شیشه ای به عنوان نمای خارجی فروشگاه اجرا می شود و برخی دیگر در داخل فروشگاه جهت نگهداری محصولات مورد استفاده قرار می گیرد .

 

ویترین شیشه ای مغازه سکوریت

برای اجرای ویترین های شیشه ای باید از شیشه سکوریت استفاده کرد چرا که ابعاد شیشه معمولا بزرگ در نظر گرفته می شود و احتمال شکستن شیشه وجود دارد اما در صورت استفاده از شیشه های سکوریت به دلیل مقاومت بسیار بالای این آن حتی اگر شیشه شکسته شود پودر خواهد شد و برخلاف شیشه های ساده خاصیت برندگی ندارد .

 

ویترین شیشه ای مغازه لمینت

نوعی از شیشه های سکوریت که در واقع چند شیشه روی هم قرار می گیرد به طوری که ابتدا شیشه ها در ابعاد مورد ظنر برش داده شده سپس توسط لایه PVB یا SGP به یکدیگر چسبیده می شوند ، با استفاده از شیشه لمینت خطرات احتمالی شکسته شدن شیشه از بین می رود چرا که با شکسته شدن شیشه ذارت آن از هم جدا نخواهد شد .

امروزه اغلب طراحان دکوراسیون از شیشه لمینت برای اجرای ویترین شیشه ای مغازه استفاده می کنند این نوع شیشه ها به صورت دو لایه و سه لایه نیز تولید می شود که با توجه به ابعاد ویترین و مکان مورد نظر نوع شیشه لیمنت نیز تعیین می گردد .

 

ویترین شیشه ای مغازه خم 

با استفاده از شیشه های خم می توان یک ویترین شیشه ای خاص و مدرن را اجرا کرد ، شیشه های خم به دلیل فرآیند تولید بسیار ساخت و زمانبر از قیمت بیشتری نسبت به شیشه های ساده برخوردار است به همین دلیل فقط در پروژه هایی که اولیت طراحان دکوراسیون اجرای یک ویترین شیشه ای مغازه لوکس است استفاده می شود .

برای تولید شیشه های خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع مورد نظر ساخته می شود توجه داشته باشید  ساخت قالب فلزی بسیار زمانبر و طاقت فرساست در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا می شود تا اینکه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید .

 

ویترین شیشه ای مغازه طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ ویترین های شیشه ای طرح دار نیز تولید می شود به طوری که طرح مورد نظر به صورت مات و رنگی روی شیشه ایجاد خواهد شد به طور مثال در فروشگاه های بزرگ معمولا لوگوی فروشگاه روی ویترین شیشه ای مغازه قرار دارد در این صورت تبلیغات حرفه ای نیز صورت می گیرد .

 

ویترین شیشه ای مغازه کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف به سه دسته شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه های کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین گزینه محسوب می شود ، برای تولید ویترین شیشه ای مغازه باید از شیشه های کریستال یا اکسترا کلیر 10 میل و 20 میل سکوریت لمینت شده استفاده کرد .

 

ویترین شیشه ای مغازه – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند میتر می توان طرح های مختلفی را روی ویترین شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

ویترین شیشه ای مغازه – اسیدکاری

طرح جدیدی از ویترین های شیشه ای که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

ویترین شیشه ای مغازه – هوشمند 

طرح خاصی از ویترین های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد  ، ویترین شیشه ای مغازه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

ویترین شیشه ای مغازه – اکریلیک 

در این طرح از ویترین های شیشه ای با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی  روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

 

ویترین شیشه ای مغازه – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، نقره ای ، برنز و دودی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید ویترین شیشه ای استفاده کرد به طور مثال برای فریم های طلایی باید از شیشه های برنز بکار برد ، ویترین شیشه های رنگی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

ویترین شیشه ای مغازه – ضخیم 

برای تولید ویترین های شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک ویترین با طول 240 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل بکار برد ، ویترین های مغازه در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

ویترین شیشه ای مغازه – رفلکس

در این طرح از ویترین های شیشه ای مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، ویترین های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

ویترین شیشه ای مغازه – تاشو 

در این طرح از ویرتین های شیشه ای مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

ویترین شیشه ای مغازه – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد ویترین های شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، ویترین های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا و مهندسان ساختمانی قرار گرفته است .

 

ویترین شیشه ای مغازه - اینستاگرام

 

ویترین شیشه ای مغازه - واتساپ

 

 

جهت سفارش ویترین شیشه ای مغازه به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت ویترین شیشه ای مغازه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تمای حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری ویترین شیشه ای مغازه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است پروسه اجرای ویترین شیشه ای مغازه توسط تیم فنی مجرب صورت می گیرد چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند اقدام به رفع خواهد کرد .

 

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای طلافروشی

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای مغازه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ویترین شیشه ای مغازه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند