فهرست این مقاله

وید شیشه ای

تولید انواع وید شیشه ای در صنایع شیشه کولیوند                       0912823524202188621912

 

وید شیشه ای

 

وید شیشه ای

نماهای شیشه ای امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی جذاب ترین طرح نما محسوب می شود که اغلب در پروژه های لاکچری بکار می رود یکی از قسمت های حرفه ای نمای شیشه ای اجرای محافظ های اطراف آسانسور می باشد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی کابین های شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه سکوریت وید را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

وید – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های کابین که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد بود .

 

وید شیشه ای – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های کابین که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

وید شیشه ای – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

وید شیشه ای – خم 

جذاب ترین طرح شیشه های کابین که با نام شیشه خم شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

وید شیشه ای – کریستال 

شیشه های وید از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است اسن نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

وید شیشه ای – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های وید بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

وید شیشه ای - اینستاگرام

 

وید شیشه ای - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان وید شیشه ای را به صنایع کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت شیشه های کابین و سفارش آن ها می توانید به شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های کابین در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قسمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

وید شیشه ای

وید شیشه ای

وید شیشه ای

وید شیشه ای

وید شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند