فهرست این مقاله

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

تولید و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی                                    0912823524202188621912

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

امروزه با توجه کوچکتر شدن فضای داخلی ساختمان ها نسبت به گذشته که اغلب خانه ها دارای فضای داخلی وسیعی بودند باید به صورت بهینه از فضای موجود استفاده کرد از همین رو در این مقاله بهترین روشی که می توان فضای داخلی را بخش بندی کرد شرح خواهیم داد و آن هم چیزی نیست جز اجرای پارتیشن های شیشه ای البته توجه داشته باشید که در این مقاله به طور خاص به پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی در ایران فعابت خود را از سال 1385 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 200 طرح مختلف این نوع پارتیشن ها را اجرا کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها مراجعه فرمایید .

 

فرآیند تولید و اجرای پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

در گام نخست باید اندازه گیری دقیق توسط تیم فنی صنایع شیشه و آینه کولیوند صورت گیرد و با توجه به طراحی داخلی سرویس بهداشتی طرح پارتیشن شیشه ای تعیین گردد البته برای انتخاب طرح پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی از شما مشتریان گرامی نیز مشورت گرفته خواهد شد در مرحله ی بعدی فرآیند تولید شیشه های سکوریت مورد نظر در کارخانه صورت می گیرد به طوری که ابتدا شیشه ها توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس در صورت نیاز طرح های مختلف روی شیشه ایجاد خواهد شد .

در نهایت هم پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی تولید شده توسط تیم فنی نصب می شود البته این مرحله با توجه به نوع پارتیشن پیاده سازی می شود به عبارتی مدت زمانی که برای این مرحله صرف خواهد شد بستگی به متراژ پروژه و طرح پارتیشن دارد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – رنگی 

در مقاله های متعددی به تاثیر بسزای رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته شده لذا بهتر است که پارتیشن شیشه ای با استفاده از شیشه های سکوریت رنگی اجرا شود در این صورت رنگ شیشه با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی سرویس بهداشتی مطابقت خواهد داشت ، پارتیشن شیشه ای رنگی به دو صورت دو رو نما و یک رو نما تولید می شود .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی پارتیشن های شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگو را روی شیشه سندبلاست کرد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – فریم لس 

به طور کلی نصب پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی به دو روش با فریم و فریم لس صورت می گیرد در روش اول از فریم های آلومینیومی و استیل رنگی استفاده خواهد شد که به طبع فریم های استیل نمای زیباتری را در سرویس بهداشتی ایجاد می کند اما در روش دوم شیشه ها فریمی نداشته و توسط یراق آلات استیل نصب می شود .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – با فریم

در این روش همانطور که در بالا اشاره شد پارتیشن شیشه ای با استفاده از فریم های استیل و طلایی اجرا می شود ، این نوع پارتیشن ها اغلب در ساختمان هایی که دارای سرویس بهداشتی بزرگی است بکار می رود .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – دوجداره

نوع دیگری از پارتیشن شیشه ای که با استفاده از پروفیل های دوجداره آلومینیومی و upvc اجرا می شود ، ساختار این نوع پارتیشن ها به گونه ای است که از آلودگی صوتی به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – مات

برخی از افراد تمایلی به استفاده از شیشه های شفاف برای اجرای پارتیشن های شیشه ای ندارند بلکه شیشه مات را ترجیح می دهند ، به دو صورت سندبلاست و ساتینا شیشه های مات تولید می شوند که در حالت اول برای شیشه های کاملا مات شده مناسب است اما حالت دوم برای تولید شیشه های طرح دار مات استفاده می شود .

طرح های مختلفی را می توان روی پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی ایجاد کرد به عنوان مثال در برخی از طرح ها قسمت وسط شیشه ها مات خواهد شد و مابقی شیشه شفاف در نظر گرفته می شود .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – رامات

طرح خاصی از پارتیشن های شیشه ای سرویس بهداشتی که روی شیشه خطوط افقی سندبلاست ( راه مات ) با پهنای مختلفی ایجاد شده است ، این نوع پارتیشن ها اغلب در سازمان ها و شرکت ها اجرا می شود .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – بلوک شیشه ای

نوع دیگری از پارتیشن های شیشه ای که به جای استفاده از شیشه های سکوریت از بلوک های شیشه ای برای اجرای پارتیشن بکار می رود ، این نوع شیشه ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – متحرک

جدیدترین نوع پارتیشن های شیشه ای که ساختار آن به گونه ای است که هریک از شیشه ها را می توان از یک نقطه به نقطه ی دیگری جابجا کرد ، این نوع پارتیشن ها برای سرویس بهداتشی های کوچک مناسب است .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – خم

یکی دیگر از طرح های پارتیشن های شیشه ای که از شیشه های خم استفاده می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته شده سپس شیشه به همراه قالب داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – هوشمند

طرح خاصی از پارتیشن های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند با نام شیشه اسمارت و شیشه مات شونده شناخته شده است لازم به ذکر است پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی هوشمند در کشورهای اروپایی تیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح پارتیشن معرفی شده است .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – ضخیم 

برای تولید پارتینش های شیشه ای مدرن و با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک پارتینش با ابعاد 200 * 300 سانتی متر باید از شیشه 15 میل سکوریت بکار برد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – رفلکس

شیشه های رفلکس یا آینه ای دارای رنگ بندی های مختلفی است که از آن ها می توان برای اجرای پارتیشن های شیشه ای مدرن استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، پارتیشه های رفلکس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – حکاکی شده 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه مستر طرح های مختلفی روی پارتیشن های شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( تراشیده ) خواهد شد . پارتیشن های حکاکی شده در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح پارتیشن های معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – کریستال 

پارتیشن های شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بیین شیشه کریستال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، به طور مثال برای اجرای پارتیشن های شیشه ای مدرن از شیشه های کریستال 10 میل بکار در این صورت ایمن سازی پروژه مناسب خواهد بود . پارتیشن های کرییستال در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، فرانسه به کرات استفاده می شود و افراد تحت تاثیر زیبایی و حرفه ای بودن آن قرار خواهند گرفت .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – تاشو

در این طرح از پارتیشن های شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع پارتیشن ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و باز شو کنار هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی – مغناطیسی 

طرح خاص دیگری از پارتیشن های شیشه ای که با استفاده از شیشه های مغناطیسی یا مگنت اجرا می شود بدین شکل از پارتیشن به عنوان وایت برد نیز بکار می رود و براحتی می توانید نکات خود را روی شیشه یادداشت کنید ، پارتیشن های مغناطیسی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی - اینستاگرام

 

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی - واتساپ

 

 

جهت سفارش پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط افراد فنی مجرب صورت می گیرد چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیششه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.indiamart.com

 

تیم تحریریه کولیوند