فهرست این مقاله

پنجره upvc طرح چوب

تولید و اجرای درب و پنجره upvc طرح چوب در صنایع کولیوند                              0912823524202188621912

 

پنجره upvc طرح چوب

درب و پنجره upvc طرح چوب

پنجره های دوجداره با توجه به اینکه اتلاف انرژی جلوگیری کرده و همچنین آلودگی صورتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد خیلی زود در صنعت ساختمانی فراگیر شد و حتی شهرداری قانون مبنی بر الزامی بودن استفاده از پنجره های دوجداره را برای ساختمان های نوساز ابلاغ کرد .

تنها مشکلی که برخی از مشتریان گرامی با پنجره های دوجداره داشتند تک رنگ و ساده بودن این نوع پنجره ها بود که این مشکل هم چند سالیست توسط تولید کنندگان انواع پروفیل ها برطرف شده است و پنجره های دوجداره در رنگ های مخنلف و طرح های گوناگون مانند پنجره upvc طرح چوب را تولید می کنند .

پنجره upvc طرح چوب از این جهت مورد استقبال اکثریت مشتریان قرار گرفت که با توجه به معماری سنتی ایرانی که مبنی بر خشت و گل و چوب بوده است استفاده از این نوع درب و پنجره ها به نوعی تداعی کننده های معماری سنتی کهن ایرانی می باشد .

پنجره upvc طرح چوب در صنایع کولیوند به دو صورت تولید می شود در حالت اول شاخه های پروفیل در کارخانه های تولید پروفیل به صورت طرح چوب است و تیم تولید ما شروع به ساخت درب و پنجره دوجداره در طرح های مختلف پنجره کشویی و لولایی خواهد کرد اما در حالت دوم تیم تولید صنایع کولیوند پروفیل های upvc ساده را به صورت پیسوله ای به صورت طرح چوب رنگ خواهد کرد و پس از آن پنجره را در شکل مورد نظر تولید می کند .

پنجره upvc طرح چوب دارای انواع مختلفی است به عبارت دیگر تولید کنندگان پروفیل upvc هر کدام رنگ و طرح چوب مورد نظر خود را تولید می کنند که البته تفاوت زیادی با هم ندارند اما از نظر روشن و تیره بودن رنگ پروفیل با یکدیگر وجه تمایز دارند .

قیمت پنجره upvc طرح چوب نسبت به پنجره های چوبی ساده و  upvc رنگی حدود 20 درصد بیشتر است که دلیل آن هم فرآیند زمانبر و پیچیده ی اعمال طرح روی پروفیل upvc می باشد البته بستگی به نوع پروفیل هم دارد .

 

انواع پروفیل پنجره upvc طرح چوب 

  • پروفیل  upvc طرح چوب هافمن
  • پروفیل  upvc طرح چوب وین تک
  • پروفیل  upvc طرح چوب کندو
  • پروفیل  upvc طرح چوب وستابست
  • پروفیل  upvc طرح چوب سیندژ
  • پروفیل  upvc طرح چوب پارسا وین
  • پروفیل  upvc طرح چوب دکتر وین

پنجره upvc طرح چوب برای ساختمان هایی که رنگ نمای ساختمان کرم و قهروه ای است گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می رود و در این حالت علاوه بر کاربرد این نوع پنجره ها که از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری می کند در واقع موجب زیباتر شدن نمای ساختمان ها هم خواهد شد .

 

حالت های مختلف پنجره upvc طرح چوب 

پنجره های upvc رای می توان به صورت های مخنلفی تولید کرد در حالت اول پنجره به صورت کشویی باز و بسته خواهد شد همانطور که در مقاله های دیگر هم اشاره شد بهتر است که پنجره upvc را به صورت تولید نکنیم چرا که با توجه به ساختار پلاستیکی این نوع پنجره ها پس از مدتی براحتی روی ریل حرکت نخواهد کرد ، پنجره های دوجداره آلومینیومی بهترین حالت برای نصب کشویی می باشد .

در حالت دوم پنجره upvc طرح چوب به صورت لولایی تولید و نصب خواهد شد که در این صورت پنجره به سمت داخل داخل ساختمان باز می شود ، پنجره های upvc در این حالت بهترین عملکرد را در دراز مدت از خود نشان می دهد ، حالتی دیگر از پنجره upvc طرح چوب با نام دو حالته شناخته شده است که پنجره علاوه بر باز و بسته شدن به صورت افقی ، به صورت عمودی هم باز و بسته خواهد شد .

بنابراین اگر قصد استفاده از پنجره upvc طرح چوب را برای ساختمان خود دارید بهترین گزینه پنجره upvc طرح چوب لولایی و دوحالته می باشد البته حات دو حالته بیشتر در ساختمان های بالای 5 طبقه مورد استفاده قرار می گیرد ، توجه داشته باشید که یراق پنجره upvc طرح چوب دو حالته با یراق پنجره upvc کشویی و لولایی متفاوت است .

لازم به ذکر است که تولید درب و پنجره upvc طرح چوب در صنایع کولیوند با دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته انجام خواهد شد لذا در این صورت کوچکترین درز و فاصله ای بین پروفیل ایجاد نخواهد شد لذا طرح روی پروفیل upvc در دراز مدت هم بدون تغییر خواهد ماند .

 

پنجره upvc طرح چوب دکوراتیو

یکی از جذابترین طرح های پنجره upvc در واقع ترکیب پنجره های upvc دکوراتیو و طرح چوب است در اغلب ساختمان های با طراحی لوکس و مدرن از این نوع پنجره های دوجداره upvc استفاده می شود .

 

پنجره upvc طرح چوب دو حالته

چندسالیست که با تولید پنجره های upvc دو حالته گرایش افراد به این نوع پنجره ها بسیار زیاد شده است ، ساختار پنجره دو حالته به گنه ای است که پنجره علاوه بر باز و بسته شدن به صورت افقی به صورت عمودی نیز باز و بسته می شود .

 

پنجره upvc طرح چوب کشویی

به ندرت پنجره های دوجداره upvc طرح چوب به صورت کشویی تولید و اجرا می شود در اغلب موارد به دلیل فضای بزرگ در ساختمان پنجره به صورت لولایی یا دو حالته نصب خواهد شد در واقع بهترین حالت نصب پنجره upvc طرح چوب به صورت لولایی یا بازشو محسوب می شود از طرفی هم اتلاف انرژی در این حالت به حداقل می رسد .

 

پنجره upvc طرح چوب حفاظ دار

با توجه به سرقت های متعددی از که از ساختمان های مسکونی صورت می گیرد بهتر است که از پنجره های طرح چوب حفاظ دار استفاده کرد در این صورت احتمال سرقت تا حدود 70 درصد کاهش پیدا خواهد کرد در اغلب کشورهای اروپایی از پنجره upvc طرح چوب استفاده می شود بدین صورت نمای زیبایی نی در فضای داخلی و خارجی ساختمان ایجاد خواهد شد .

پنجره upvc طرح چوب محبوب ترین طرح پنجره های upvc محسوب می شود مهندسان ساختمانی از این نوع پنجره ها برای ایمنی بیشتر در ساختمان استفاده می کنند که علاوه بر این موجب نمای زیباتر پنجره خواهد شد .

 

پنجره upvc طرح چوب چند لنگه    

در برخی از پروژه ها به دلیل ابعاد بزرگ چارچوب ها باید از پنجره های upvc طرح چوب چند لنگه استفاده کرد به طوری که تعدادی از لنگه ها به صورت ثابت و تعدادی نیز به صورت بازشو نصب خواهد شد در ساختمان هایی که طول چارچوب بیش از 2 متر در نظر گرفته شده است باید از پنجره upvc طرح چوب چند لنگه استفاده کرد بدین شکل قواعد طراحی دکوراسیون نیز رعایت خواهد شد .

پنجره upvc طرح چوب چند لنگه لوکس در کشورهای آسیای شرقی به ویزه در چین ، ژاپن و کره جنوبی به کرات استفاده می شود و از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد .

 

پنجره upvc طرح چوب با شیشه هوشمند 

در این طرح با استفاده از ریموت شیشه ی پنجره دوجداره طرح چوب از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است پنجره upvc هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مور توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

پنجره upvc طرح چوب با شیشه هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح پنجره upvc شناخته شده است قیمت پنجره upvc طرح چوب تقریبا دو برابر پنجره های دوجداره است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع پنجره ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

پنجره upvc طرح چوب وین تک

در بین تمامی پروفیل های upvc که در بالا شرح داده شد  پروفیل وین تک از نظر کیفیت و قیمت مناسب ترین گزینه محسوب می شود طبق بررسی های انجام شده پروفیل وین تک کمترین تقاضای تعمیر و تعویض را داشته است ، یکی دیگر از پروفیل های upvc با کیفیت بالا که می توان برای ساخت پنجره upvc طرح چوب استفاده کرد پروفیل ویستا بست نام دارد البته قیمت پروفیل ویستا بست نسبت به سایر پروفیل های upvc بیشتر است .

پنجره های وین تک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد پنجره ها دقیق خواهد شد .

 

پنجره upvc طرح چوب هافمن 

پروفیل دیگری از انواع پروفیل های upvc که با نام پروفیل هافمن شناخته شده است ، به طور مثال برای یک ساختمان با سنگ نمای قهوه ای باید از پنجره های دوجداره هافمن شامپاینی استفاده کرد .پنجره های هافمن در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح پنجره معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

پنجره upvc طرح چوب قاب استیل 

در این طرح از پنجره های دوجداره یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای پنجره های upvc قهوه ای رنگ باید از قاب استیل طلایی بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای خارجی ساختمان ایجاد خوهد شد ، پنجره های قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده می شود و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

پنجره های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

پنجره upvc طرح چوب تاشو

جذاب ترین طرح پنجره های دوجداره که به صورت تاشو باز و بسته می شود ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که هناگ باز کردن پنجره ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، پنجره upvc طرح چوب تاشو در کشورهای ارپایی نیز به کرات استفاده شده و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از پنجره upvc طرح چوب تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و ازفضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

تعویض پنجره upvc طرح چوب 

یکی از خدمات کاربردی در صنایع کولیوند تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره طرح چوب ، بدون تخریب است به طوری که هیچ گونه تغییری در چارچوب پنجره ها داده نخواهد شد ، پنجره های طرح چوب فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

پنجره upvc طرح چوب - اینستاگرام

 

پنجره upvc طرح چوب - واتساپ

 

جهت سفارش درب و پنجره upvc طرح چوب به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت پنجره upvc طرح چوب و سفارش آن به صنایع کولیوند با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری پنجره upvc طرح چوب مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید پنجره upvc طرح چوب و نصب این پنجره ها توسط افراد فنی با تجربه در صنایع کولیوند انجام می پذیرد و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

پنجره UPVC طرح چوب

پنجره طرح چوب

پنجره upvc هافمن

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc رنگی

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc دکوراتیو

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc طرح چوب

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پنجره upvc طرح چوب در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند