فهرست این مقاله

پنجره upvc وین تک

تولید  درب و پنجره upvc وین تک در صنایع کولیوند                                           0912823524202188621912

 

پنجره upvc وین تک

 

پنجره upvc وین تک

امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد پروفیل های upvc تولید شده در ایران انتخاب نوع پروفیل برای هر کسی دشوار است لذا هنگام سفارش این نوع از پنجره های دوجداره باید به مواردی توجه داشت که در ادامه به آن ها می پردازیم اما در این مقاله به طور خاص به بررسی پنجره upvc وین تک و ویژگی های این پروفیل ها خواهیم پرداخت .

اولین معیار برای انتخاب نوع پروفیل upvc در واقع میزان هزینه ای است که برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده است زیرا قیمت هر یک از پروفیل ها با هم متقاوت بوده به عنوان مثال قیمت پنجره upvc وین تک بیش از قیمت پروفیل upvc دکتر وین است البته کیفیت آن ها با هم متقاوت می باشد .

معبار دوم هدف از نصب پنجره دوجداره خواهد بود آیا نیاز به پنجره دوجداره ای دارید که در دراز مدت هم کیفیت خود را حفظ کرده یا مانند پیمانکاران ساختمانی به نوعی جهت رفع تکلیف پنجره دوجداره را سفارش می دهید برای مثال پنجره upvc وین تک در دراز مدت هم کیفیت خود را حفظ کرده و در اغلب موارد با نصب پنجره دوجداره upvc تا چندین سال حتی نیاز به تعمیر هم وجود ندارد در صورتی که پروفیل های متفرقه پس از مدتی باید به صورت کامل تعمیر شوند و با گذر زمان رنگ پروفیل تغییر خواهد کرد .

صنایع درب و پنجره کولیوند به عنوان اولین نمایندگی پنجره upvc وین تک در ایران فعالیت خود را از سال 1392 از سر گرفت و این نوع پنجره ها را در طرح ها و رنگ های مختلفی کرده است که در ادامه به آن ها می پردازیم .

 

تولید پنجره upvc وین تک در صنایع کولیوند   

صنایع کولیوند به عنوان تنها نماینده رسمی پروفیل های وین تک از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه تولید پنجره upvc وین تک آغاز کرد که با یاری خدا تا کنون بیش از 1500 ساختمان در سراسر ایران توسط صنایع کولیوند مجهز به پنجره های دوجداره شده اند که در این بین  بیش از 70 درصد پنجره ها با پروفیل وین تک ساخته شده است .

صنایع کولیوند با تشکیل تیم فنی مجرب انواع پنجره upvc وین تک را تولید کرده و روانه بازار می کند که هر یک برای پروژه ی خاصی کاربرد دارد به عنوان مثال پنجره upvc دو حالته در ساختمان های اداری و تجاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

 

انواع پنجره upvc وین تک  

  • پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک
  • پنجره دوجداره upvc لولایی وین تک
  • پنجره دوجداره upvc دو حالته وین تک
  • پنجره دوجداره upvc رنگی وین تک
  • پنجره دوجداره upvc طرح چوب وین تک

در بین موارد اشاره شده پنجره upvc وین تک کشویی بیشتر در ساختمان هایی که فضای داخلی محدود است استفاده می شود زیرا پنجره به صورت ریلی باز و بسته خواهد شد اما پنجره upvc لولایی در ساختمان هایی که فضای کافی وجود داشته و اولویت در اجرای پروژه ماندگاری پنجره در دراز مدت می باشد استفاده می شود .

 

پنجره upvc وین تک رنگی 

اخیرا با توجه به اجرای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن که در کشور ما هم فراگیر شده است و اینکه این نوع طراحی مبتی بر تطبیق رنگ های داخل ساختمان می باشد صنایع کولیوند پروفیل های upvc را در رنگ های مختلفی تولید کرده به عنوان مثال برای ساختمانی که طراحی دکوراسیون داخلی دارای رنگ های کرم و قهوه ایست باید از پروفیل طرح چوب پنجره upvc وین تک استفاده کرد .

به طور کلی صنایع کولیوند پنجره upvc وین تک را در رنگ های سفید ، مشکی ، قهوه ای ، آبی ، بنفش و سبز تولید می کند لازم به ذکر است که رنگ ها به صورت کوره ای می باشد و در دراز مدت هم رنگ ثابت خواهد بود ، قیمت پنجره upvc وین تک رنگی چیزی حدود 25 درصد از قیمت پنجره upvc سفید بیشتر است .

 

پنجره upvc وین تک طرح چوب

با توجه به اینکه در معماری اصیل ایرانی چیزی جز خشت و گل و چوب نبود هنوز هم افراد بسیار زیادی تمایل به اجرای نمای ساختمانی ایرانی را دارند از همین رو صنایع کولیوند پنجره های upvc طرح چوب را در طرح های مختلفی تولید می کند .

 

پنجره upvc وین تک دکوراتیو

جدیدترین نوع پنجره های upvc که داخل پنجره ها نوعی شبکه بندی انجام شده و اغلب دارای شیشه های استیند گلاس هستند پنجره upvc دکوراتیو نام دارد ، این نوع پنجره ها در ساختمان های لوکس نصب می شود .

 

پنجره upvc وین تک دو حالته

پنجره های upvc دوحالته نوعی از پنجره های لولایی محسوب می شود که علاوه بر حالت افقی به صورت عمودی نیز باز و بسته می شود ، این نوع پنجره ها اغلب در ساختمان های با تعداد طبقات بالا بکار می رود ضمنا یراق آلات پنجره upvc وین تک دو حالته متفاوت است با یراق های پنجره لولایی و کشویی به همین دلیل این نوع پنجره از قیمت بالایی برخوردار است .

 

پنجره upvc وین تک خم

جدیدترین نوع پنجره های upvc که با استفاده از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا پروفیل های upvc به صورت خم تولید خواهد شد  ، این نوع پنجره ها اغلب در ساختمان های لوکس نصب می شود برای تولید پنجره upvc وین تک خم ابتدا قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته شده سپس پروفیل upvc به همراه قالب فلزی داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود .

پنجره upvc وین تک خم محبوب ترین طرح پنجره های upvc محسوب می شود ، این نوع پنجره های در ابعاد مختلفی تولید می شود که در پروژه های لوکس و خاص ساختمانی استفاده خواهد شد .

 

پنجره upvc وین تک سه جداره

در برخی از مناطق کشور به دلیل دمای بسیار پایین در فصل زمستان بهتر است که از پنجره های سه جداره upvc استفاده کرد ، این نوع پنجره ها دارای لایه های عایق متعددی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی است لازم به ذکر است پنجره upvc وین تک سه جداره موجب کاهش 80 درصدی اتلاف انرژی می شود و در واقع نسبت به سایر پنجره های سه جداره upvc از کیفیت به مراتب بهتری برخوردار است .

 

پنجره upvc وین تک حفاظ دار

متاسفانه امروزه سرقت های فراوانی از ساختمان های مسکونی صورت می گیرد لذا بهتر است که از پنجره های upvc حفاظ دار استفاده کرد ، در صورت استفاده از این نوع پنجره ها امکان سرقت تا 70 درصد کاهش می یابد .

 

پنجره upvc وین تک چند لنگه

در برخی از پروژه ها به دلیل ابعاد بزرگ چارچوب آهنی باید از پنجره های upvc چند لنگه استفاده کرد به طوری که تعدادی از لنگه ها به صورت ثابت و تعدادی نیز به صورت بازشو نصب خواهد شد ، در پروژه هایی که طول و ارتفاع چارچوب آهنی بیش از حد استاندارد تعیین شده است باید از پنجره upvc وین تک استفاده کرد .

 

پنجره upvc وین تک با شیشه هوشمند 

در این طرح با استفاده از ریموت شیشه ی پنجره دوجداره UPVC از حالت به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است پنجره upvc وین تک با شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

پنجره upvc وین تک با شیشه هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در شکور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح پنجره وین تک معرفی شده است قیمت پنجره upvc با شیشه هوشمند دو برابر پنجره های upvc ساده کشویی و لولایی است به همین دلیل در پروزه های خاص و لوکس استفاده می شود .

 

پنجره upvc وین تک با قاب استیل 

در این طرح از پنجره های دوجداره مدرن یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای پنجره های دوجداره طرح چوب قهوه ای رنگ باید از قاب های طلایی بکار برد ، پنجره های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد پنجره دقیق خواهد شد .

 

پنجره upvc وین تک تاشو

جذاب ترین طرح پنجره های دوجداره که به صورت تاشو باز و بسته می شود ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که هنگام باز کردن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از پنجره های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

پنجره upvc وین تک مغناطیسی 

طرح خاص دیگری از پنجره های دوجداره که از شیشه های مغناطیسی استفاده می شود بدین شکل از شیشه ها به عنوان وایت برد بکار خواهد رفت و براحتی می توانید نکات خود را روی شیشه یادداشت نمایید ، پنجره های وین تک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

تعویض پنجره upvc وین تک 

یکی از خدمات کاربردی ارائه شده در صنایع کولیوند تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره وین تک ، بدون تخریب است به طوری که هیچ گونه تغییری روی چارچوب ایجاد نخواهد شد ، پنجره های وین تک در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده می شود و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان صنایع کولیوند از روش زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت پنجره upvc وین تک و سفارش آن به صنایع کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری پنجره upvc وین تک مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است صنایع کولیوند با تشکیل تیم فنی سیار خدمات نصب و اجرای پنجره upvc وین تک را در سراسر ایران انجام می دهد ضمنا با توجه به اینکه هیچ گونه واسطه ای بین صنایع کولیوند و شما مشتریان گرامی وجود ندارد قیمت تعیین شده بسیار مناسب می باشد .

 

پنجره دوجداره

پنجره upvc هافمن

تعویض پنجره قدیمی

پنجره upvc وین تک 

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc طرح چوب

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

پنجره upvc وین تک

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پنجره upvc وین تک در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند