فهرست این مقاله

کلاهک شیشه ای نما

تولید انواع کلاهک شیشه ای نما در صنایع شیشه و آینه کولیوند             0912823524202188621912

 

کلاهک شیشه ای

 

کلاهک شیشه ای نما

شیشه های خم در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که جدیدترین آن مربوط به اجرای گنبدهای شیشه ای مدرن است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع گنبدهای شیشه ای سکوریت و لامینت شده به طور اختصاصی و مجرا می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های خم در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه خم سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

کلاهک شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های خم که با نام شیشه خم سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های ساده پودر خواهد شد .

 

کلاهک شیشه ای نما – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

کلاهک شیشه ای نما – دوجداره

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره خم استفاده می شود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد خم در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

کلاهک شیشه ای نما – کریستال 

به طور کلی شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفایفت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

کلاهک شیشه ای نما – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

کلاهک شیشه ای نما - اینستاگرام

 

کلاهک شیشه ای نما - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش کلاهک شیشه ای نما

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

کلاهک شیشه ای نما

کلاهک شیشه ای نما

کلاهک شیشه ای نما

کلاهک شیشه ای نما

کلاهک شیشه ای نما

کلاهک شیشه ای نما

کلاهک شیشه ای نما

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های خم در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند