فهرست این مقاله

نرده شیشه ای دور استخر

تولید انواع نرده شیشه ای دور استخر در صنایع شیشه و آینه کولیوند                0912823524202188621912

 

 

نرده شیشه ای استخر

 

نرده شیشه ای دور استخر

یکی از جدیدترین طرح های نمای شیشه ای در ساختمان ها با نام نرده های مدرن شیشه ای شناخته شده است که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع نرده های شیشه ای به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های سکوریت در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه نرده سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح نرده های مدرن شیشه ای که با نام شیشه نرده سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شکسته شود برخلاف شیشه های خام برنده نخواهد بود .

 

نرده شیشه ای دور استخر – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، شیشه های لمینت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

نرده شیشه ای دور استخر – خم 

جذاب ترین طرح نرده های شیشه ای بدون تردید نرده خم یا منحنی محسوب می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قاب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهند شد ، شیشه های خم در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

نرده شیشه ای دور استخر – کریستال 

شیشه های نرده از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای دور استخر – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های نرده بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، نرده های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای دور استخر – رفلکس 

در این طرح از شیشه های نرده در واقع از شیشه های آینه ای یا رفلکس بکار می رود خاصیت این نوع شیشه ها به گونه ای است که یک طرف شیشه کاملا آینه ای و طرف دیگر شیشه رنگی می باشد .

 

نرده شیشه ای دور استخر – طرح دار 

در صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های نرده به صورت مات و رنگی ایجاد می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

نرده شیشه ای دور استخر - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای دور استخر - واتساپ

 

 

جهت سفارش نرده شیشه ای دور استخر به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های نرده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های نرده در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای دور استخر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های  نرده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند