فهرست این مقاله

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند                                                09128235242 02188621912  

 

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولید شیشه های رومیزی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و تنوع تولید میزهای چوبی موجب شده که شیشه رومیزی هم در طرح های مختلفی تولید شود ، صنایع شیشه و آینه کولیوند در سال 1385 با راه اندازی یک کارگاه مجزا و تجهیز به دستگاه های CNC ، MASTER ( تولیدی شیشه رومیزی ) قادر به تولید هر نوع شیشه رومیزی می باشد و فروش شیشه ها به صورت مستقیم از تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند صورت می گیرد .

شیشه های رومیزی از نظر نوع کاربرد به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که هر یک از آن ها دارای ابعاد متفاوتی هستند و به طبع ضخامت شیشه رومیزی هم با توجه به کاربرد آن و ابعاد میز مورد نظر تعیین خواهد شد از همین رو در ادامه به بررسی انواع مختلف شیشه های رومیزی که در تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند وجود دارد می پردازیم .

 

ساخت شیشه میز ناهارخوری در تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند 

برای تولید شیشه میز ناهارخوری در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند موارد مختلفی در نظر گرفته می شود که مهم ترین آن ها ابعاد میز ، رنگ میز و نوع میز می باشد که دو مورد اول کاملا واضح به نظر می رسد اما مورد سوم یعنی نوع میز در تولید شیشه رومیزی بسیار تاثیرگذار است و به این معنیست که آیا میز دارای صفحه است یا خیر و به عبارتی شیشه رومیزی رو تعدادی پایه قرار می گیرد یا روی یک صفحه چوبی ، اگر میز غذاخوری دارای یک صفحه چوبی باشد تیم فنی تولیدی شیشه رومیزی کولیوند ضخامت شیشه را به طبع 8 میل یا 10 میل تعیین می شود .

در حالت دوم میز ناهارخوری فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است که شیشه روی پایه ها قرار خواهد گرفت به همین دلیل وزن اشیاء روی میز روی شیشه قرار می گیرد و ضخامت شیشه باید طوری تعیین شود که تحمل سنگینی اشیای روی میز را داشته باشد به عنوان مثال یک میز ناهارخوری 8 نفره که دارای ابعاد 100 * 210 است را در نظر بگیرید اگر میز فقط دارای تعدادی پایه باشد تیم فنی تولیدی شیشه رومیزی کولیوند ضخامت شیشه را 15 میل یا 20 میل در نظر گرفته می گیرند .

 

ساخت شیشه میز جلو مبلی در تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند

یکی دیگر از انواع شیشه های رومیزی که به کرات در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند تولید می شود شیشه میز جلو مبلی می باشد که ابعاد آن معمولا دارای طول 120 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد به همین دلیل ضخامت شیشه میز جلو مبلی معمولا 8 میل در نظر گفته می شود .

تولیدی شیشه رومیزی کولیوند برش شیشه های رومیزی را به سه روش دستی ، CNC و MASTER انجام می دهد به طوریکه اگر شیشه به صورت چهار گوش ساده باشد برش شیشه روی میز به صورت دستی انجام می شود اما اگر شیشه رومیزی دارای الگوی خاصی باشد از دستگاه CNC و MASTER استفاده خواهد شد .

 

ساخت شیشه میز اداری در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند 

تولید شیشه میز اداری در طرح های مختلف با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER صورت می گیرد به طوری که برای میزهای رایانه از شیشه 10 میل و برای میزهای کنفرانس از شیشه های 15 میل و 20 میل استفاده می شود .

 

ساخت شیشه میز گرد در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

برای تولید شیشه های رومیزی گرد با قطر کمتر از 180 سانتی متر از گردبرهای دستی و برای برش شیشه های رومیزی گرد بیش از 180 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

ساخت شیشه میز آشپزخانه در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

شیشه های رومیزی آشپزخانه به دو دسته شیشه میز اپن و شیشه میز صبحانه خوری تقسیم بندی می شود معمولا شیشه رومیزی اپن دارای ضخامت بیشتری نسبت یبه شیشه میز صبحانه خوری است .

 

ساخت شیشه میز کنسول در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

شیشه های میز کنسول معمولا دارای طول زیاد و عرض کم است به همین دلیل اغلب از شیشه های شفاف و رنگی با ضخامت 8 میل برای تولید این نوع از شیشه رومیزی استفاده می شود .

 

ساخت شیشه میز رنگی در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

با توجه به تولید شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما می توان شیشه های رویزی رنگی را نیز تولید کرد ، به طور مثال برای میز ناهارخوری قهوه ای رنگی باید از شیشه برنز جهت تولید شیشه روی میز استفاده کرد .

 

ساخت شیشه میز طرح دار در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه سندبلاست کرد .

 

شیشه میز کریستال در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

به طور کلی شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه رومیزی محسوب می شود .

 

شیشه میز حکاکی شده در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه میز اسیدکاری شده در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

در این طرح الگوهای مختلفی روی شیشه های رومیزی اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

شیشه میز هوشمند در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از ریموت شیشه ها ار حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، تولیدی شیشه رومیزی کولیوند در شهرهای مختلف به ویژه در مراکز استان ها نمایندگی دارد زیرا استفاده از این نوع شیشه ها در پروژه های مختلف ساختمانی مروسم می باشد .

 

شیشه میز جزیره در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

برای تولید شیشه های رومیزی جزیره نیز باید از شیشه های رنگی لاکوبل سفید و مشکی استفاده کرد به طور مثال برای یک جزیره مشکی باید از شیشه مشکی لاکوبل 10 میل کرستال بکار برد .

 

شیشه میز ضخیم در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری 12 نفره باید از شیشه 10 میل کریستال و رنگی بکار برد .

 

ساخت میز شیشه ای در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر شیشه های رومیزی ، میز های تمام شیشه ای را در طرح های مختلفی تولید می کند ساختار این نوع میزها به گونه ای است که حتی پایه های میز از شیشه تشکیل شده است .

 

ساخت میز اکلیلی در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

در این طرح میزهای مدرن رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام میز شیشه ای لاکچری شناخته شده است و در پروژه های لوکس ساختمانی استفاده خواهد شد ، شیشه های اکلیلی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه میز رفلکس در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

در این طرح از شیشه های رومیزی از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رومیزی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه میز تاشو در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند

طرح خاص دیگری از شیشه های رومیزی که با سیستم تاشو کار خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های رومیزی تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه میز 20 میل در تولیدی شیشه رومیزی کولیوند 

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبا از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های رومیزی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه های موجود در تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • شیشه فلوت ( 6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل )
  • شیشه کلیر  ( 6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل )
  • شیشه کریستال ( 8 میل ، 10 میل ،12 میل ، 16 میل و 20 میل )
  • شیشه سکوریت
  • شیشه رنگی ساده و لاکوبل
  • شیشه طرح دار سندبلاست و چاپی

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاوره رایگان 

جهت اطلاع از قیمت شیشه رومیزی در تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209128235242 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر تولیدی شیشه رومیزی کولیوند به صورت حضوری شیشه رومیزی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است در تولیدی شیشه رومیزی صنایع شیشه و آینه کولیوند از شیشه های با درجه کیفیت +A استفاده می شود و بر خلاف شیشه های درجه 2 که روی شیشه دارای موج یا خال جوش هستند بسیار شفاف می باشد .

 

شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

 تولیدی شیشه رومیزی

 تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

تولید شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولید شیشه رنگی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

تولیدی شیشه رومیزی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تولیدی شیشه رومیزی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند