فهرست این مقاله

آینه آرایشگاه قاب دار

تولید انواع آینه آرایشگاه فریم دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                      0912823524202188621912 

 

 

آینه آرایشگاه فریم دار

 

آینه آرایشگاه فریم دار

آینه های داخل یک سالن زیبایی از مهم ترین المان های طراحی داخلی یک سالن محسوب می شود که امروژه تاثیر بسیار زیادی در ارتقای سطح طراحی داخلی مدرن دارد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های سالن زیبایی و ویژگی های ان ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های سالن زیبایی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه هوشمند را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه آرایشگاه – بک لایت 

رایج ترین طرح آینه های سالن زیبایی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه فریم دار – چراغ دار 

محبوب ترین طرح آینه های سالن زییایی که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه فریم دار – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه فریم دار – دو طرفه

در سالن های زیبایی کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که اتز آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه آرایشگاه فریم دار – قدی

کاربردی ترین طرح آینه های سالن زیبایی بدون تردید آینه قدی محسوب می شود که اغلب در اابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قایل تولید می باشد .

 

آینه آرایشگاه فریم دار – متحرک 

یکی دیگر از طرح های آینه های سالن زیبایی که از یک نقطه به نقطه ی دیگر براحتی جابجا می شود این نوع آینه ها با نام آینه متحرک و آینه پایه دار شناخته شده است .

 

آینه آرایشگاه فریم دار - اینستاگرام

 

آینه آرایشگاه فریم دار - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه آرایشگاه فریم دار را به صنایع شیشه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت آینه های سالن زیبایی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های هوشمند در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه قاب دار

آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه فریم دار

آینه آرایشگاه فریم دار

آینه آرایشگاه فریم دار

آینه آرایشگاه فریم دار

آینه آرایشگاه فریم دار

آینه آرایشگاه فریم دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های سالن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند