فهرست این مقاله

آینه باشگاه بدنسازی

تولید انواع آینه باشگاه بدنسازی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                       0912823524202188621912 

 

آینه باشگاه بدنسازی

 

آینه باشگاه بدنسازی

آینه های دکوراتیو در طرح های مختلفی برای باشگاه ها تولید شده است به طوری که ابعاد باشگاه و طراحی داخلی آن تاثیر بسیار زیادی در انتخاب نوع آینه دارد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های دکوراتیو و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو باشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه هوشمند را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه باشگاه بدنسازی – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دکوراتیو باشگاهی که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه باشگاه بدنسازی – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه باشگاه بدنسازی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه باشگاه بدنسازی – گرد

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بردهای دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستنگاه CNC و MASTER بکار برده خواهد شد .

 

آینه باشگاه بدنسازی – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های دکوراتیو بدنسازی بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 90- * 200 سانتی متر تولید می شود البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است .

 

آینه باشگاه بدنسازی - اینستاگرام

 

آینه باشگاه بدنسازی - واتساپ

 

جهت سفارش آینه باشگاه بدنسازی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت آینه های دکوراتیو باشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع ششه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های دکوراتیو در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های باشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند