فهرست این مقاله

آینه دودی دیواری

تولید انواع آینه دودی دیواری در صنایع شیشه و آینه کولیوند              0912823524202188621912

 

آینه دودی دیواری

 

آینه دودی دیواری

آینه های دیواری دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از آن ها برای قسمت خاصی از ساختمان استفاده می شود ، در این مقاله محبوب ترین طرح آینه های دیواری که با نام آینه دودی دیواری شناخته شده است را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دودی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکتوت بییش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه  دیواری را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دودی دیواری – قدی 

آینه های دودی قدی کاربدی ترین طرح آینه های دیواری محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر و 80 * 200 سانتی متر تولید شده است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید می باشد .

 

آینه دودی دیواری – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های دودی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه دودی دیواری – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دودی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه دودی دیواری – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود ، آینه های بیضی برخلاف آینه های دایره ای شکل از قطرهای مختلفی برخوردار است و اغلب به صورت قدی تولید خواهد شد .

 

آینه دودی دیواری – آنتیک 

آینه های انتیک یا پتینه کاری شده طرح متفاوتی از آینه کاری است که به صورت تایل های مربعی و مستطیلی روی دیوار قرار خواهد گرفت فرآیند تولید این نوع آینه ها بسیار زمانبر و پیچیده است ، آینه های آنتیک در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه دودی دیواری – قاب استیل 

در این طرح از آینه های دیواری یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های با قاب استیل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه دودی دیواری - اینستاگرام

 

آینه دودی دیواری - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه دودی دیواری به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه دودی دیواری و سفارش آن می توانید بات شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه های دودی دیواری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه دودی دیواری در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه بیضی

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

آینه دودی دیواری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه دودی دیواری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند