فهرست این مقاله

آینه دور چراغ دار

تولید انواع آینه دور چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                     0912823524202188621912

 

آینه دور چراغ دار

 

آینه دور چراغ دار

تولید آینه های دکوراتیو نسبت به گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته به طوری که امروزه در همه ی ساختمان ها از آینه دکوراتیو جهت تزیین فضای داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود یکی از جدیدترین طرح های آینه دکوراتیو با نام آینه دور چراغ دار شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دور چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دور چراغ دار – بک لایت

یکی از طرح های آینه چراغ دار که در واقع پشت آینه نورپردازی مخفی صورت گرفته است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی انجام می شود .

 

آینه دور چراغ دار – لامپی 

یکی دیگر از طرح های آینه چراغ دار که با نام های آینه لامپی و آینه گرین شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قاب چوبی با توجه به ابعادا آینه ساخته می شود در مرحله ی بعدی دور آینه به فاصله ی هر 10 سانتی متر سوراخ می شود در نهایت هم لامپ های کم مصرف اما با ظاهر لامپ های قدیمی داخل ان ها قرار داده خواهد شد .

 

آینه دور چراغ دار – لمسی 

طرح جدیدی از آینه های چراغ دار لامپی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه لامپ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت لامپ ها خاموش می شود ، نحوه ی عمللکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه دور چراغ دار – ریموتی 

در این طرح از آینه های چراغ دار با استفده از ریموت لامپ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ لامپ ها و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثل با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف لامپ ها به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه دور چراغ دار – حسگر حرکتی 

جدیدترین طرح آینه های چراغ دار که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه لامپ ها روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و یپچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه دور چراغ دار – فریم لس 

به طور کلی آینه دور چراغ دار به دو صورت با فریم و فریم لس تولید می شود که در حالت دوم هیچ گونه فریمی دور آینه قرار ندارد و در واقع لامپ ها روی آینه تعبیه شده اند ، این نوع آینه ها اغلب به عنوان آینه مزون استفاده می شوند .

 

آینه دور چراغ دار – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های چراغ دار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه دور چراغ دار صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه دور چراغ دار – با قاب استیل 

در این طرح از آینه های چراغ دار یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه دور چراغ دار – کودک 

برای اتاق های کودکان نوعی از آینه های چراغ دار طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

آینه دور چراغ دار – دخترانه 

برای اتاق های دخترانه نوعی از آینه های چراغ دار طراحی شده است که شخصیت های برجسته سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه دور چراغ دار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های چراغ دار دو طرفه بکار برد ، این نوع آینه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه دور چراغ دار دو طرفه مدرن بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه دور چراغ دار – متحرک 

با تولید آینه های چراغ دار متحرک مدرن دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها زا تنها با کمی هول از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک به طور کلی به دو دسته ی آینه های چرخدار و آینه های پایه ثابت تقسیم می شود که در این بین آینه های چرخدار با سهولت بیستری چابچا خواهند شد .

 

 

آینه دور چراغ دار - اینستاگرام

 

آینه دور چراغ دار - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه دور چراغ دار به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه دور چراغ دار و سفارش آن می توانید با شماره های 02188621912 – 09128235242 – 09214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه دور چراغ دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه دور چراغ دار  در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دور چراغ دار

آینه دیواری

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

آینه دور چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه دور چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند