فهرست این مقاله

آینه روشویی باکس دار

تولید انواع آینه روشویی باکس دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    0912823524202188621912

 

آینه روشویی باکس دار

 

آینه روشویی باکس دار

آینه های روشویی یکی از مهم ترین طرح های آینه دکوراتیو محسوب می شود که توسط طراحان دکوراسیون داخلی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، در این مقاله به بررسی انواع آینه روشویی باکس دار و جزئیات هریک از آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه روشویی باکس دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه روشویی باکس دار – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های روشویی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرلح ی بعدی یک قای چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه روشویی باکس دار – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های روشویی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه با ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه روشویی باکس دار – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های قاب استیل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه روشویی باکس دار – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های ضد بخار هوشمند استفاده کرد ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار محو خواهد شد ، آینه های ضد بخار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه روشویی باکس دار – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های روشویی که یک صفجه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر است آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوثی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه روشویی باکس دار - اینستاگرام

 

آینه روشویی باکس دار - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه روشویی باکس دار به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه روشویی باکس دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه روشویی باکس دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های روشویی باکس دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

آینه روشویی باکس دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه روشویی باکس دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند