فهرست این مقاله

آینه رومیزی چراغ دار

تولید آینه رومیزی چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                             0912823524202188621912

 

آینه رومیزی چراغ دار

 

آینه رومیزی چراغ دار

با توجه به اینکه امروزه میزهای کنسول و آرایشی در همه ی خانه ها وجود دارد استفاده از آینه های دکوراتیو رومیزی نیز بسیار بیشتر شده است ، یکی از جدیدترین طرح های این نوع آینه ها با نام آینه رومیزی چراغ دار و آینه رومیزی لامپی شناخته شده است که در این مقاله به بررسی ویژگی های آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه رومیزی چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه رومیزی چراغ دار به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود در مرحله ی بعدی دور قاب به فاصله ی هر 10 سانتی متر سوراخ خواهد شد در نهایت هم لامپ های کم مصرف اما با ظاهر لامپ های قدیمی داخل سوراخ ها تعبیه می شود .

 

آینه رومیزی چراغ دار – لمسی 

طرح جدیدی از آینه های رومیزی چراغ دار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت چراغ ها خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه رومیزی چراغ دار – ریموتی 

طرح دیگری از آینه های چراغ دار که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ چراغ ها و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد ، به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف چراغ ها روشن و خاموش می شود .

 

آینه رومیزی چراغ دار – حسگری

در این طرح از آینه های رومیزی با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه رومیزی چراغ دار – فریم لس 

به طور کلی آینه های چراغ دار به دو صورت با فریم و فریم لس تولید می شود که در حالت دوم در واقع لامپ ها روی آینه قرار خواهند گرفت و هیچ گونه فریمی دور آینه وجود ندارد ، این نوع آینه ها با نام آینه چراغ دار تمام آینه ای نیز شناخته شده است .

 

آینه رومیزی چراغ دار – رنگی 

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه های چراغ دار استفاده کرد ، به طور مثال برای یک قاب طرح چوب قهوه ای باید از آینه برنز بکار برد .

 

آینه رومیزی چراغ دار – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های رومیزی مدرن حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

آینه رومیزی چراغ دار – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های رومیزی چراغ دار مدرن که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند ( SMART ) متصل می شود ، آینه رومیزی چراغ دار صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه رومیزی چراغ دار – یا قاب استیل 

در این طرح از آینه های رومیزی مدرن یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی بکار برد .

 

آینه رومیزی چراغ دار – بی نهایت 

طرح خاصی دیگری از آینه های رومیزی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های اینفینیتی دارای لایه های متعدد شیشه و آینه است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز بخوردار می باشد .

 

آینه رومیزی چراغ دار – متحرک 

با تولید آینه های رومیزی متحرک جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید تنها با کمی هول دادن آینه ها را از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه رومیزی چراغ دار – کریستال 

به طور کلی آینه های رومیزی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، آینه های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

 

آینه رومیزی - اینستاگرام

 

آینه رومیزی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه رومیزی چراغ دار را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

جهت اطلاع از قیمت آینه رومیزی چراغ دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه رومیزی چراغ دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه رومیزی چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دارض

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

آینه رومیزی چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه رومیزی چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند