فهرست این مقاله

آینه قدی مزونی

تولید انواع آینه قدی مزونی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                      0912823524202188621912

 

آینه قدی مزونی

 

آینه قدی مزونی

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد آینه های قدی مهم ترین نوع آینه دکوراتیو در یک ساختمان محسوب می شود که در طول روز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، در مزون ها و فروشگاه های لباس آینه قدی از ارکان اصلی فروشگاه به شمار می رود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه قدی مزونی و ویزگی های هر یک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های قدی در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه قدی مزونی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی مزونی – سه بعدی 

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه به عنوان آینه اصلی در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود بدین شکل آینه قدی مزونی تصاویر را به صورت سه بعدی نمایش می دهد .

 

آینه قدی مزونی – بک لایت 

این نوع آینه ها با نام های آینه نور مخفی و آینه نوری شناخته شده است که برای تولید آن ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت می گیرد .

 

آینه قدی مزونی – چراغ دار 

متداول ترین طرح آینه های مزونی که با نام های آینه لامپی و آینه چراغ دار شناخته شده است و برای تولید آن ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس یک قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود در مرحله ی بعدی دور قاب به فاصله ی هر 10 سانتی متر سوراخ خواهد شد در نهایت هم لامپ های کم مصرف اما با ظاهر لامپ های قدیمی داخل آن قرار داده می شود .

 

آینه قدی مزونی – لمسی 

طرح جدیدی از آینه های قدی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه قدی مزونی – ریموتی 

طرح دیگری از آینه های قدی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه قدی مزونی – حسگر حرکتی 

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالاتری نسبه به سایر آینه های قدی برخوردار می باشد .

 

آینه قدی مزونی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های قدی مزونی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر وی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، آینه های سندبلاست به صورت طرح دار و ساده تولید شده در حالی که شیشه های طرح دار از قیمت بالاتری برخوردار می باشد .

 

آینه قدی مزونی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های قدی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحخت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی مزونی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده از بهینه از فضای داخلی از آینه های دو طرفه استفاده می شود بدین شکا از هر دو طرف آینه می توان بکار برد ، این نوع آینه ها دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه قدی مزونی – متحرک 

با تولید آینه های قدی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برا جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه قدی مزونی - اینستاگرام

 

آینه قدی مزونی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه قدی مزونی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه قدی مزونی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه قدی مزونی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه قدی مزونی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قدی مزون

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه قدی مزونی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند