فهرست این مقاله

آینه قدی چرخدار متحرک

تولید انواع آینه قدی چرخدار متحرک در صنایع شیشه و آینه کولیوند                               0912823524202188621912

 

آینه قدی چرخدار متحرک

 

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه های قدی به طور کلی از نظر نحوه ی قرار گرفتن به سه دسته ی دیواری ، ایستاده و متحرک تقسیم می شود که در این بین آینه های متحرک به دلیل سهولت در جابجایی در مزون ها و سالن های زیبایی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های قدی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه قدی چرخدار متحرک را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی چرخدار متحرک – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های قدی که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابازر دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی چرخدار متحرک – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های قدی که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حایشه دور آینه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه قدی چرخدار متحرک – قاب استیل

در این طرح از آینه های قدی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی  طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

آینه های قاب استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 محسوب می شود البته از قبمت بالایی خم برخوردار می باشد .

 

آینه قدی چرخدار متحرک – تاچ 

طرح جدیدی از آینه های چراغ دار و بک لایت که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با تاچ مجدد همان قسمت چراغ ها خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوش های هوشمند به صورت حرارتی است ، آینه های تاچ فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه قدی چرخدار متحرک – بلوتوث دار

جدیدترین طرح آینه قدی چرخدار متحرک که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند مصتل می شود بدین شکل براحتی می تواندی ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه قدی چرخدار متحرک - اینستاگرام

 

آینه قدی چرخدار متحرک - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه قدی چرخدار متحرک از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه قدی چرخدار متحرک و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه قدی چرخدار متحرک مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه قدی چرخدار متحرک در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قدی چرخدار

آینه قدی متحرک چرخدار

آینه چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

آینه قدی چرخدار متحرک

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه قدی چرخدار متحرک در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند