فهرست این مقاله

آینه لامپی قدی

تولید انواع آینه لامپی قدی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                              0912823524202188621912

 

آینه لامپی قدی

 

آینه لامپی قدی

تولید آینه های دکوراتیو مدرن روب به روز در حال گسترش است به طوری که امروزه شاهد تولید آینه های دکوراتیو اخنصاصی برای هر قسمتی از ساختمان هستیم ، یکی از جدیدترین طرح های آینه مدرن قدی با نام آینه لامپی قدی شناخته شده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه لامپی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف آینه لامپی قدی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه لامپی قدی به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس یک فریم چوبی با توجه به ابعاد آینه تولید می شود و تعدادی سوراخ با فاصله ی هر 10 سانتی متر روی قاب ایجاد می شود در مرحله ی بعدی لامپ های کم مصرف با ظاهر قدیمی داخل سوراخ قرار داده خواهد شد .

 

آینه لامپی قدی – لمسی

طرح جدیدی از آینه های لامپی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت چراغ ها خاموش می شوند ، نحوه ی عملکرد لمسی آینه های قدی دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه لامپی قدی – ریموت دار

طرح دیگری از آینه های لامپی که با استفاده از ریموت لامپ های گریم روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ لامپ ها و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ چراغ ها به صورت اسلایدشو نمایش داده می شود .

 

آینه لامپی قدی – حسگری

جدیدترین طرح آینه های چراغ دار که مجهز به حسگر حرکتی است و  با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پییچیده است لازم به ذکر است آینه لامپی قدی حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی ساسر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه لامپی قدی – فریم لس

در این طرح دور آینه لامپی هیچ گونه فریمی قرار ندارد و در وافع لامپ های کم مصرف روی خود آینه قرار گرفته اند ، این نوع آینه ها اغلب به عنوان آینه میکاپ در منازل وجود دارد و در برخی موارد هم به صورت قدی تولید می شود .

 

آینه لامپی قدی – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی مانند آینه طلایی ، دودی ، برنز ، مسی ، آبی ، بنفش و سبز می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه های لامپی استفاده کرد ، به طور مثال برای ساختمانی که رنگ کرم به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از آینه برنز استفاده کرد .

 

آینه لامپی قدی – تایمر دار

در این طرح نیز ساعت و دمای داخلی به صورت دیجیتالی روی آینه نمایش داده می شود ، قسمتی از آینه که اعداد مورد نظر نمایش داده خواهد شد اسیدکاری ( برداشتن جیوه از پشت آینه ) می شود .

 

آینه لامپی قدی – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های لامپی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد لازم به ذکر است آینه لامپی قدی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

قیمت آینه لامپی قدی صفحه نمایش دار تقر یبا دو برابر آینه های لامپی ساده و طرح دار با قاب است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی شناخته شده در دنیا از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند ، آینه لامپی قید صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه لامپی معرفی شده است .

 

آینه لامپی قدی – با قاب استیل 

در این طرح از آینه های لامپی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه لامپی قدی – دو طرفه 

در سالن های کوچک بهتر است که از آینه های لامپی دو طرفه استفاده کرد بدین شکل از هد دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل وئ هایگلاسن رنگی می باشد .

 

آینه لامپی قدی – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های قدی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد .

 

آینه لامپی قدی – متحرک 

با تولید آینه های قدی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید .

 

آینه لامپی قدی - اینستاگرام

 

آینه لامپی قدی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه لامپی قدی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه لامپی قدی و سفارش آن می توانید به شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه لامپی قدی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه لامپی قدی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه لامپی قدی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند