فهرست این مقاله

آینه کاری راهرو

تولید انواع آینه کاری راهرو در صنایع شیشه و آینه کولیوند               0912823524202188621912

 

آینه کاری راهرو

 

آینه کاری راهرو

آینه کاری از قدیم الایام در ایران به صورت کاملا حرفه ای صورت گرفته است چرا که وجود آینه در ساختمان های مسکونی یک موهبت به شمار می آید ، در این مقاله به طور اختصاصی به انواع آینه کاری راهرو در طرح های مختلفی هندسی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه کاری در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه کاری راهرو را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه کاری راهرو – لوزی

رایج ترین طرح آینه کاری روی دیوار که با نام آینه کاری لوزی شناخته شده است ساختار این نوع آینه کاری به گونه ای است تایل های مختلفی آینه لوزی طبق الگوی خاصی روی دیوار قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری راهرو – رنگی 

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه کاری استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ از آینه های دودی بکار برده خواهد شد .

 

آینه کاری راهرو – قاب فلزی 

قاب فلزی آینه به طور کلی به سه دسته ی قاب فلزی آبکاری شده و قاب استیل تقسسیم می شود که در این بین آینه با قاب استیل بسیار جذاب تر به نظر می رسد و در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد ، آینه های با فریم استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه کاری راهرو – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی لبه ی آینه حکاکی کرد .

 

آینه کاری راهرو – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه کاری که با نام آینه کاری بک لایت و آینه کاری نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه کاری راهرو – آنتیک 

جذاب ترین طرح آینه کاری روی دیوار بدون تردید آینه کاری آنتیک یا پتینه کاری شده محسوب می شود که در رنگ های مختلفی چون طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی و آبی وجود دارد این نوع آینه کاری در کشورهای اروپایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های انتیک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کاری راهرو - اینستاگرام

 

آینه کاری راهرو - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه کاری راهرو

برای اطلاع از قیمت آینه کاری راهرو و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه کاری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه کاری راهرو در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه کاری راهرو

آینه کاری آنتیک

آینه کاری راهرو

آینه کاری راهرو

آینه کاری راهرو

آینه کاری راهرو

آینه کاری راهرو

آینه کاری راهرو

 

جهت کمسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری راهرو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند