فهرست این مقاله

آینه کنج دیوار

تولید انواع آینه کنج دیوار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

آینه کنج دیوار

 

آینه کنج دیوار

آینه های دکوراتیو روی دیوار در طرح های مختلفی تولید می شود که هر یک از آن ها برای در پروژه ی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع اینه های مدرن و لاکچری برای قسمت های کناری در ساختمان به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دیواری در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دیواری بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه کنج دیوار – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های دیواری که با نام آینه چراغ دار و هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه کنج دیوار – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های دیواری که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه کنج دیوار – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوار های مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه کنج دیوار – ذو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کنج دیوار – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های دیواری بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که اغلب در ابعاد استاندارد 75 * 190 سانتی متر تولید شده البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید است ، آینه های قدی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه کنج دیوار – اتاق خواب 

در اتاق خواب ها معمولا از آینه های دیواری بک لایت استفاده می شود چرا که در این صورت از آینه به عنوان چراغ خواب نیز بکار می رود ضمنا طرح های مختلفی را می توان روی آینه ایجاد کرد .

 

آینه کنج دیواری - اینستاگرام

 

آینه کنج دیواری - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه کنج دیوار به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای تولید آینه های دیواری و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های دیورای در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه کنج دیوار

آینه کنج دیوار

آینه کنج دیوار

آینه کنج دیوار

آینه کنج دیوار

آینه کنج دیوار

آینه کنج دیوار

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند