فهرست این مقاله

باکس شیشه ای جواهر فروشی

تولید باکس شیشه ای جواهر فروشی در صنایع شیشه و آینه کولیوند       0912823524202188621912

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از متریال شیشه به کرات یشتر شده به طوری که با استفاده از این متریال می توان تا حد زیادی سطح طراحی داخلی را ارتقا داد ، از همین رو در این مقاله به بررسی انواع باکس های جذاب و مدرن شیشه ای می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی باکس های مدرن در ایران فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بییش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله باکس کریستالی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

باکس شیشه ای – کریستال 

باکس های مدرن از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین باکس کریستال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

باکس شیشه ای – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی باکس های مدرن به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید باکس مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی – مات 

شیشه های مات نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار نیز تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد به طور مثال می توان لوگوی مجموع را روی باکس حکاکی کرد .

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد باکس های مدرن بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20میل جهت ساخت باکس بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، باکس های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی – خم 

جذاب ترین طرح باکس های مدرن که به صورت خم شده تولید می شود برای تولید این نوع باکس ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی – لمینت 

چنانچه ابعاد شیشه های باکس بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت شده بکار برد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که دو عدد شیشه با ابعاد یکسان توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی - اینستاگرام

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی - واتساپ

 

 

جهت سفارش باکس شیشه ای جواهر فروشی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت باکس های مدرن و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری باکس مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید باکس های مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل قروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

باکس شیشه ای جواهر فروشی

باکس شیشه ای جواهر فروشی

باکس شیشه ای جواهر فروشی

باکس شیشه ای جواهر فروشی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون باکس های مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pintererst.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند