فهرست این مقاله

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                               0912823524202188621912  

 

خرید آینه چراغ دار

 

خرید آینه چراغ دار

امروزه در صنعت شیشه تغییرات بسیار چمشگیری رخ داده است به طوری که هر روز شاهد تولید شیشه و آینه های دکوراتیو جدیدس هستیم که شاید در گذشته حتی کسی تصورش را نداشت ، یکی از جدیدترین طرح های آینه های دکوراتیو مربوط به آینه های نوری می باشد که در این مقاله به بررسی خرید آینه چراغ دار و انواع آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اواین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف آینه های دکوراتیو نوری از جمله خرید آینه چراغ دار را تولید کرده است برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند خرید آینه چراغ دار به گونه ای است که ابتدا اندازی دقیق آینه و آپشن های مورد علاقه ی خود را به کارشناسان ما گفته شده سپس فرآیند تولید آینه آغاز می شود به طوری که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس حاشیه دور آینه به فاصله ی هر 10 سانتی متر سوراخ می شود .

 

خرید آینه چراغ دار – لمسی

طرح جدیدی از آینه های لامپ دار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه لامپ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت لامپ ها خاموش می شود نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

خرید آینه چراغ دار – ریموت دار

یکی دیگر از آینه های چراغ دار که با استفاده از ریموت چراغ های دور آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ لامپ ها و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد ، به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی آینه نورهای مختلف به صورت اسلایدشو نمایش داده می شود .

 

خرید آینه چراغ دار – حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه های چراغ دار با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد .

 

خرید آینه چراغ دار – با قاب

در برخی از طرح ها از قاب های پی وی سی و چوبی نیز برای تولید آینه های چراغ دار استفاده می شود به طوری که لامپ ها روی قاب قرار خواهد گرفت ، قاب های پی وی سی دارای رنگ های متنوعی بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

 

خرید آینه چراغ دار – کریستال

به طور کلی آینه های شفاف چراغ دار به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید آینه های چراغ دار محسوب می شود .

 

خرید آینه چراغ دار – رنگی

به طبع رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی تاثسر بسیار زیادی دارد به همین دلیل بهتر است که از آینه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی جهت تولید آینه چراغ دار استفاده کرد به طور مثال در ساختنمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از آینه سفید یا دودی بکار برد .

 

خرید آینه چراغ دار – قدی

با توجه به اینکه آینه های قدی امروزه در همه ی خانه ها وجود دارد و در واقع مهم ترین نوع آینه قدی محسوب می شود آینه های چراغ دار ریموتی و لمسی نیز به صورت قدی و با ابعاد استاندارد تولید شده است .

 

خرید آینه چراغ دار – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های چراغ دار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، خرید آینه چراغ دار صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات صورت می گیرد .

 

خرید آینه چراغ دار – اکلیلی 

در این طرح از آینه های چراغ دار رنگ به صورت اکلیلی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها با نام آینه چراغ دار لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

خرید آینه چراغ دار – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار روی آینه به دلیل باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های چراغ دار هوشمند ضد بخار در این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار محو خواهد شد .

 

خرید آینه چراغ دار – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها اغلب در سالن های زیبایی و مزون ها استفاده می شود بدین صورت افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

 

خرید آینه چراغ دار – با قاب استیل 

طرح دیگری از آینه های چراغ دار که یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

خرید آینه چراغ دار – آرایشگاه 

برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های چراغ دار اجرا شده که معمولا به صورت قدی بوده و لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود ، آینه های آرایشگاهی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

خرید آینه چراغ دار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه ها چراغ دار دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از خرید آینه چراغ دار دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

خرید آینه چراغ دار – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های چراغ دار که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

خرید آینه چراغ دار – متحرک 

با تولید آینه های چراغ دار متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرنی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

خرید آینه چراغ دار – بزرگ نما 

در این طرح یک قبسمت بزرگ نما روی آینه ایجاد می شود که به واسطه ی آن تصاویر تا حدود 10 برابر بزرگتر نماس داده خواهد شد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد ، آینه های بزرگ نما در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

 

خرید آینه چراغ دار - اینستاگرام

 

خرید آینه چراغ دار - واتساپ

 

 

جهت خرید آینه چراغ دار از صنایع شیشه و آینه کولیوند به روش زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از نحوه ی خرید آینه چراغ دار از صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 0218862191209122140467 09128235242 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری نسبت به خرید آینه چراغ دار اقدام نمایید .

شایان ذکر است خرید آینه چراغ دار از صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت تکی و عمده صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

خرید آینه چراغ دار

تولید آینه چراغ دار

تولید آینه چراغ دار

جکاکی روی آینه

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

خرید آینه چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید آینه چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند