فهرست این مقاله

شیشه خم دو لایه

تولید انواع شیشه خم دو لایه در صنایع کولیوند                               0912823524202188621912

 

شیشه خم دو لایه

 

شیشه خم دو لایه

شیشه های دکوراتیو از نظر طراحی و شکل هندسی دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از طرح ها در قسمت خاصی از ساختمان بکار می رود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم دو لایه – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم دو لایه – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم دو لایه – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره استفاده شده که بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم دو لایه – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم دو لایه – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد ، بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه های کریستال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

شیشه خم دو لایه – نرده شیشه ای 

برای اجرای نرده های شیشه ای مدرن بهتر است که از شیشه های لمینت جفت 6 سوپر کلیر استفاده کرد ، این نوع نرده ها با روش های دفنی ، اسپیگات و شیاردار اجرا خواهد شد .

 

شیشه خم دو لایه - اینستاگرام

 

شیشه خم دو لایه - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش شیشه خم دو لایه

برای اطلاع از قیمت شیشه های دکوراتیو و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه موردنظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

شیشه خم

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

شیشه خم دو لایه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند