فهرست این مقاله

شیشه خم سکوریت

تولید شیشه خم سکوریت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                      0912823524202188621912

 

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

به دلیل پیچیده بودن تولید شیشه های خم تعداد بسیار کمی از فعالان صنعت شیشه به این مقوله می پردازند چرا که اولا کار کردن با کوره های با حرارت بسیار بالا برای هر کسی طاقت فرساست و اینکه برای هر شیشه ی خمی باید یک الگو ساخت تا بتوان آن را تولید کرد که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم .

شیشه خم سکوریت شده مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه را دارد اما توجه داشته باشید که لبه ی شیشه بسیار حساس و آسیب پذیر است به همین دلیل است که برای شیشه رومیزی نباید از شیشه سکوریت استفاده کرد در واقع هنگامی که شیشه از کوره های مخصوص تولید شیشه خم خارج می شوند به حالت نیمه سکوریت تبدیل شده اما برای تولید شیشه خم سکوریت باید مراحل زیرا طی کرد .

 

تولید شیشه خم سکوریت در صنایع شیشه و آینه کولیوند

برای تولید شیشه های خم ابتدا باید قالب مورد نظر را ایجاد کرد به طوری که با توجه به طول و عرض شیشه و همچنین شعاع خم آن قالب ایجاد خواهد شد البته ساخت یک قالب جزیئیات بسیار زیادی را دارد که به صورت تئوری نمی توان به آن پرداخت ، پس از اینکه قالب ایجاد شد شیشه مورد را در هر ضخامتی که مورد نیاز است برش می دهیم .

در مرحله بعدی از تولید شیشه خم سکوریت ، شیشه را به همراه قالب ساخته شده وارد کوره کرده و با تنظیم درجه کوره منتظر خواهیم ماند تا شیشه مانند الگوی مورد نظر خم شود و شیشه را از کوره خارج می کنیم ،  در نهایت هم برای سکوریت شده شیشه پس از سرد شدن کامل آن ، شیشه را مجددا وارد کوره خواهیم کرد .

در مزحله ی آخر از تولید شیشه خم سکوریت اگر عملیات سردسازی شیشه را پس خارج کردن از کوره به سرعت و در دمای پایین انجام دهیم شیشه سکوریت خواهد شد اما اگر شیشه را پس از خارج کردن از کوره در دمای متوسط و معمولی سرد کنیم شیشه به اصطلاح نیمه سکوریت می شود .

لازم به ذکر است کارخانه شیشه خم صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از مجهزترین کوره های مخصوص شیشه خم ، شیشه خم سکوریت را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار مطلوبی تولید می کند .

 

شیشه خم لمینت و سکوریت شده 

در برخی از پروزه ها مانند راه پله های شیشه ای یا نرده شیشه ای طبق استاندارد های تعیین شده در شهرداری هر کشوری باید از شیشه های لمینت استفاده کرد حال اگر بخواهیم از شیشه خم استفاده کنیم باید شیشه خم سکوریت شده را لمینت کنیم .

برای تولید شیشه خم سکوریت لمینت شده مانند شیشه های لمینت معمولی باید شیشه ها را توسط لایه PVB به هم متصل کنیم اما در این حالت ابتدا باید دو شیشه خم را ابتدا تولید کرد سپس شیشه را توسط لایه PVB روی هم قرار دهیم .

پس از چسبیده شدن شیشه ها به یکدیگر در شیشه خم سکوریت توسط لایه ی PVB هیچ گونه جابه جایی را نمی توان ایجاد کرد از همین رو هنگام لمینت کردن شیشه ها باید دقت کافی را به عمل آورد در ضمن در صورت شکستن یکی از شیشه ها باید به طور کامل شیشه خم سکوریت دوجداره ساخته شود .

 

انواع شیشه خم سکوریت

  • شیشه های خم رنگی سکوریت شده
  • شیشه های خم طرح دار سکوریت شده
  • شیشه خم سکوریت لمینت شده
  • شیشه های خم سندبلاست سکوریت شده
  • شیشه های خم چاپی سکوریت شده

 

کاربردهای شیشه خم سکویت شده

  • اجرای نرده شیشه ای خم
  • اجرای تراس شیشه ای خم
  • اجرای پارتیشن شیشه ای خم
  • اجرای آکواریوم شیشه ای خم
  • اجرای گنبد شیشه ای
  • اجرای نمای شیشه ای ساختمانی خم
  • اجرای سقف شیشه ای خم

 

شیشه خم سکوریت میز  

برای تولید میزهای تمام شیشه ای به طبع باید از شیشه سکوریت استفاده کرد چرا که در این صورت مقاومت شیشه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد ، میزهای شیشه ای خم در کوره مخصوص خم به حالت نیمه سکوریت درخواهند آمد .

لازم به ذکر است شیشه خم سکوریت میز با زاوایه های مختلفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود به طور مثال برخی از میزهای شیشه ای با زاویه 45 درجه و برخی دیگر نیز با زاوایه 90 درجه تولید می شوند .

 

شیشه خم سکوریت آکواریوم

ساخت آکواریوم های با ابعاد بزرگ نیز نیاز به شیشه های خم سکوریت دارد چرا که مقاومت این نوع شیشه ها بسیار بیشتر از شیشه های خام است ، فشار آب داخل آکواریوم بسیار زیاد بوده و احتمال شکستن شیشه وجود دارد به طور مثال برای تولید یک آکواریوم مدرن و خاص با طول 130 سانتی متر ، عرض 40 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر باید از شیشه خم سکوریت 16 میل استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه نیز مناسب خواهد بود .

 

شیشه خم سکوریت دوجداره

در نماهای ساختمانی که از شیشه های خم استفاده می شود باید شیشه به صورت دوجداره تولید شود ، ساخت شیشه دوجداره خم به دلیل بکار بردن اسپیسرهای فلزی و به طورکلی فرآیند دوجداره کردن سخت و طاقت فرساست به طوری که ابتدا دو شیشه با ابعاد یکسان برش داده شده سپس جهت خم شدن وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا می شود در نهایت هم اسپیسر فلزی بین دو شیشه خم سکوریت قرار گرفته و دور آن چسب زده خواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت لمینت

برای اجرای نمای شیشه ای خم در برخی از پروژه ها به شیشه های لمینت شده نیاز است مانند اجرای نرده شیشه ای خم ، در صورت لمینت کردن شیشه خم حتی اگر شیشه شکسته شود هیچ گونه خطری را نخواهد داشت ، برای تولید شیشه خم سکوریت لمینت شده ابتدا دو عدد شیشه با ابعاد یکسان برش داده شده سپس وارد کوره خواهند شد در نهایت هم توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند .

 

شیشه خم سکوریت نما

امروزه با توجه به اینکه شیشه هایی که در نمای ساختمان ها استفاده می شود اغلب دارای ابعاد بزرگی هستند به طبع احتمال شکستن شیشه وجود دارد بهتر است که از شیشه های سکوریت شده ی خم نما بکار برد ، در طرح های جدید معمولا شیشه خم سکوریت با روش اسپایدری نصب می شود در این روش با استفاده از یراق های عنکبوتی شکل شیشه ها به صورت فریم لس اجرا خواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت بوفه

 برای بوفه هایی که دارای ابعاد بزرگی هستند و شیشه خم آن نیز ابعاد بیش از 1 متر مربع دارد باید از شیشه خم بوفه سکوریت شده استفاده کرد چرا که در صورت خام بودن شیشه احتمال شکستن شیشه بسیار بالاست البته برای بوفه های چوبی می توان از شیشه های خم ساده نیز به جای شیشه خم سکوریت شده استفاده کرد .

 

شیشه خم سکوریت رنگی

صنایع شیشه و آینه کولیوند با تولید شیشه های سکوریت خم رنگی دو رو نما دودی ، برنز ، مسی ، آبی ، بنفش و سبز و شیشه های سکوریت خم رنگی یک رو نما در طیف وسیع رنگی امکان اجرای پروژه های مختلف تزیینی را فراهم کرده است ، به طور مثال برای اجرای نمای شیشه ای خم ساختمانی که دارای سنگ نمای کرم است باید از شیشه برنز جهت تولید شیشه خم سکوریت استفاده کرد .

 

شیشه خم سکوریت ویترین

ساخت ویترین های شیشه ای فروشگاه ها نیز با استفاده از شیشه های سکوریت خم صورت می گیرد اغلب ویترین های شیشه ای خم در شیرینی فروشی و جواهر فروشی استفاده می شود . بدین شکل حتی با اصابت ضربه شدیدی به شیشه خم سکوریت ویترین و شکسته شدن آن هیچ گونه آسیبی به افراد و اشیای داخل ویترین وارد نخواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت هود

نوع دیگری از شیشه های خم که در آشپزخانه ها کاربرد داشته و معمولا در قسمت بالایی گاز فر قرار می گیرد ، شیشه خم هود به دلیل گرمای زیاد فر بهتر است که به صورت سکوریت تولید شود البته توجه داشته باشید که شیشه خم سکوریت هود از مقاومت بیشتری نسبت شیشه های خم سکوریت ساده دارد چرا که دمای داخلی کوره بیش از 700 درجه تعیین شده است .

 

شیشه خم سکوریت استوانه ای

خاص ترین نوع شیشه های خم که در پروژه هایی تزیینی کاربرد دارد توجه داشته باشید که ساخت قالب فلزی شیشه استوانه ای بسیار زمانبر می باشد به همین دلیل نیز از قیمت بیشتری نسبت به سایر شیشه های خم برخوردار است ، شیشه خم سکوریت استوانه ای معمولا در ساخت آکواریوم های خاص و مدرن استفاده می شود این نوع آکواریوم ها نمای بسیار زیبایی را در فضای داخلی ایجاد خواهد کرد .

به طور مثال برای تولید یک آکواریوم استوانه ای شکل با قطر 40 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر باید از شیشه کریستال 10 میل استفاده کرد در این صورت مقاومت و شفافیت شیشه مناسب خواهد بود .

 

شیشه خم سکوریت کابینت

برای اجرای کابینت های شیشه ای خم نیز باید از شیشه های خم سکوریت شده استفاده کرد چرا که در صورت استفاده از شیشه خم ساده احتمال شکستن شیشه به دلیل باز و بسته شدن درب بسیار بالاست به طور مثال برای تولید شیشه خم سکوریت کابینتی که دارای طول 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر از شیشه های 8 میل کریستال استفاده می شود .

 

شیشه خم سکوریت سقف

امروزه حتی سقف های تمام شیشه ای خم نیز اجرا می شود به طوری که ابتدا با استفاده از سازه های فلزی مستحکم سقف ساختمان فریم بندی شده سپس شیشه های خم سکوریت داخل هر یک از فریم ها قرار می گیرد لازم به ذکر است جهت اجرای سقف شیشه ای در ساختمان ها باید از شیشه خم سکوریت لمینت شده استفاده کرد در این صورت حتی اگر یکی از شیشه ها شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ می توان انواع شیشه های طرح دار خم را تولید کرد جنانچه طرح خاصی مد نظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، به طور مثال در سازمان های اداری و شرکت ها روی شیشه خم سکوریت لوگوی مجموعه به صورت سندبلاست و رنگی ایجاد می شود .

 

شیشه خم سکوریت کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف به سه دسته فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال دارای بیشترین میزان شفافیت است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه خم محسوب می شود ، شیشه های خم کریستال با ضخامت های 6 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 16 میل ، 20 میل تولید می شود به طور مثال برای ساخت میز شیشه ای از شیشه های با ضخامت 16 میل و 20 میل استفاده می شود .

 

شیشه خم سکوریت مات

شیشه های خم سکوریت مات به دو دسته شیشه های سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی به هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است ، برای تولید شیشه خم سکوریت ابتدا طرح مورد نظر روی شیشه سندبلاست شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود .

 

شیشه خم سکوریت حکاکی شده

برای تولید شیشه های حکاکی شده ابتدا طرح مورد نظر توسط دستگاه اینگریوینگ روی شیشه حکاکی ( تراشیده ) شده سپس جهت خم داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد ، به طور مثال می توان لوگو یا نام تجاری مورد نظر خود را روی شیشه خم سکوریت حکاکی کرد در این صورت تبلیغات حرفه ای نیز صورت خواهد گرفت .

 

شیشه خم سکوریت اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه های خم دکوراتیو که طرح های مختلفی روی شیشه خم اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و پمپ فشار قوی استفاده خواهد شد شیشه خم سکوریت اسیدکاری شده اغلب در اجرای پارتیشن شیشه ای و شیشه نمای ساختمان کاربرد دارد .

 

شیشه خم سکوریت گرد

برای تولید شیشه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( الماس مخصوص شیشه بری ) و برای تولید شیشه گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود به طور مثال برای تولید میز تمام شیشه ای جلو مبلی از شیشه خم سکوریت گرد استفاده می شود این نوع میزها جدیدترین طرح میزهای شیشه ای محسوب می شود .

 

شیشه خم سکوریت استیند گلاس

یکی دیگر از شیشه های خم طرح دار که از فرآیند های سندبلاست ، اسیدکاری ، رنگ آمیزی توسط رنگ اکلیلی و حکاکی تشکیل شده است و با نام شیشه خم استیند گلاس شناخته شده است ، فرآیند تولید شیشه خم سکوریت استیند گلاس بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نسبت به سایر شیشه های خم سکوریت برخوردار می باشد .

 

شیشه خم سکوریت وان

طراحان دکوراسیون داخلی از وان های شیشه ای خم برای تزیین فضای داخلی سرویس بهداشتی استفاده می کنند ، برای تولید این نوع وان ها از شیشه های 16 میل و 20 میل کریستال بکار می رود ضمنا شیشه خم سکوریت وان به واسطه ی حجم بسیار زیاد آب داخل آن یکی از حساس ترین انواع شیشه های خم محسوب می شود به همین دلیل باید برای تولید این نوع از شیشه های خم باید از شیشه های قطور بکار برد .

 

شیشه خم سکوریت نرده شیشه ای

اجرای نرده شیشه ای خم مدرن به دو روش اسپیگت و یوچنل صورت می گیرد که طراحان دکوراسیون داخلی از آن به منظور دیزاین فضای داخلی و خارجی ساختمان های لوکس استفاده می کنند ، فرآیند اجرای نرده شیشه ای با استفاده از شیشه خم سکوریت بسیار زمانبر و پیجیده است به همین دلیل فقط در ساختمان های با طراحی لوکس پیاده سازی خواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت گنبد شیشه ای

گنبدهای شیشه ای در پروژه های خاصی اجرا می شود چرا که فرآیند تولید و اجرای آن بسیار زمانبر و پیچیده است به طور معمول از شیشه های خم سکوریت و لمینت در این پروژه ها بکار می رود ، برای اجرای گنبد شیشه ای با استفاده از شیشه خم سکوریت ابتدا فریم های فلزی نصب شده سپس شیشه ها داخل هریک از فریم های خم شده قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم سکوریت هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های خم که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه خم سکوریت هوشمند در کشورهای اروپایی نیز در پروژه هایی نظیر اجرای پارتیشن شیشه ای به کرات مورد استفاده قرار می گیرد .

قیمت شیشه خم سکوریت هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های خم ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها فقط در ساختمان های لوکس و خاص استفاده می کنند ضمنا شیشه خم سکوریت هوشمتد در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه خم معرفی شده است .

 

شیشه خم سکوریت اکریلیک

در این طرح از شیشه های خم سکوریت با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود  ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری به شمار می رود ضمنا در کشورهایی مانند ایتالیا و هلند از شیشه خم سکوریت اکریلیک در پروژه های مختلف ساختمانی مانند اجرای کابین دوش شیشه ای خم استفاده می شود .

شیشه خم سکوریت اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی از آن برای تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان بکار می برند .

 

شیشه خم سکوریت رفلکس

شیشه های رفلکس با نام شیشه آینه ای نیز شناخته شده است و ساختار شیشه سکوریت خم رفلکس به گونه ای است که یک طرف شیشه رنگی و طرف دیگر آن آینه می باشد ، این نوع شیشه ها در رنگ های مختلفی وجود دارد به طور مثال برای اجرای نمای شیشه ای یک ساختمان کروی شکل باید از شیشه خم سکوریت رفلکس استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای خارجی ساختمان ایجاد خواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت تاشو

برای اجرای پروژه هایی نظیر اجرای تراس شیشه ای تاشو نیز می توان از شیشه های خم سکوریت استفاده کرد این نوع از تراس های شیشه ای جدیدترین نوع تراس شیشه ای محسوب می شود به طور مثال برای اجرای بالکن شیشه ای و یا نرده شیشه ای مدرن pent house ساختمان های اروپایی از شیشه خم سکوریت تاشو استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی و خارجی ساختمان ایجاد خواهد شد .

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه خم سکوریت تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور یهینه استفاده می شود .

 

شیشه خم سکوریت اکلیلی 

در این طرح از شیشه های خم رنگ مورد نظر به صورت اکلیلی روی شیشه پاشیده می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه خم رنگی لاکچری نیز شناخته شده است و در پروژه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال برای تولید میز شیشه ای جلو مبلی مدرن می توان از شیشه خم سکوریت اکلیلی در رنگ های مختلف استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

شیشه خم سکوریت رنگی اکلیلی مدرن در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی به کرات استفاده می شود و از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد به طور مثال در چین از شیشه خم سکوریت اکلیلی به عنوان پارتیشن شیشه ای استفاده می شود بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

شیشه خم سکوریت اکلیلی محبوب ترین طرح شیشه های خم دکوراتیو محسوب می شود و بیش از 40 درصد سفارشات شیشه ها خم به این طرح مربوط می شود ، این نوع شیشه ها در ضخامت های مختلفی تولید شده است .

 

شیشه خم سکوریت وایت برد شیشه ای 

برای تولید وایت بردهای شیشه ای نیز می توان از شیشه های خم سکوریت شده رنگی استفاده کرد به طور مثال برای تولید وایت برد با طول 150 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر باید از شیشه 6 میل سکوریت خم بکار برد .

 

شیشه خم سکوریت محافظ شیشه ای سنگ قبر 

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر مدرن باید از شیشه های خم سکرویت شده استفاده کرد به طور مثال برای یک سنگ با طول 200 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر باید از شیشه خم 20 میل بکار برد .

 

شیشه خم سکوریت مات 

به طور کلی شیشه های خم مات به به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاس به صورت طرح دار تولید می شود در حالی که شیشه ساتیا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

شیشه خم سکوریت ضخیم 

برای تولید شیشه های خم با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید یک میز جلو مبلی با طول 120 سانتی متر و عرض 70 سانتی متر باید از شیشه خم 15 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه خم سکوریت ضد حرارت

نوعی خاص دیگری از شیشه های خم که دارای ویژگی ضد حرارت است به طور مثال برای تولید شیشه های خم هود بهتر است که از شیشه های ضد حرارت خم استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، شیشه های ضد حرات در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم سکوریت کابین شیشه ای 

برای تولید کابین های شیشه ای مدرن نیز می توان از شیشه های خم سکوریت استفاده کرد به طور مثال برای یک کابین دوش شیشه ای با ابعاد 2 * 2 متر باید از شیشه های 15 میل بکار برد ، شیشه های کابین در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های منحنی معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه خم سکوریت تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های خم که از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه خم سکوریت 20 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های خم بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده و افراد تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت .

 

 

شیشه خم سکوریت - اینستاگرام

 

شیشه خم سکوریت - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاوره رایگان و سفارش شیشه خم سکوریت

برای اطلاع از قیمت شیشه خم سکوریت و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه خم سکوریت مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید .

شایان ذکر است صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از 10 نصاب مجرب و با تجربه در زمینه شیشه خم سکوریت پروژه های شما را پیاده سازی خواهد کرد چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه خم

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم ساختمانی

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه خم سکوریت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.bentglassdesign.com

 

تیم تحریریه کولیوند