فهرست این مقاله

شیشه خم لامل

تولید انواع شیشه خم لامل در صنایع شیشه و آینه کولیوند           0912823524202188621912

 

شیشه خم لامل

 

شیشه خم لامل

شیشه های منحنی به طور کلی به دو دسته ی فریم دار و فریم لس تقسیم می شود که هر یک از این سبک ها نیز خود دارای زیرشاخه های متعددی است از همین رو این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی مدرن به طور کامل و اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم لامل – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که ختی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد شد .

 

شیشه خم لامل – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم لامل – دوجداره 

در متاطق سردسر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره منحنی بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم لامل – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم لامل – کریستال 

شیشه های منحنی از شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

شیشه خم لامل – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی مدرن دو رو نما و یک رو نما بهتر است که از شیشه های منحنی بکار برد شیشه های لاکوبل یا یک رو نما به عنوان شیشه نما کاربرد دارد .

 

شیشه خم لامل - اینستاگرام

شیشه خم لامل - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه خم لامل را به صنایع کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم لامل

شیشه خم لامل

شیشه خم لامل

شیشه خم لامل

شیشه خم لامل

شیشه خم لامل

شیشه خم لامل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند