فهرست این مقاله

شیشه خم میز اداری

تولید انواع شیشه خم میز اداری در صنایع شیشه کولیوند               0912823524202188621912

 

شیشه خم میز اداری

 

شیشه خم میز اداری

شیشه های منحنی بدون تردید جدیدترین طرح های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم و هر یک از آن ها به طور جداگانه بررسی خواهند شد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی لمینت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم میز – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت منحنی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم میز – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم میز اداری – دوجداره

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گوهنه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم میز اداری – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه خم میز اداری – کریستال

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بیبن شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه خم میز اداری – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما یا لاکوبل بهتر است که از این نوع شیشه ها برای تولید میزهای تمام شیشه ای استفاده کرد بدین صورت نمای زیباتری را مشاهده خواهید کرد .

 

شیشه خم میز اداری - اینستاگرام

 

شیشه خم میز اداری - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش شیشه خم میز اداری

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم میز اداری

شیشه خم

شیشه خم میز اداری

شیشه خم میز اداری

شیشه خم میز اداری

شیشه خم میز اداری

شیشه خم میز اداری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میزهای مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند