فهرست این مقاله

شیشه خم پنجره دوجداره

تولید انواع شیشه خم پنجره دوجداره در صنایع شیشه و آینه کولیوند             0912823524202188621912

 

شیشه خم پنجره دوجداره

 

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه های پنجره دوجداره به طور کلی به دو دسته ی شیشه های مسطح و شیشه های خم تقسیم می شود که در این بین شیشه منحنی به طبع جذاب تر به نظر می رسد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم پنجره – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه شکسته شوند برخلاف شیشه های خام بنده نخواهد بود ، شیشه های میرال در درجه حرارت بیش از 800 درجه تولید می شود به همین دلیل نیز از مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های خم برخوردار می باشد .

 

شیشه خم پنجره دوجداره – دوجداره

در متاطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره استفاده می شود بدین شکل از اتلاف انرژی و میزان آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم پنجره دوجداره – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد یششه منحنی در باعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم پنجره دوجداره – کریستال

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم پنجره دوجداره – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم پنجره دوجداره – طرح دار 

در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند طراحی انواع شیشه های مات و رنگی طرح دار تولید می شود ، این نوع شیشه ها موجب نمای زیباتر پنجره خواهد شد .

 

شیشه خم پنجره دوجداره - اینستاگرام

 

شیشه خم پنجره دوجداره - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم پنجره دوجداره به صنایع شیشه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروس مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

شیشه خم پنجره دوجداره

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند