فهرست این مقاله

شیشه سکوریت تهران

عرضه انواع شیشه سکوریت تهران در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                   0912823524202188621912

 

شیشه سکوریت تهران

 

شیشه سکوریت تهران

هنگامی که شیشه های نشکن برای اولین بار در کشور بلژیک تولید شد فعالان صنعت عمرانی و طراحان دکوراسیون داخلی تمایل بسیار بیشتری به استفاده از شیشه پیدا کردند چرا که ذیگر نگرانی های شکستن شیشه و خطرات ناشی از آن در بین مهندسین ساختمانی وجود ندارد و از همین رو طراحی دکوراسیون کرتین وال خیلی زود در صنعت عمرانی کشورهای توسعه یافته جا باز کرد .

بورس شیشه سکوریت تهران امروزه به تبدیل به بورس فروش و خدمات اینترنتی شده و دیگر خبری از خیابان هایی که تعدادی شیشه فروش عمده وجود داشته باشید نیست و اگر هم هست به ندرت یافت می شود در این صورت براحتی می توانید از طریق مراجعه به وب سایت و تماس با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت لحظه ای از قیمت شیشه سکوریت تهران اطلاع پیدا کنید .

 

تولید شیشه سکوریت تهران به صورت دوجداره در صنایع شیشه و آینه کولیوند

به طور کلی شیشه های سکوریت دوجداره به دو روش تولید می شود در روش اول با استفاده از اسپیسر های با ضخامت مختلف دو شیشه با ابعاد یکسان یه هم چسبانده می شوند که ویژگی اصلی این نوع شیشه ها دوجداره جلوگیری از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی است اما در روش دوم دو شیشه سکوریت شده توسط لایه PVB به هم متصل می شوند و ویژگی آن هم جلوگیری اط خطرات احتمالی هنگام شکستن شیشه است به صورتی که اگر شیشه شکسته شود قصعات شیشه از هم جدا نخواهد شد .

 

نحوه تولید شیشه سکوریت تهران در صنایع شیشه و آینه کولیوند

برای تولید شیشه سکوریت تهران ابتدا شیشه ها را باید در اندازه های مورد نظر برش داد دلیل اینکار هم برش نخوردن شیشه سکوریت است لذا شیشه ها را باید قبل از اینکه وارد کوره کرد طبق ابعاد مورد نظر برش خواهیم زد پس از برش شیشه ها نوبت به وارد کردن شیشه ها به کوره خواهد شد پس از چند دقیقه شیشه ها را از کوره ها در خواهیم آورد در نهایت هم عملیات سرد سازی شیشه ها انجام خواهد شد .

عملیات سرد سازی شیشه سکوریت تهران به دو روش انجام میی شود روش اول پس از خارج کردن شیشه از کوره بلافاصله شیشه ها در محیط تعبیه شده که دمای زیر صفر درجه دارد قرار می دهیم و بدین شکل شیشه سکوریت تولید خواهد شد در روش دوم عملیات سرد سازی به کندی و با دمای بالاتری انجام خواهد شد در این روش شیشه های نیمه سکوریت تولید خواهد شد .

 

انواع شیشه سکوریت تهران

  •  شیشه فلوت ساده (6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل)
  • شیشه برنز (6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل)
  • شیشه دودی (6 میل ، 10 میل)
  • شیشه حکاکی شده (6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل)
  • شیشه لمینت سکوریت شده
  • شیشه دوجداره سکوریت شده

 

کاربردهای شیشه سکوریت تهران

 

نصب شیشه سکوریت تهران

صنایع شیشه و آینه کولیوند با تشکیل تیم فنی مجرب به صورت سیار خدمات نصب شیشه های سکوریت لولایی ، کشویی ، اتوماتیک  و اسپایدری را در تمامی مناطق شهر تهران و حومه را انجام می دهد ، هر یک از روش های نصب شیشه سکوریت تهران یک فرآیند مجزایی دارد به عنوان مثال نصب شیشه سکوریت اسپایدری نیاز به محاسبات پیچیده ای دارد که سایر روش ها نسایز به آن ندارند .

 

شیشه سکوریت تهران ( خم )

برای تولید شیشه سکوریت خم ابتدا قالب فلزی شیشه ساخته شده سپس شیشه به همراه قالب وارد کوره خواهد شد اما برای اینکه کاملا به حالت سکوریت تبدیل شود باید شیشه خم را در داخل کوره های مخصوص سکوریتی قرار دهیم .

 

شیشه سکوریت تهران ( دوجداره )

در صورت اجرای نمای ساختمان با پنچره های دوجداره آلومینیومی و UPVC به شیشه های دوجداره سکوریت شده نیاز است ، در فرآیند تولید این نوع شیشه ها شیشه های سکوریت شده توسط اسپیسرهای فلزی روی هم قرار می گیرند .

 

شیشه سکوریت تهران ( رنگی )

با توجه به اهمیت رنگ ها در طراحی دکوراسون بهتر است که از شیشه های سکوریت رنگی جهت اجرای نمای شیشه ای استفاده شود به طوری که رنگ شیشه با مطابق با رنگ های بکار رفته در ساختمان تعیین گردد  .

 

شیشه سکوریت تهران – (  لمینت )

شیشه های لمینت در پروژه هایی که خطر شکستن شیشه وجود دارد مانند اجرای نرده های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام شکستن قطعات شیشه از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه سکوریت تهران – ( طرح دار )

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، شیشه های سکوریت طرح دار در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شیشه سکوریت تهران – ( کریستال )

شیشه های شفاف سکوریت به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین انتخاب محسوب می شود .

 

شیشه سکوریت تهران – مات

شیشه های سکوریت مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی به هم دارند اما تفاوت اصلی آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

شیشه سکوریت تهران – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه سکوریت تهران حکاکی شده در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان بکار می برند .

 

شیشه سکوریت تهران – اسیدکاری

طرح جدیدی از شیشه های سکوریت که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه سکوریت تهران – گرد

برای تولید شیشه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( گرد بر ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

شیشه سکوریت تهران – هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های سکوریت که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق ار کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه سکوریت تهران هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه سکوریت تهران – هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه سکوریت معرفی شده است ، قیمت شیشه سکوریت تهران هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های سکوریت ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از آن فقط در پروژه های لوکس ساختمانی استفاده می کنند .

 

شیشه سکوریت تهران – وایت برد شیشه ای

برای تولید وایت بردهای شیشه ای باید از شیشه های سکوریت رنگی استفاده کرد این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی تولید می شود ، به طور مثال برای یک دیوار سفید رنگ باید از شیشه مشکی برای تولید وایت برد بکار برد .

 

شیشه سکوریت تهران – محافظ شیشه ای سنگ قبر 

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر باید از شیشه های سکوریت 10 میل و 12 میل استفاده می شود بدین شکل علاوه بر مقاومت مناسب شیشه از نمای زیبایی نیز برخوردار خواهد بود .

 

شیشه سکوریت تهران – ضخیم 

برای تولید شیشه های سکوریت با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید درب شیشه ای با ابعاد 120 * 230 سانتی متر باید از شیشه های 12 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه سکوریت تهران – رفلکس 

در این طرح از شیشه های سکوریت جدید و مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه سکوریت تهران – تاشو 

در برخی از پروژه های با نمای شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه سکوریت تهران – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های سکوریت بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های سکوریت 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت بالایی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده و به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

شیشه سکوریت تهران - اینستاگرام

 

شیشه سکوریت تهران - واتساپ

 

نحوه سفارش شیشه سکوریت تهران به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

برای ارتباط با کارشناسان کارخانه شیشه سکوریت تهران و ثبت سفارش شیشه سکوریت تهران می توانید از طریق تماس با شماره های 021886219120912823524209122140467 اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه سکوریت تهران مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه سکوریت تهران در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

ضمنا با توجه به درخواست های مکرر مشتریان گرامی شیشه سکوریت تهران به سایر نقاط کشور عزیزمان ایران ارسال خواهد شد اما توجه داشته باشید که هزیته ارسال شیشه به شهر مورد نظر بر عهده مشتری خواهد بود   .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت 10 میل

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه سکوریت تهران به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.saint-gobain-sekurit.com

 

تیم تحریریه کولیوند