فهرست این مقاله

شیشه سیاه میز

تولید انواع شیشه سیاه میز در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    0912823524202188621912

 

شیشه مشکی میز

 

شیشه سیاه میز

شیشه های رومیزی پرکاربردترین نوع شیشه در ساختمان های مسکونی محسوب می شود که در طول روز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، در بین شیشه های رومیزی شیشه رنگی به ویژه شیشه سیاه میز جذاب ترین و جدیدترین نوع شیشه رومیزی به شمار می رود که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه های مشکی میز را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه سیاه میز – ناهارخوری

بزرگترین نوع شیشه رومیزی به طبع شیشه میز ناهارخوری است که به صورت 6 نفره ، 8 نفره ، 10 و 12 نفره تولید می شود ، برای یک میز ناهارخوری 10 نفره مشکی باید از شیشه های 10 میل مشکی لاکوبل بکار برد .

 

شیشه سیاه میز –  جلو مبلی

شیشه های میز جلو مبلی دارای ابعاد کوچکتری نسبت به میزهای ناهارخوری است به همین دلیل باید از شیشه های با ضخامت کمتر برای این نوع میزها بکار برد به طور مثال برای یک میز جلو مبلی با ابعاد 140 * 70 سانتی متر باید از شیشه های 8 میل بکار برد .

 

شیشه سیاه میز – اداری

شیشه های میز اداری به طور کلی به سه دسته ی میز مدیرتی ، میز کنفرانس و میز منی تقسیم می شود که در این بین میز کنفرانس از ابعاد بیشتری برخوردار است به همنی دلیل باید از شیشه های با ضخامت بیش از 10 میل بکار برد .

 

شیشه سیاه میز – کریستال

به طور کلی شیشه های رومیزی از نظر شفافیت به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه سیاه میز – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه میز کنفرانس سندبلاست کرد ، شیشه های طرح دار در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه سیاه میز – گرد

برای تولید شیشه های رومیزی گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر باید از گردبرهای دستی و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر باید از دستگاه CNC استفاده کرد ، شیشه های گرد در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه سیاه میز – تاشو 

در این طرح از شیشه های سیاه میز مدرن شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه سیاه میز تاشو بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .ش

 

شیشه سیاه میز – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه سیاه میز - اینستاگرام

 

شیشه سیاه میز - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش شیشه سیاه میز

برای اطلاع از قیمت شیشه سیاه میز و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه سیاه میز مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه سیاه میز در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه سیاه میز

شیشه سیاه میز

شیشه سیاه میز

شیشه سیاه میز

شیشه سیاه میز

شیشه سیاه میز

شیشه مشکی میز

شیشه مشکی میز

شیشه مشکی میز

شیشه مشکی میز

شیشه مشکی میز

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه سیاه میز در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

wwww.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند