فهرست این مقاله

شیشه لاکوبل بین کابینت

تولید انواع شیشه لاکوبل بین کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                           0912823524202188621912

 

شیشه لاکوبل بین کابینتی

 

شیشه لاکوبل بین کابینت

در طراحی دکوراسیون مدرن برای طراحی و اجرای کابینت های آشپزخانه تلفیقی انواع چوب و شیشه رنگی به کار می رود به طوری که قسمت عمده آن از ورق های PVC رنگی تشکیل شده و فاصله بین کابینت های بالا و پایین را از شیشه لاکوبل رنگی بین کابینت استفاده می شود و بدین شکل یک طراحی مدرن آشپزخانه را خواهیم داشت .

شیشه لاکوبل بین کابینت در واقع یک شیشه رنگی دکوراتیو محسوب می شود که با هدف جایگزین کردن شیشه رنگی به جای ورق های mdf رنگی تولید ، صنایع شیشه و آینه کولیوند این نوع شیشه ها را در طیف وسیع رنگی تولید می کند .

بهتر است که شیشه لاکوبل بین کابینت را سکوریت کرد برای اینکار ابتدا شیشه را توسط دستگاه لاکوبل به رنگ مورد نظر درمی آوریم سپس شیشه رنگی تولید شده وارد کوره های مخصوص سکوریت کرده و پس از چند دقیقه آن را خارج خواهیم کرد در نهایت هم فرآیند سردسازی شیشه لاکوبل بین کابینت صورت می گیرد به طوری که شیشه در داخل اتاقک های با دمای بسیار پایین قرار می گیرد .

 

تاریخچه شیشه لاکوبل بین کابینت

این نوع شیشه های رنگی در ابتدا توسط پژوهشگران صنعت شیشه در بلژیک رونمایی شد با این هدف که شیشه های رنگی تولید شود که یک رو نما باشد و مانند ورق های PVC رنگی از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشد ، شیشه لاکوبل بین کابینت در اجرای دیوارپوش های شیشه ای و همچنین تولید شیشه های رومیزی هم مورد استفاده قرار می گیرد .

 

انواع شیشه لاکوبل بین کابینت صنایع شیشه و آینه کولیوند

لارم به ذکر است که شیشه لاکوبل بین کابینت در مکان هایی دیگری مانند دیوارپوش شیشه ای و شیشه روی میز مورد استفاده قزاز می گیرد به طوری کلی شیشه های رنگی لاکوبل برای تزیین دکوراسیون کاربردهای فراوانی دارد .

 

نحوه تولید شیشه لاکوبل بین کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند

برای تولید شیشه های لاکوبل رنگی ابتدا باید شیشه با ضخامت مورد نظر را برش دهیم سپس شیشه برش داده شده در ابعاد مورد نظر را وارد دستگاه لاکوبل کرده در این مرحله دستگاه شروع به رنگ آمیزی شیشه در رنگ مورد نظر خواهد کرد پس از چند دقیق و اینکه شیشه کاملا رنگ شد آن را از دستگاه خارج خواهیم کرد .

طرح جدیدی از شیشه لاکوبل بین کابینت ، شیشه های لاکوبل چاپی است این نوع شیشه ها پس از برش در ابعاد مورد نظر وارد دستگاه چاپ شده و طرح مورد نظر روی شیشه چاپ خواه شد برای چاپ تصویر مورد دلخواه هود می توانید فابل تصویر مورد نظر را برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

نکته مهم دیگر در رابطه با شیشه لاکوبل بین کابینت تولید شیشه های لاکوبل چند رنگی است برای تولید شیشه هایی که از چند رنگ مختلف تشکیل شده است نمی توان از دستگاه استفاده کرد لذا شیشه  را باید به صوررت پیسوله و با دست رنگ آمیزی کرد که البته به تمیزی دستگاه نخواهد شد اما اگر به دقت انجام شود یک شیشه لاکوبل مناسب را خواهیم داشت .

قیمت شیشه لاکوبل بین کابینت با توجه به ابعاد شیشه و رنگ مورد نظر تعیین می شود البته اینکه چه نوع شیشه ای هم برای لاکوبل کردن انتخاب کنید در میزان قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره های زیر تماس حاصل نمایید .

نصب شیشه لاکوبل بین کابینت با چسب های مخصوص این نوع شیشه ها صورت می گیرد و قبل از چسباندن شیشه ها باید روی دیوار را صاف و تمیز کرد زیرا کوچکترین برآمدگی روی دیوار موجب خواهد شد که شیشه ها به صورت منظم کنار هم قرار نگیرند .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت سه بعدی

صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از دستگاه چاپ روی شیشه قادر به چاپ تصاویر سه بعدی یا 3D روی شیشه می باشد البته اگر شیشه به صورت لمینت تولید شود تصویر سه بعدی روی شیشه لاکوبل بین کابینت بهتر مشاهده خواهد شد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت طرح دار

شیشه های طرح دار رنگی یک رو نما توسط دستگاه چاپ تولید می شوند به طوری که ابتدا تصویر مورد نظر از طریق پورت های ورودی وارد دستگاه شده سپس مخازن رنگی پر خواهد شد در نهایت هم دستگاه به طور اتوماتیک طرح را روی شیشه ایجاد می کند .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت کریستال

به طور کلی شیشه های بین کابینتی را می توان با استفاده از شیشه های فلوت و کریستال تولید کرد با این تفاوت که شیشه کریستال شفافیت بسیار بیشتری داشته و رنگ شیشه زیباتر خواهدشد البته اگر قادر به خرید شیشه های کریستال نیستید می توانید از شیشه لاکوبل بین کابینت کلیر و سوپر کلیر استفاده کنید چرا که قیمت این نوع شیشه ها به مراتب کمتر از کریستال می باشد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت لمینت

چنانچه ابعاد شیشه های بین کابینت بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باشد باید از شیشه های لمینت شده استفاده کرد ، بدین شکل مقاومت شیشه ها در برایر ضربه و فشار بسیار بیشتر خواهد شد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت سندبلاست

طرح دیگری از شیشه های بین کابینت که الگوهای مختلفی روی شیشه های بین کابینتی سندبلاست می شود برای تولید این نوع شیشه ها پودر سیلیس روی شیشه توسط دستگاه پاشیده خواهد شد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های بین کابینتی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه لاکوبل بین کابینت حکاکی شده محبوب ترین طرح شیشه های لاکوبل محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات شیشه لاکوبل به این طرح جدید و مدرن تعلق دارد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت اسیدکاری شده 

طرح خاصی از شیشه های لاکوبل که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت هوشمند 

در این طرح از شیشه های لاکوبل بین کابینتی با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه لاکوبل بین کابینت هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه لاکوبل هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BET DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رنگی معرفی شده است ضمنا قیمت شیشه لاکوبل بین کابینت هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های بین کابینتی ساده است به همین دلیل در ساختمان های لوکس استفاده خواهد شد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت اکریلیک 

طرح دیگری از شیشه های لاکوبل که با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود ، شیشه لاکوبل اکریلیک در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی به کرات استفاده می شود بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد شده و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت ضخیم

برای تولید شیشه های لاکوبل با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک شیشه بین کابینتی با ابعاد 70 * 300 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل بکار برد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت رفلکس

در این طرح از شیشه های لاکوبل مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلای ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و زرد وجود دارد .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های لاکوبل بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه 20 میل بکار برد بدینت شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت تاشو 

با تولید شیشه های بین کابینتی تاشو دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدنی شکل براحتی می توانید تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

 

شیشه لاکوبل بین کابینت - اینستاگرام

شیشه لاکوبل بین کابینت - واتساپ

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینتی

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینتی

شیشه لاکوبل بین کابینت

 

 

نحوه سفارش شیشه لاکوبل بین کابینت به صنایع شیشه و آینه کولیوند

شما می توانید جهت استعلام قیمت شیشه لاکوبل بین کابینت و همچنین سفارش این نوع شیشه ها در ابعاد مختلف به صنایع شیشه و آینه کولیوند با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه لاکوبل بین کابینت مورد نظر خود را به صورت حضوری به کارشناسان ما سفارش دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه لاکوبل بین کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط افراد خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

توجه : لازم به ذکر است با توجه به درخواست های مشتریان گرامی زین پس سفارشات شهرستان ها نیز پذیرفته می شود .

 

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه کلیر

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینت

شیشه لاکوبل بین کابینتی

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه لاکوبل بین کابینت به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند