فهرست این مقاله

شیشه مشجر سیمی

تولید انواع شیشه مشجر سیمی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                              0912823524202188621912

 

شیشه مشجر سیمی

 

شیشه مشجر سیمی

شیشه های ایمنی به چند دسته مختلف تقسیم می شود که هر یک از آن ها برای قسمتی از ساختمان کاربرد دارد در واقع با استفاده از این نوع شیشه ها می توان تا حدود زیادی به امنیت جانی و مالی ساکنین در ساختمان کمک کرد ،  در این مقاله به طور خاص به بررسی شیشه مشجر سیمی می پردازیم  .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه مشجر سیمی در ایران فعالیت خود را از سال 1386 آغار کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 5 طرح مختلف این نوع شیشه ها را تولید و عرضه کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

ساختار شیشه مشجر سیمی به گونه ای است که از یک شبکه بندی فلزی داخل شیشه استفاده شده است به طوری که هنگام اصابت ضربه و آتش سوزی از شکستن شیشه جلوگیری خواهد کرد ، سیم های فلزی بسیار نازک بوده اما مقاومت شیشه را بسیار بیشتر می کند ضمنا برای برش شیشه های مشجر سیمی باید از الماس های دستی استفاده کرد چرا که دستگاه CNC قادر برش این نوع شیشه ها نمی باشد .

 

شیشه مشجر سیمی دودی

به طور کلی شیشه های مشجر سیمی ساده و رنگی دودی تولید می شود با توجه به اینکه در طراحی دکوراسیون داخلی ترکیب صحیح رنگ ها تاثیر بسزایی دارد بهتر است که از شیشه های سیمی رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی ساختمان استفاده کرد البته توجه داشته باشید که فقط شیشه مشجر سیمی ساده رو دودی در ایران وجود دارد .

 

شیشه مشجر سیمی سکوریت

پس از تحقیقات فراوان فعالان در حوزه تولید شیشه های ایمنی به این نتیجه رسیدند که شیشه های سیمی سکوریت شده مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های سیمی خام دارند از همین رو روند تولید این نوع شیشه ها در کشور ما نیز آغاز شد ، برای تولید شیشه مشجر سیمی ابتدا فرآیند تولید سیمی صورت گرفته سپس با استفاده از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا شیشه سیمی به حالت سکوریت تبدیل می شود .

 

شیشه مشجر سیمی دوجداره

در پروژه هایی که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان ، جلوگیری از اتلاف انرژی در اولویت قرار دارد باید از شیشه های سیمی دوجداره استفاده کرد ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که ابتدا دو شیشه سیمی در ابعاد یکسان برش داده شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده شده و دور آن ها با چسب های مخصوص مشکی رنگ پوشش داده می شود .

 

شیشه مشجر سیمی لمینت

خاص ترین حالت شیشه های سیمی که دو شیشه سیمی توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند ، شیشه های مشجر سیمی لمینت شده در پروژه هایی که امکان اصبت ضربه به شیشه وجود دارد بکار می رود در صورت استفاده از این نوع شیشه ها حتی اگر شیشه ها در اثر اصابت ضربه شدیدی شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

به طور مثال در زندان ها از شیشه مشجر سیمی لمینت شده استفاده می شود و درواقع از خروج افراد از زندان جلوگیری خواهد شد همانطور که ذکر شد حتی با شکسته شدن شیشه ذرات شیشه در جای خود به واسطه لایه چسبناک PVB باقی خواهند ماند .

 

شیشه مشجر سیمی رنگی

شیشه های سیمی مشجر در رنگ های دودی ، برنز ، آبی ، و سبز تولید می شود از همین رو بهتر است که رنگ شیشه سیمی با توجه به رنگ های بکار رفته در فضای داخلی ساختمان تعیین گردد .

 

شیشه مشجر سیمی خم

برای تولید شیشه های خم سیمی ابتدا شیشه سیمی در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

شیشه مشجر سیمی نورگیر

امروزه در اغلب نورگیرهای ساختمان از شیشه های مشجر سیمی استفاده می شود البته ابتدا فریم های فلزی به صورت شبکه بندی شده نصب شده سپس شیشه های سیمی داخل هر یک از فریم ها قرار داده خواهد شد .

 

شیشه مشجر سیمی حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های مشجر حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه مشجر سیمی اسیدکاری شده 

طرح خاصی از شیشه های سیمی که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

شیشه مشجر سیمی هوشمند 

در این طرح از شیشه های سیمی با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه مشجر سیمی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه مشجر سیمی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه های مشجر معرفی شده است .

 

شیشه مشجر سیمی دیوارپوش 

برای تولید و اجرای دیوارپوش های شیشه ای مدرن نیز می توان از شیشه های سیمی سکوریت شده استفاده کرد به طور مثال برای یک دیوار با ابعاد 200 * 300 سانتی متر باید از شیشه سیمی 6 میل بکار برد .

 

شیشه مشجر سیمی رفلکس

در این طرح از شیشه های سیمی مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه مشجر سیمی تاشو 

در این طرح از شیشه های سیمی تاشو شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد به عبارتی با استفاده از شیشه های مشجر سیمی دغدغه ی کمبود فضا را تجربه نخواهید کرد .

 

شیشه مشجر سیمی 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های سیمی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه مشجر سیمی کریستال 

شیشه های مشجر نیز از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، شیشه های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

 

شیشه مشجر سیمی - اینستاگرام

 

شیشه مشجر سیمی - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه مشجر سیمی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه مشجر سیمی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مشجر سیمی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است صنایع شیشه و آینه کولیوند با حذف واسطه ها شیشه مشجر سیمی را به صورت مستقیم به فروش می رساند از همین رو با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مات طرح دار

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه سیمی مشجر

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

شیشه مشجر سیمی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه مشجر سیمی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.glasswire.com

تیم تحریریه کولیوند