فهرست این مقاله

شیشه میز لاکچری

تولید شیشه میز لاکچری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                         0912823524202188621912 

 

 

شیشه میز لاکچری

 

شیشه میز لاکچری

شیشه های رومیزی کاربردی ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که امروزه در همه ی خانه ها به کرات وجود دارد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های رومیزی مدرن در رنگ های مختلف و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه رومیزی کریستال را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه میز لاکچری – کریستال 

شیشه های رومیزی از نظر شفافیت به سه سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه میز لاکچری – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه میز لاکچری – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رومیزی رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه میز استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ از شیشه های مشکی بکار برده خواهد شد .

 

شیشه میز لاکچری – مات 

شیشه های مات نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که زا شیشه های مات بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز لاکچری – میز شیشه ای 

جدیدترین طرح میز که به صورت تمام شیشه ای تولید می شود این نوع میزها به دو دسته ی میز لیزری و میز خم تقسیم می شود که در این بین میز خم شیشه ای بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسد این نوع میزها در کشورهای اروپایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شیشه میز لاکچری - اینستاگرام

 

شیشه میز لاکچری - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه میز لاکچری به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های رومیزی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیر ضمنا به دلیل فروش متسقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز لاکچری

شیشه میز لاکچری

شیشه میز لاکچری

شیشه میز لاکچری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر میزهای مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند