فهرست این مقاله

شیشه میز نهار خوری

تولید انواع شیشه میز نهار خوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    0912823524202188621912

 

شیشه میز نهار خوری

 

شیشه میز نهار خوری

با توجه به تحقیقات انجام شده در دانشگاه هاروارد نحوه نشستن افراد در سلامتی جسم بسیار تاثیرگذار است به طوری با تغییر دادن نحوه نشستن می توان تا آخر عمر از زانوهای سالم بهره برد لذا برای صرف صبحانه ، ناهار و شام بهتر است که از میزهای ناهارخوری استفاده کرد لازم به ذکر است که تولید میزهای ناهارخوری بسیار بیشتز از گذشته شده است از همین رو شیشه میز نهار خوری هم به کرات تولید می شود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 500 طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه میز نهار خوری را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها مراجعه نمایید .

 

فرآیند تولید شیشه میز نهار خوری

در ابتدا اندازه گیری دقیق میز و در صورت نیاز فرآیند الگوگیری آن صورت می گیرد به طوری که کاغذهای الگو روی میز قرار داده شده سپس با استفاده از مدادهای مخصوصی روی کاغذ الگوی میز کشیده می شود سپس با توجه به رنگ میز و ابعاد آن شیشه توسط دستگاه CNC و MASETR برش داده می شود در نهایت هم ابزار دور شیشه میز نهار خوری زده می شود .

 

ضخامت شیشه میز نهار خوری

معمولا برای تولید شیشه های میز ناهارخوری از شیشه های 8 میل و 10 میل استفاده می شود البته این موضوع در رابطه با میزهایی صدق می کند که دارای صفحه های چوبی هستند چنانچه میز فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است باید از شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل بسته با ابعاد آن استفاده کرد .

 

شیشه میز نهار خوری کریستال

برای تولید شیشه های رومیزی به طور کلی می توان از شیشه های فلوت ، سوپرکلیر و کریستال استفاده کرد که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین انتخاب جهت تولید شیشه های رومیزی محسوب می شود ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل وجود دارد .

 

شیشه میز نهار خوری رنگی

شیشه های رومیزی رنگی به دو دسته شیشه های ساده رنگی و شیشه لاکوبل رنگی تقسیم بندی می شود در حالت اول از شیشه های رنگی دودی ، برنز و مسی استفاده می شود اما در حالت دوم یعنی شیشه های لاکوبل در طیف وسیع رنگی تولید می شود این نوع شیشه ها در واقع شیشه رنگی یک رو نما می باشد .

 

شیشه میز نهار خوری گرد 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه MASTER شیشه های رومیزی در طرح های مختلف هندسی تولید می شود که متداول ترین آن شیشه میز گرد و شیشه میز بیضی است ، توجه داشته باشید که میزهای گرد دارای یک قطر است اما میزهای بیضی از دو قطر تشکیل شده است به همین دلیل نیاز به انجام فرآیند الگوگیری دارد .

 

شیشه میز نهار خوری طرح دار

طرح های مختلفی را می توان به صورت مات و رنگی روی شیشه های رومیزی ایجاد کرد به طوری که برای تولید شیشه طرح دار مات از دستگاه سندبلاست و برای تولید شیشه طرح دار رنگی از دستگاه چاپ استفاده می شود ، به طور مثال در برخی از ساختمان ها از تصاویر میوه ها و سبزیجات روی شیشه میز نهار خوری به صورت رنگی چاپ می شود .

 

شیشه میز نهار خوری مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

شیشه میز نهار خوری اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه های رومیزی دکوراتیو که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه میز نهار خوری حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه میز نهار خوری اکریلیک جذاب ترین طرح شیشه های رومیزی به شمار می رود این نوع شیشه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز نهار خوری هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه میز نهار خوری هوشمند در کشورهای اروپایی به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه میز ناهارخوری هوشمند در اغلب مجله های طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هرساله در کشور ایتالیا چاپ می شود  به عنوان برترین نوع شیشه رومیزی معرفی شده است قیمت شیشه میز نهار خوری اکریلیک تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده است .

 

شیشه میز نهار خوری اکریلیک 

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری به شمار می رود ، شیشه میز نهارخوری اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

شیشه میز نهار خوری اکریلیک محبوب ترین طرح شیشه های رومیزی محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات شیشه های رومیزی به این طرح جدید و مدرن تعلق دارد ، این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی تولید می شود .

 

شیشه میز نهار خوری ضخیم 

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری با طول 230 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر باید از شیشه 10 میل بکار برد .

 

شیشه میز نهار خوری با پایه فلزی 

در این طرح از شیشه های رومیزی یک شیشه با ضخامت بیش از 10 میل روی تعدادی پایه فلزی رنگ کوره ای یا استیل قرار می گیرد به طور مثال می توان شیشه لاکوبل مشکی را روی پایه های استیل طلایی قرار داد .

 

میز شیشه ای نهار خوری

در طرح های جدید اجرا شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر تولید شیشه میز نهار خوری ، میزهای تمام شیشه ای نیز تولید می شود به طوری که حتی پایه های میز نیز از شیشه تشکیل شده است ، شیشه های نهارخوری در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه میز نهار خوری بیضی

برای تولید شیشه های رومیزی بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده شده و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، شیشه های بیضی در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه میز نهار خوری تاشو 

برای تولید برخی از شیشه های رومیزی از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز نهار خوری 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باشد باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز نهار خوری استین گلاس 

شیشه های استین گلاس در واقع ترکیبی از شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست و حکاکی محسوب می شود که فرآیند تولید آن بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، شیشه های استین گلاس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

 

شیشه میز نهار خوری - اینستاگرام

 

شیشه میز نهار خوری - واتساپ

 

ابزار دور شیشه میز نهار خوری 

  • تخت مات
  • تخت براق
  • دیاموند
  • تراش ( پخ )
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی

شیشه میز نهار خوری

 

 

جهت سفارش شیشه میز نهار خوری به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه میز نهار خوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه میز نهار خوری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه میز نهار خوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز ناهارخوری دودی

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهارخوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

شیشه میز نهار خوری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز نهار خوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند